Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Mickes andra hem.gymmet
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 april, 2006 at 23:20 #1001883Anonym anvandareMemberpucca wrote:tack för motivationen jag sparar den till ikväll.
tog motivation härifrån o körde a la thaistyle idag ser att du oxå gör d !!!
21 april, 2006 at 08:53 #1001884Anonym anvandareMembermikael.H wrote:lol hej själv vanni är släktingarna ute och surfar *s*.fick en kass träningsbild tagen ikväll med en mobil när jag stod och relaxade haha så den ska inte läggas ut.
ja jag vet, för lätta vikter, jag skäms… du och linda får styra upp det åt mig
mm 30 min känns rätt lagom men jag ska dra upp cardion till 40 minuter imorron igen, känns helt okej i kroppen nu.Japp msn terror så jag pallade inte:D
Ser fram emot att se bilden ändå
Jag ska ta en liten talk med miss Linda och fixa en RIKTIG schema åt dig:ph34r: nä fan du behöver ingen kör på som du gör det verkar går riktig bra för dig.
Det är fredag och 1 Dag kvar så får man äta normalt igen , ha ha ha
21 april, 2006 at 15:56 #1001885Anonym anvandareMemberdagens mellanmål med hälsningar till dig vanni :emo-thumb (okej jag fuskar lite och tar mitt ”ätardags” mål idag )
[img=http://www.genx.se/misc/micke/6.jpg]ägg,räk smörgås + 3dl minimjölk och en stor morot, gött och mumsigt!
21 april, 2006 at 20:04 #1001886Anonym anvandareMemberfredag
skippade powerstrike passet denna vecka och nöjde mig med 70min cardio istället, blir powerstrike som vanligt nästa fredag.
cardio
30 minuter gåtempo utomhus i solen, lovely och skönt
+ 40 minuter cardio på gymmet 8.0 km/h21 april, 2006 at 20:11 #1001887Anonym anvandareMembermikael.H wrote:dagens mellanmål med hälsningar till dig vanni :emo-thumb (okej jag fuskar lite och tar mitt ”ätardags” mål idag )[img=http://www.genx.se/misc/micke/6.jpg]ägg,räk smörgås + 3dl minimjölk och en stor morot, gött och mumsigt!
fy fan, det där såg riktigt gott ut.
Jag har såklart inte orkat börja med nåra morgonpromenader, men däremot försöker jag hålla mig ifrån såna där godbitar. Jobbigt21 april, 2006 at 20:13 #1001888Anonym anvandareMembermikael.H wrote:dagens mellanmål med hälsningar till dig vanni :emo-thumb (okej jag fuskar lite och tar mitt ”ätardags” mål idag )[img=http://www.genx.se/misc/micke/6.jpg]ägg,räk smörgås + 3dl minimjölk och en stor morot, gött och mumsigt!
Gud va du tycker om mig Micke . Och en sån bild på en fredag :ph34r:
21 april, 2006 at 20:36 #1001889Anonym anvandareMemberjack.s: ja jag försöker hålla mig undan dom jag med men det slinker ner en i obevakade ögonblick, gött som fan var det iaf! men jag håller igång cardion däremot så gasa på nu killen och deffa sönder oss andra
vanni: visst tycker vi om dig haha varför tror du jag postade den på en fredag, one day to go tjejen! :emo-thumb
21 april, 2006 at 20:51 #1001890Anonym anvandareMemberaja, kass bild tagen med mobil igår när jag relaxar på gymmet men då har man iaf postat en bild :emo-thumb
[img=http://www.genx.se/misc/micke/04_20.jpg]
21 april, 2006 at 21:08 #1001891Anonym anvandareMemberDu ser då inte ut att ha någonting att skämmas över Mikael! Om JAG vågar posta massa bilder borde DU inte ens behöva fundera på saken. Jag garanterar att du är i bättre form än mig, så mycket tycker jag mig kunna urskilja på den bilden…
SÅ kom igen nu, var lite generösare va??
21 april, 2006 at 21:09 #1001892Anonym anvandareMemberdeekayman wrote:Du ser då inte ut att ha någonting att skämmas över Mikael! Om JAG vågar posta massa bilder borde DU inte ens behöva fundera på saken. Jag garanterar att du är i bättre form än mig, så mycket tycker jag mig kunna urskilja på den bilden…SÅ kom igen nu, var lite generösare va??
Men han bjuder på en nipple dude
21 april, 2006 at 21:26 #1001893Anonym anvandareMemberNu när du börjat lägga in bilder förtjänar du lite stjärnor! Tyckte det var snålt att du skrivit din journal så länge utan en enda stjärna…
Keep up the good work micke!
21 april, 2006 at 22:14 #1001894Anonym anvandareMembermera bilder! kul att se lite mer ju ser bra ut!!:emo-thumb
21 april, 2006 at 22:39 #1001895Anonym anvandareMemberdeekayman/renegade: tack för stjärnorna deekayman och no worries det kommer fler bilder men jag skyndar långsamt haha du ser ju hur renegade blir,jk renegade och tack för kommentaren ,men det dröjer ett litet tag till innan tröjan åker av på en forumbild iaf.
pucca: tackar, tackar tjejen kul att du tycker det ser bra ut, det kommer fler bilder framöver 😮
imorron blir det ben och triceps träning för mig så ha det gött i helgen ppl och simma lugnt.
21 april, 2006 at 22:45 #1001896Anonym anvandareMemberMicke
Det är bara att inse att snart blir det för varmt att ha tröjan på
Jag håller tummarna att maj månad blir varmt o soligt:D
de som väntar på något gott väntar aldrig för länge
Oh i’m so kind
21 april, 2006 at 22:48 #1001897Anonym anvandareMemberyou´re cute girl haha
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.