Mickes andra hem.gymmet

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Mickes andra hem.gymmet

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 376 total)
  • Author

😮
    tack detsamma lisa :emo-thumb

Ha en skön helg i norge nu, blir en tidig kväll för mig, fick in lite extra jobb ikväll som måste fixas åt tv4 i helgen men that´s life och jag hinner iaf med mitt benpass imorron lol .P

mikael.H wrote:
    fick in lite extra jobb ikväll som måste fixas åt tv4 i helgen

Åt tv4 asså… Får man fråga va du jobbar med?

Äntligen en bild på dig, micke. Inte konstigt att du lyfter så tungt, med den samlingen av muskler. Det ser mycket bra ut.
    Jag håller också på med en grej till tv4 nu. lol. kul.

tack sofia, haha ja det är en liten värld :), lycka till med jobbet och glöm inte träningen .P

lördag

ben och triceps var det tänkt att bli idag men då jag kände mig relativt sliten i triceps så fick det bli ben och cardio idag och imorgon söndag så blir det triceps/cardio, var enbart sköna gymråttor och tränade idag så det var en rätt gemytlig stämning i fri vikts rummet :)

Ben,cardio

Ändringar, allmänt[/b]: tränat ”lätt” några veckor nu så idag så gick jag tillbaka till 200 på böjarna, och triceps flyttade jag tills imorgon.

Form: läget är alltid bra, lol
    uppvärmning: 5 set böj, stegrande vikter 6reps/set, sista 2 seten låg på 120, körde lite långsammare och djupare än dom riktiga seten.
    Stretching: stretchar både fram och baksida mellan varje set.

ben:

böj,stång
    set1
    200×12, kändes att jag legat på lägre vikter i några veckor och missat ett benpass förra veckan, första reppen kändes sjukt tung men det gick bra det med.
    set2
    200×10
    set3
    200×11
    set4
    200×9

deadlift, stång
    set1
    120×8
    set2
    120×8

sittande bencurl
    set1
    90×10 kändes ovant att köra denna som 3:e övning och sista reppen var riktigt jobbiga.
    set2
    90×9

Cardio:
    30 min 7.5km/h

mikael.H wrote:
    tack sofia, haha ja det är en liten värld :), lycka till med jobbet och glöm inte träningen .P

nejdå, nu är det mycket kardio som gäller när det äntligen har blivit varmt.

Grymma böjar :up:
    Vad mäter låren?

Lisan wrote:
    Ja, detta ser grovt ut:emo-thumb I like:emo-thumb

Ja jag förstår inte heller vad du nojar dig över. Absolut ingenting och skämmas över :).

Seså, av med kläderna nu pojkvasker! :p

Härligt benpass :dance:

Hur går det med tv4 jobbet är du klar än? Jag kom nyss hem från grönan och jösses kaos och LÅNGA köer ;) FOrtum hade hyrt hela grönan för sina kunder och det kändes som HELA STOCKHOLM kom :D

Det viktiga var att barnen hade kul och det hade dom.

Nu är jag trött men har har ätit god mat och är sååå nöjd8)

dubbelpost

warrior: :)

hur går det med kroppen krigaren, sliten nu med? släng in lite vila och kanske ändra på träningsupplägget i en vecka eller två efteråt. inte så länge kvar för dig nu.

lindmark: tackar, såg att du själv kör på grymt bra nu med,ingen aning btw, mäter mig faktiskt aldrig, precis som jag aldrig maxar, tar det som det kommer .P

erasmusina: lol, tack btw och det kommer mer sen nån gång.

vanessA:låter kanon det förutom köerna, så tråkigt att stå i evighetslånga köer som aldrig tar slut men gött att du fyllt upp magen och att kidsen fått ha en kul kväll.

nja jag jobbar lite nu med men det har gått gött som fan, ska se en film nu snart och sen ska jag fixa klart resten imorron + ett triceps pass så det är ingen fara på taket, rätt kul trots allt.

låter vettigt tycker jag, du växer nog bara ännu bättre och om inte så får iaf kroppen mer vila en period, tror det blir perfekt inför tävlingen för dig

Tjabba Micke :P

Ja inte långt kvar till NOGP alla får helt enkelt stirra tills de fattar din bra form , basta! :D

haha stirra hårt så :)

såg gott ut det där, trevlig ätardag med andra ord och mm nogp är ju bara runt hörnet, tycker alla västeråsare borde sponsra oss andra med logi för att vi besöker deras stad haha :P

söndag

lite jobb, lite slit, lite musik, sol och gott väder utomhus och ett 60 minuters gymbesök + lite skitsnack och kaffe med gym personalen efter stängningsdags och ikväll blir det mer jobb, vilken perfekt söndag.

triceps,cardio

Form: :emo-thumb
    uppvärmning: 4 set smalbänk, stegrande vikter 6reps/set.
    Stretching: mellan varje set

smalbänk
    körde väldigt långsamma reps idag

set1
    100×8, tog helt kanon idag och även om det är omöjligt i den här övningen så kändes det 0 i bröst och axlar.
    set2
    100×8
    set3
    80×8 körde set3 direkt efter set2

pushdown, rep
    vilade 30 sekunder mellan varje set.

set1
    xx vikt x 8strikta + 6smala PB! slutar skriva ut vikten i den här övningen då den här maskinen har så skumma vikter och vikten är iaf ointresant, men pb i vikt var det för den här maskinen.
    set2
    samma vikt, 7 strikta, 5 smala
    set3
    samma vikt, 5 strikta, 5 smala
    set4
    5 kilo mindre, 5 strikta, 3 smala
    set5 körde jag direkt efter set4
    5 kilo mindre än set 4, 4 strikta, 3 smala

Cardio:
    30 min 7.5km/h, gick jävligt fort och lätt att gå idag då personalen var och ”trakasserade” mig på löpbandet idag :P.

Tror jag tar en 100% vilodag imorgon och kör rygg,traps,cardio på tisdag.

haha sure thing buddy ska byta avatar just for you

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 376 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.