Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Mia mot nya mål 2007
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 januari, 2007 at 10:23 #894719Anonym anvandareMemberlillp wrote:att halla med..hade dig pa hogre placering !!!
yu gooo girl !!
Kan bara tacka! Alla snälla komplimanger gör mig jätteglad så nu ska jag köra extra hårt
6 januari, 2007 at 10:33 #894720Anonym anvandareMemberAnna Andersson wrote:Gött med en intressant journal att följa. Jag kommer defintivt ha kolla på dig.
STORT lycka till nu med satsningen. Att jag tycker du e grym vet du ju redan så det behöver jag väl inte säga.Kram
AnnaÄhh 😮 du e grymare!!! Jag kommer allt å ha koll på dig oxå tjejen jag hoppas på fler poseringsträningar tillsamamns i framtiden…
Kram Mia
6 januari, 2007 at 10:44 #894721Anonym anvandareMembermia_81 wrote:Hej snygging! nu får du dietsällskap på månadagYES:[/b]:yahoo:
har änna känts lite ensamt utan en hårddietande mia på gymet:(6 januari, 2007 at 11:17 #894722Anonym anvandareMemberDu måste ju visa ”före bilder” innan deffen, du gjorde ju en grym förvandling.:up:
6 januari, 2007 at 13:28 #894723Anonym anvandareMemberExhale Freddan wrote:Du måste ju visa ”före bilder” innan deffen, du gjorde ju en grym förvandling.:up:Håller med Freddan här!!:up:
Grymt imponerad av din förvandling!Mycket bra jobbat av dig!Ska bli kul att följa dig här!Lycka till och kör hårt//S*6 januari, 2007 at 14:08 #894724Anonym anvandareMemberExhale Freddan wrote:Du måste ju visa ”före bilder” innan deffen, du gjorde ju en grym förvandling.:up:Har redan lagt ut bilder i ”för & eftertråden” men i hopp om att det kanske inspirerar någon skall bjuda på den hemskaste bilden som tagits på mig i världshistorien!!! haha det e lite skillnad
SUSAN: Stort lycka till med dina satsningar nu så ses vi kanske backstage
6 januari, 2007 at 19:13 #894725Anonym anvandareMemberHej! Kul med en journal från dig!!
Och kul att du ska upp på scen så snart igen!!Måste säga att det var en GRYM skillnad mellan dina före- och efterbilder, WOW!!! Riktigt bra jobbat! Du har verkligen en bra fysik och ditt fria var också hur bra som helst!!
Hoppas vi syns bakom scen igen….även om jag inte var så social precis 😮
6 januari, 2007 at 19:17 #894726Anonym anvandareMemberGrym fysik! Kommer att kika in här ofta:)
6 januari, 2007 at 23:26 #894727Anonym anvandareMemberGrymt imponerande när man ser korten.:up:
6 januari, 2007 at 23:29 #894728Anonym anvandareMemberCattahs: är övertygad om att det finns en hel del där under på dig :up: sen ser man större ut när man e hård oxå!!!
Camilla: Hej hej kul att du kikade in & tack för koplimangerna 😮 men det va du som va bäst… denna gången inte många som e sociala backstage när man e låg, törstig nervös mm det e bara jag som har en liten släng av damp så jag inte kan sitta still du får komma på ett träningsbesök på exhale snart!
Heidi: Tack! ja du får hålla kolla på mig
Exhalefreddan: Tackar!!! blir jätteglad & motiverad av alla komplimanger jag fått efter tävlingarna!!!!
6 januari, 2007 at 23:42 #894729Anonym anvandareMemberBaksida axlar
hantlar (magen mot bänken)3×10 10 kg´s hantlarna
maskin 3×8 20 kgHantelpress
3×8 orkade bara 15 kg´s hantlarnaUtsida axlar
enarms i cable 3×10
drag mot bröstet 3×8Framsida axlar
hantellyft framåt 6 kg´sTraps
3×10 25 kg´s hantlarhoppas styrkan vill återfinna sig snart efter förkylningar å sånt…..
6 januari, 2007 at 23:54 #894730Anonym anvandareMemberaldrig kul med förkylningar och sån skit,, hoppas styrkan infinner sig så fort som möjligt!
Kommer du lägga ut lite träningsbilder sen? :up:
7 januari, 2007 at 00:07 #894731Anonym anvandareMemberJohannes-S wrote:aldrig kul med förkylningar och sån skit,, hoppas styrkan infinner sig så fort som möjligt!Kommer du lägga ut lite träningsbilder sen? :up:
Jodå den kommer….jag kör alltid på så tungt jag kan men det var lite roligare under uppbyggnaden när man orkade så mycket mer!!! kan lägga upp lite bilder när formen börjar infinna sig igen just nu ser jag ut som en vattenballong…eller två
7 januari, 2007 at 18:54 #894732Anonym anvandareMemberBenspark 3×8-10
”Gungan” 3×8 50 kg,45 kg,40 kg
Benpress orkade bara 150 kg
Ryggresningar 4×10
Ingen energi alls i kroppen idag blir bättre efter diestarten imorgon då jag får i mig vettig mat istället för denna helgen blev lite näringslös 😮
7 januari, 2007 at 19:04 #894733Anonym anvandareMemberNu var jag inte i Gtb och kollade tävlingen men du ser juh ut som en klar ETTA;) En perfekt byggarfysik!
Vilken härlig skillnad mellan före-och efter bilder.
Som icketävlande får man ju mycket nytta av era journaler som är tävlande.
Man blir sporrad till hårdare träning och kanske vågar man nångång ”komma ut” ur skåpet och tävla själv:|Lovar att höra av mig om jag ”hamnar” i din stad framövers.
Tjingeling
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.