Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Mia mot nya mål 2007
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 januari, 2007 at 21:52 #894749Anonym anvandareMember
Sanaz, kan intyga att du har rätt, har aldrig sett en sån kämpe
och trots det låga intaget under lång tid, alltid söt ändå, en annan är rädd att folk kommer ta omvägar om en i slutet:GRYMT bröd, hur gick tävlingen då?
10 januari, 2007 at 22:59 #894750Anonym anvandareMemberSanaz wrote:Måste säga att jag är GRYM impad av din insats! Efter att ha kikat på före o efter bilderna!
Det krävs hästjobb för att gå ner först o bygga upp sen!
Är inte många som klarar av det!
Du måste ha järnvilja av ett annat slag!!!??
Vore kul o se dagsformen nu.
Sätter upp dig på min nya idol/inspirationslista!!!
Ännu en ggn…..DU ÄR GRYM
Ha en underbar kväll!!Tack 😮 måste säga att du såg riktigt bra ut på scenen!!! Jo det krävs nog en del vilja men jag är tävlingsmänniska så jag ger mig inte!!! Jag gjorde det dock i omvänd ordning, bygga först och gå ner sen! På dieten gällde det ju mest att försöka behålla det man slitit för under uppbyggnaden!
Va inte meningen att jag skulle gå upp så mycket under uppbyggnaden det bara bidde så vägde inte mer än 54 kg förra sommaren innan det spårade ur…veckorha en kanonkväll du också!!!!Paula:[/b] Gullig du e! Jag kom 2:a i SM Unga Bagare(måste vara under 23 år)-04 på EM delad 4:e plats va en riktigt rolig upplevelse men slitigt då jag va i malmö varje helg i 2-3 mån för å öva…många tågresor blev det
ses nog i helgen kram kramsommar 05 54 kg sommar 06 ca:70 kg & vinter 06 49 kg
11 januari, 2007 at 15:26 #894751Anonym anvandareMemberKikar förbi hos dig Mia för du ger mig inspiration att fortsätta! Såg dig ju på tävlingen och e grymt impad av dig kram
11 januari, 2007 at 15:49 #894752Anonym anvandareMemberJäklar vilken skilland
Grym fysik du hade på FF, du kommer bli farlig:nod
….hoppas det kommer bilder snart så man få se hur du ser ut nu!!! Can´t wait:pHa de gött!
Minna11 januari, 2007 at 17:27 #894753Anonym anvandareMembersommar 05 54 kg sommar 06 ca:70 kg & vinter 06 49 kg[/QUOTE]
:worship: :worship: :worship:
11 januari, 2007 at 17:34 #894754Anonym anvandareMemberTredje bilden är typ som min off-form :p
Ruggigt bra jobbat med dieten, måste jag säga! Vet hur tungt det är att gå ner alla kilon…
Var smart och håll vikten någorlunda nu, det ska jag försöka efter SMVad är nästa mål nu då?
11 januari, 2007 at 19:43 #894755Anonym anvandareMemberPucca:[/b] Hej tjejen va lite virrig när jag stötte på dig på mässan , men det e jag iof alltid kul å se dig iaf va ett tag sen!!!
Minna:[/b]Tack det värmer!!!! Ja bilder kommer inom kort har gått ner 4 kg sen måndags så jag e snart tömde på all vätska jag bundit.
Frida:[/b] Tack tjejen du va kanon du med & du passar väldigt bra rakad måste jag säga!!! Lycka till med dina satsningar inför hösten ska bli spänannde att följa.. visst e dumbo gullig, till SM-tävlingen hade jag gjort Ferdinand
Ettan:[/b]
Linn:[/b] Jag började dieta i måndags för nogp (eller vad det nu byter namn till) Ja det va one time and no more har aldrig vägt över 60 kg så det va en intressant upplevelse hmmm… lycka till me satsningarna
11 januari, 2007 at 20:40 #894756Anonym anvandareMemberEnsamt här hemma med 75 lådor kök som jag inte orkar röra… ses snart om jag inte somnat 😮
11 januari, 2007 at 21:26 #894757Anonym anvandareMemberFY F*N vilket jäkla jobb du gjort!! Ska bli grymt kul att se dig på nästa tävling!
11 januari, 2007 at 21:38 #894758Anonym anvandareMemberOj, oj och åter oj vilken skillnad. GRYYYYMT bra jobbat! Dessutom ser du ut som en solstråle på alla bilderna
11 januari, 2007 at 22:44 #894759Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Oj, oj och åter oj vilken skillnad. GRYYYYMT bra jobbat! Dessutom ser du ut som en solstråle på alla bildernaHaha ja det blev lite skillnad å det va riktigt kul att stå på scenen
Johannes:[/b] Ja man får veta vad det e man ger sig in på när man tänkt tävla det e en del slit!!! även om man inte bulkat upp sig 20 kg som jag gjorde ja jag hoppas att du hejar på mig i V-ås
Idag vila från styrkan känner mig lite yr men imorrn e det normaldag igen så då blir det mer kolisar!!!
11 januari, 2007 at 23:10 #894760Anonym anvandareMemberJa det kommer jag göra! Är den sista bilden nytagen? isåfall är du ju fortafarnde i riktigt fin form! keep on rocking!!
11 januari, 2007 at 23:25 #894761Anonym anvandareMemberJohannes-S wrote:Ja det kommer jag göra! Är den sista bilden nytagen? isåfall är du ju fortafarnde i riktigt fin form! keep on rocking!!ja det hade jag önskat att den va! (tagen veckan innan DC) men det dröjer nog inte sååå länge innan det ser ok ut igen… hoppas jag
12 januari, 2007 at 00:10 #894762Anonym anvandareMembermia_81 wrote:ja det hade jag önskat att den va! (tagen veckan innan DC) men det dröjer nog inte sååå länge innan det ser ok ut igen… hoppas jagNej så mycket har du la inte hunnit lagt på dig,,, eller?
12 januari, 2007 at 04:30 #894763Anonym anvandareMemberJäklar vilken prestation, ja! Fin utstrålning på scen också, ett litet energiknippe;) (ok, litet och litet…. beror på hur man ser det, ja:) )
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.