Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Mickes andra hem.gymmet
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 april, 2006 at 11:28 #1001868Anonym anvandareMember
tack tack flickor.
ja du får köra hårt ikväll istället pucca och att försova sig är inte hela världen, gör man det så behöver kroppen den extra vilan
vanni: lol du e go du och tack, fast så stark är jag ju inte, rygg är rätt bra men resten är man normalstark i men who cares, formen går framåt iaf.
Och japp det är skitkul att ha hittat tillbaka till nått man saknat i träningen
Kör hårt idag nu tjejen och knäck mensvikten :emo-thumbwarrior pojken, sova e gött du och att ha kul! satt uppe och kikade på prisonbreak, nya avsnittet gick i usa i veckan å riktigt bra var det men nu är man lite trött hehe, tur jag kan ta lite sovmorron om jag vill, vaknade 09.30 av att en från komunen ringde om ett projekt som ska vara klart nästa vecka, aja det bjuder jag på, börjar inte jobba förän 10.00 egentligen men skönt att komma upp i tid och man har iaf sovit i 7h.
19 april, 2006 at 23:19 #1001869Anonym anvandareMemberonsdag
hade ingen att träna med idag och ingen som kunde passa så det fick bli ett lätt bröstpass då jag är lite försiktig när det gäller bänken och att köra tungt all alone.
Bröst,cardio
Ändringar, allmänt[/b]: ökade cardion till 40 minuter igen då jag känner mig friskare än igår.
Form: bättre än igår
uppvärmning: 3 set bänk, stegrande vikter 6reps/set.
Stretching: mellan varje setbröst:
Bänk
set1
120×14, strikt, bra kontakt, hade kanske kunnat trycka nån rep till men det tog på gött och jag ville inte koppla in axlarna.
set2
120×13cable cross, stående drag nerifrån
set1
40×15 bra kontakt, gammal favorit övning så den var kul att köra
set2
40×15
set3
40×15Pullovers
Här hittade jag ett kanontempo, vilade en minut mellan varje set och varje set gick på en minut att köra så 6 min totalt för denna övning.set1
42×15 saknar större hantlar här men skönt att köra som variation iaf när man ändå kör ett lättare pass.
set2
42×15
set3
42×15Får träna tyngre nästa vecka då jag har en träningskompis igen
Cardio:
kändes friskare idag så jag gick tillbaka till 40 minuter cardio men körde i ett litet lugnare tempo iaf, bara 5.5km/h idag, känns det ännu bättre imorgon så ökar jag tempot igen med.19 april, 2006 at 23:22 #1001870Anonym anvandareMembermikael.H wrote:welcome tbax till gymmet tjejen, förstår att det känns skönt för knopp och kropp!:up: KÄNNS TOPPENBRA..
Inga fel att ta några av de tyngsta vikterna jag provat 1:a dagen tillbaka på gymet heller.
(inte vidare smart kanske, men sporrande)P.s avis på Prison Break. Antar det var lika spännande som vanligt?! Ett riktigt nagelbitarprogram ibland.
19 april, 2006 at 23:30 #1001871Anonym anvandareMembermm kikade faktiskt på nästa veckas avsnitt med… coudnt help myself serien utvecklas så fruktansvärt bra just nu, var några twists i storyn och bra utveckling på vissa stories i serien och mm ja, två kanon avsnitt var det helt enkelt!
tycker synd om dig som måste vänta ända till hösten
kul att comebacken kändes bra, kör faktiskt som du, går alltid på vad jag vet att jag klarat om det nu inte varit ett väldigt långt uppehåll men några veckor off klarar kroppen åså kommer man igång på en gång blir inte så värst farlig värk heller.
19 april, 2006 at 23:37 #1001872Anonym anvandareMembermikael.H wrote:mm kikade faktiskt på nästa veckas avsnitt med… coudnt help myself serien utvecklas så fruktansvärt bra just nu, var några twists i storyn och bra utveckling på vissa stories i serien och mm ja, två kanon avsnitt var det helt enkelt!tycker synd om dig som måste vänta ända till hösten
kul att comebacken kändes bra, kör faktiskt som du, går alltid på vad jag vet att jag klarat om det nu inte varit ett väldigt långt uppehåll men några veckor off klarar kroppen åså kommer man igång på en gång blir inte så värst farlig värk heller.
Hm, ta om det där om att det inte blir så farlig värk, med någon som faktiskt kunnat gå de två sista dagarna?!
Det gäller alltså inte mig:D *ONT*Jag väntar inte ända till hösten. Tror du jag skulle klara det.. *puh*
Jag väntar på avsnitt 18 (tror jag iaf)
Kan vara 19, inte riktigt säker..19 april, 2006 at 23:40 #1001873Anonym anvandareMemberhehe lite ont ska det göra
Själv får jag sällan riktig träningsvärk, lite öm och småstel om man sträcker på sig är det mesta jag får förutom efter ett uppehåll då.18 släpptes den här veckan och 19 finns ute med, det som går nästa vecka
19 april, 2006 at 23:42 #1001874Anonym anvandareMembermikael.H wrote:hehe lite ont ska det göra18 släpptes den här veckan och 19 finns ute med, det som går nästa vecka
Thank´s, nu är det jag som släpper denna tråden för i kväll och ger mig ut på jakt efter avsnitt 19.. :up:
19 april, 2006 at 23:50 #1001875Anonym anvandareMembernjoy :emo-thumb
20 april, 2006 at 00:00 #1001876Anonym anvandareMemberkul att läsa att motivationen är där den ska!!! och jävlar vad hern ligger och reppar på bänken!!! starkt!!!
20 april, 2006 at 13:46 #1001877Anonym anvandareMembertackar tackar, antar att allt är relativt
känns kanonbra, helt perfekt lagomt ömma pecs nu, känns att man tränat men inte mer än så, ne nu ska jag skita i body ett tag, för möe jobb som ligger på idag.
nya upplägget med rygg och bröst på helt egna dagar känns riktigt bra iaf, man känner sig otroligt möe fräshare i kroppen trots helt okej vikter/pass så ikväll ska det bli gött med axlar/biceps.
20 april, 2006 at 22:23 #1001878Anonym anvandareMemberlol haha vart får du allt ifrån *s* alltså jag är fan inte stor du men tack för det positiva stödet lol (finns tyvärr folk som är betydligt starkare.. tråkigt nog haha)
ha det gött själv renegade!
20 april, 2006 at 22:36 #1001879Anonym anvandareMembertorsdag
Axlar, biceps stod på schemat idag, länge sedan jag kört ett sådant pass så det kändes kul, tänkte först ta en vilodag idag och flytta på dagarna ett steg men när det blev kväll så hade jag käkat så bra och kände mig riktigt motiverad så jag tog och knallade ner på gymmet.
Form: fortsatt på topp
uppvärmning: 4 set sittande axelpress, samt 4set hantelcurl stegrande vikter 6reps/set.
Stretching: mellan varje setAxlar:
axelpress, stång
set1
95×10, PB även om det inte var med mycket men skönt att ha ökat ett snäpp, gillar inte denna övning egentligen.
set2
90×9flyes cablecross, drag bakom ryggen,stående
Kör en hand i taget och byter direkt till nästa hand, kör lika många reps på båda sidorna i varje set.set1
25×10 Så skön övning, långsamt upp/ner, stannar nästan i toppläget
set2
25×10
set3
25×7
set4 set4 och framåt skedde direkt efter set3 utan vila däremellan.
20×6
set5
15×5
set6
10×4Hantelflyes/rodd för baksidan
set1
42×10 kör lite annorlunda än tidigare och dom små ändringarna tar grymt bra!
set2
42×10B]Biceps:[/B]
Hantelcurl, stående
Sänkte till 30kg´s hantlarna idagset1
30×8, gör bra kontakt idag och riktigt jobbigt.
set2
30×8
set3
30×6Hammer, rep
gick direkt på denna övning efter set 3 i hantelcurls och körde ett långt droppset.set1
40×8, lite slut på efter förra övningen
30×8
20×4Cardio:
30 minuter 6.5km/h gymmet var på väg att stänga för kvällen då jag var lite sen ikväll så jag fick nöja mig med 30 minuter20 april, 2006 at 22:44 #1001880Anonym anvandareMemberHej Micke :yahoo:
Härligt att formen är på topp , 30 min cardio är bra efter passet.
Dina vilkter ja vad ska man säga:O nä skojar med dig ha haaxelpress 95 kg Jösses
20 april, 2006 at 23:09 #1001881Anonym anvandareMemberlol hej själv vanni är släktingarna ute och surfar *s*.
fick en kass träningsbild tagen ikväll med en mobil när jag stod och relaxade haha så den ska inte läggas ut.
ja jag vet, för lätta vikter, jag skäms… du och linda får styra upp det åt mig
mm 30 min känns rätt lagom men jag ska dra upp cardion till 40 minuter imorron igen, känns helt okej i kroppen nu.20 april, 2006 at 23:19 #1001882Anonym anvandareMembertack själv och detsamma lisa
lätt att hitta träningsinspiration när så många på body kör på riktigt bra och seriöst, däribland du :up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.