Mia mot nya mål 2007

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Mia mot nya mål 2007

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 88 total)
  • Author
    lillp wrote:
    att halla med..hade dig pa hogre placering !!!

yu gooo girl !!

Kan bara tacka! Alla snälla komplimanger gör mig jätteglad så nu ska jag köra extra hårt ;)

Anna Andersson wrote:
    Gött med en intressant journal att följa. Jag kommer defintivt ha kolla på dig.
    STORT lycka till nu med satsningen. Att jag tycker du e grym vet du ju redan så det behöver jag väl inte säga.

Kram
    Anna

Ähh 😮 du e grymare!!! :D Jag kommer allt å ha koll på dig oxå tjejen jag hoppas på fler poseringsträningar tillsamamns i framtiden…

Kram Mia

mia_81 wrote:
    Hej snygging! nu får du dietsällskap på månadag :D

YES:[/b]:yahoo: ;)
    har änna känts lite ensamt utan en hårddietande mia på gymet:(

Du måste ju visa ”före bilder” innan deffen, du gjorde ju en grym förvandling.:up:

Exhale Freddan wrote:
    Du måste ju visa ”före bilder” innan deffen, du gjorde ju en grym förvandling.:up:

Håller med Freddan här!!:up:
    Grymt imponerad av din förvandling!Mycket bra jobbat av dig!Ska bli kul att följa dig här!Lycka till och kör hårt//S*

Exhale Freddan wrote:

Har redan lagt ut bilder i ”för & eftertråden” men i hopp om att det kanske inspirerar någon skall bjuda på den hemskaste bilden som tagits på mig i världshistorien!!! haha det e lite skillnad

SUSAN: Stort lycka till med dina satsningar nu så ses vi kanske backstage :)

Hej! Kul med en journal från dig!!
    Och kul att du ska upp på scen så snart igen!!

Måste säga att det var en GRYM skillnad mellan dina före- och efterbilder, WOW!!! Riktigt bra jobbat! Du har verkligen en bra fysik och ditt fria var också hur bra som helst!!

Hoppas vi syns bakom scen igen….även om jag inte var så social precis 😮

Grym fysik! Kommer att kika in här ofta:)

Grymt imponerande när man ser korten.:up:

Cattahs: är övertygad om att det finns en hel del där under på dig :up: sen ser man större ut när man e hård oxå!!!

Camilla: Hej hej kul att du kikade in & tack för koplimangerna 😮 men det va du som va bäst… denna gången ;) inte många som e sociala backstage när man e låg, törstig nervös mm det e bara jag som har en liten släng av damp så jag inte kan sitta still :D du får komma på ett träningsbesök på exhale snart!

Heidi: Tack! ja du får hålla kolla på mig

Exhalefreddan: Tackar!!! blir jätteglad & motiverad av alla komplimanger jag fått efter tävlingarna!!!!

Baksida axlar
    hantlar (magen mot bänken)3×10 10 kg´s hantlarna
    maskin 3×8 20 kg

Hantelpress
    3×8 orkade bara 15 kg´s hantlarna

Utsida axlar
    enarms i cable 3×10
    drag mot bröstet 3×8

Framsida axlar
    hantellyft framåt 6 kg´s

Traps
    3×10 25 kg´s hantlar

hoppas styrkan vill återfinna sig snart efter förkylningar å sånt…..

aldrig kul med förkylningar och sån skit,, hoppas styrkan infinner sig så fort som möjligt!

Kommer du lägga ut lite träningsbilder sen? :up:

Johannes-S wrote:
    aldrig kul med förkylningar och sån skit,, hoppas styrkan infinner sig så fort som möjligt!

Kommer du lägga ut lite träningsbilder sen? :up:

Jodå den kommer….jag kör alltid på så tungt jag kan men det var lite roligare under uppbyggnaden när man orkade så mycket mer!!! kan lägga upp lite bilder när formen börjar infinna sig igen just nu ser jag ut som en vattenballong…eller två :D

Benspark 3×8-10

”Gungan” 3×8 50 kg,45 kg,40 kg

Benpress orkade bara 150 kg :(

Ryggresningar 4×10

Ingen energi alls i kroppen idag blir bättre efter diestarten imorgon då jag får i mig vettig mat istället för denna helgen blev lite näringslös 😮

Nu var jag inte i Gtb och kollade tävlingen men du ser juh ut som en klar ETTA;) En perfekt byggarfysik!
    Vilken härlig skillnad mellan före-och efter bilder.
    Som icketävlande får man ju mycket nytta av era journaler som är tävlande.
    Man blir sporrad till hårdare träning och kanske vågar man nångång ”komma ut” ur skåpet och tävla själv:|

Lovar att höra av mig om jag ”hamnar” i din stad framövers.

Tjingeling

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 88 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.