Mickes andra hem.gymmet

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Mickes andra hem.gymmet

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 376 total)
  • Author

fint rygg o triceps pass där!

StefanSundqvist_ wrote:
    fint rygg o triceps pass där!

Morrn morrn från Lidköping..
    Kan ju inget annat göra än o hålla med:D

Maah, längtar till gymet nu.. *abstinens* Blev ju inte lite sugen efter att ha läst om ditt pass..
    Fast jag hittade en musiktråd här på forumet igår så nu är mp3:an laddad med pump musik att gå/löpa till..
    Stavpromenad igår och morgonpromenad idag till följd av det..
    Så nu känns det lite bättre trots avsaknaden av gym denna vecka.

Ha en trevlig dag// :|

200 i sittande rodd du får mig att ramla av stolen.WTF holy crap

nä skoja lite med dig Micke keep it up!

Maffiga vikter i rodden :up:

Bilder?

tack ppl, lol @ renegade :)

Lindmark: ska du säga :P
    alm: det kommer nån gång…..

Dags att hitta en tjej Micke? Tycker du skriver oroväckande mycket skit här på forumet (Helst i alla killars journaler…). Inte för att peka dig i rätt riktning men det finns ju en hel del söta tjejer på det här forumet, if you know what i mean… ;)

mvh Boven

mikael.H wrote:
    sittande rodd:
    uppvärmning 50 till 120kg, fördelat på 4 set.
    kör utan dragremmar såklart.

set1
    200kgx7 reps!! PB, riktigt tungt och det var första gången på denna tyngd, greppet dog först.
    set2
    200kgx5 här kändes det riktigt slitigt och händerna orkade inte alls.
    set3
    180kgx8 greppet igen, underarmarna var riktigt slut på efter dom två första setten, men det tog som fan på ryggen!

Helt sjukt bra!:up: Ja det krävs lite nypor när man reppar på 200kg…

mikael.H wrote:
    pushdown, stång

set1
    100kgx15 var pb i antal reps iaf
    set2
    100kgx14
    set3
    100kgx10 mjölksyra upp till öronen och en sjuk pump i triceps!

Alltså, helt ärligt… Vad är det för kabelmaskin du kör i? Det kan väl ändå inte vara 100kg i hantaget? Det låter ju helt sinnessjukt!:

Hur som hellst, riktigt bra pass och imponerande vikter! Kämpa på!!:emo-thumb

Boven wrote:
    Dags att hitta en tjej Micke? Tycker du skriver oroväckande mycket skit här på forumet (Helst i alla killars journaler…). Inte för att peka dig i rätt riktning men det finns ju en hel del söta tjejer på det här forumet, if you know what i mean… ;)

mvh Boven

Han kanske har bättre utbyte eller så av killarna på forumet rent träningsmässigt?: (vad vet jag)..
    Om du tycker att han ska ragga lite så kanske det finns andra forum för det ändamålet, if you know what i mean…

Ursäkta Micke att jag kladdar lite i din journal… Ska inte upprepas.:)

Boven wrote:
    Inte för att peka dig i rätt riktning men det finns ju en hel del söta tjejer på det här forumet, if you know what i mean… ;)

mvh Boven

blir så när jobbet utförs framför en dator, hinner man posta mycket skit på body på dagtid, fast jag tycker nog jag är rätt så jämlik i skitskrivandet när det gäller könsfördelningen, bra spridning i upptagningsområdet + att det är ett träningsforum :P

att det finns massor av söta och väldigt goa tjejer har du jävligt rätt i och det är alltid bra :emo-thumb men jag är en one girl man och det vet tjejen i fråga så sorry men jag förblir singel ett bra tag…….(tråkigt nog:P)

Quote:
    Helt sjukt bra! Ja det krävs lite nypor när man reppar på 200kg…

tackar bamse!

bamse: kladda på i min tråd du, bara kul med aktivitet offtopic eller ej :)

warrior: lol

GLAD PÅSK

Njut av maten och familjen och så vännerna såklart

tack vanni och detsamma till du och resten av familjen!

onsdag:
    dedikerar det senaste decenniets sämsta träningspass någonsin till boven som fick mig att tänka för mycket på en person

bröst/biceps: värmde 4 set på båda muskelgrupperna och körde hela 2 övningar fördelat på 4 arbets set på varje muskel.

+ 40 min cardio där kan man iaf gå och tänka på annat utan att det påverkar :)

aja, end of story ha d gött i påsk allesammans och bli inte feta nu .P

mikael.H wrote:
    tack vanni och detsamma till du och resten av familjen!

onsdag:
    dedikerar det senaste decenniets sämsta träningspass någonsin till boven som fick mig att tänka för mycket på en person

bröst/biceps: värmde 4 set på båda muskelgrupperna och körde hela 2 övningar fördelat på 4 arbets set på varje muskel.

+ 40 min cardio där kan man iaf gå och tänka på annat utan att det påverkar

aja, end of story ha d gött i påsk allesammans och bli inte feta nu .P

:nono: Du får se till att få ett bättre pass idag :nerd: Det är inget fel att tänka på en viss person men INTE under träningen:nono:

haha du det blir vilodag idag men till helgen (hoppas jag) ska det bli bra pass :)

torsdag:
    fick feber i natt och vaknade med en inopererad bil i halsen eller så kändes det iaf så det får bli påskvila trots allt så hoppas jag att man hinner med 2 bra pass under helgen iaf :) inte så konstigt det gick lite småsegt igår haha

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 376 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.