Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Mickes andra hem.gymmet
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
23 april, 2006 at 23:27 #1001913Anonym anvandareMember
Ändringar, muskelgrupper[/b]: flyttar om lite nu igen efter denna vecka, kändes helt enkelt superskönt för kroppen att köra som jag råkade köra denna vecka så det får bli permanent ett tag framöver innan jag går tillbaka ner till 4 dar styrka och 4 dar cardio i veckan.
dag1, rygg + cardio
dag2, bröst + cardio
dag3, axlar,biceps + cardio
dag4, powerstrike,mage,vader + cardio
dag5, ben, + cardio
dag6, triceps, + cardioHelvila: måndagar, första träningsdag tisdagar med andra ord.
24 april, 2006 at 12:01 #1001914Anonym anvandareMemberHej hopp..
Trevlig helg, hoppas jag?!
Cardio för dig är det efter styrkepasset eller är det morgonpromenader?
(kanska står nånstans men jag får snabbast svar så här)Ha en toppenskön vilodag//
24 april, 2006 at 15:38 #1001915Anonym anvandareMember
Where are you today?24 april, 2006 at 20:26 #1001916Anonym anvandareMemberhej hopp, dont cry girls
varit på en skitkonferans idag, allt som kan gå dåligt gick dåligt haha… aja livet e kanon iaf så cheer up vanni
cardion kör jag efter gymmet, fast när det är sommrigt och fint så blir det mycket under dagtid med, så vilodagen har varit kass men helgen var bra, hoppas livet i lidköping smider iaf.
25 april, 2006 at 03:24 #1001917Anonym anvandareMembergött att du hade en bra helg jag smygkollade vad du hade haft för dig:emo-thumb
25 april, 2006 at 18:21 #1001918Anonym anvandareMemberja jag blev ju tvungen att köra ben i helgen eftersom du skulle kolla upp mig
Läget själv då? hur går det med formen och fotandet för dig, hoppas helgen flöt på i götet med.nu ikväll så blir det ett ryggpass trots allt, egentligen för trött efter 2 dagars konferansande + fixande och donande åt tv4 till hur seeent som helst igårkväll men vafan det är skönt att rensa hjärnan och jag längtar till gymmet
25 april, 2006 at 22:09 #1001919Anonym anvandareMembertisdag
måste börja med lite info inför vad jag trodde skulle bli ett skitpass.
Har haft en seriöst jobbig projekt deadline både under måndag och tisdag och i söndags så fick jag börja jobba 10.00 på morgonen och sov en timme 05-0600 på måndag morron, hade sedan konferans på dagen och efteråt fick jag jobba till 22.30 på måndagkväll för att hinna klart tills idag tisdag, lol
Men jag fick iaf sova bra på måndagnatt och maten sköttes helt okej, men idag var man lite sliten efter söndagen och måndagens maraton jobbande, men jag var grymt sugen på ett gympass för att rensa hjärnan från jobbet.Rygg,cardio
Form: kanonbra men trött idag men grymt sugen på att träna var och är jag.
uppvärmning: 4 set sittande rodd, stegrande vikter 6reps/set, sista warmup var 130kg
Stretching: mellan varje setrygg:
sittande rodd
set1
200×8, PB! + 1 i reps lol men det trodde jag inte innan!
set2
200×7 möe bra förbättring!
set3
180×10latsdrag, fria vikter
set1
130×10 PB! + i reps
set2
120×10stående rodd, skivstång
set1
160×10 PB! + i viktShrugs, skivstång
set1
245×10 PB! + i viktså lol? mitt klart bästa ryggpass någonsin å jag är helt sjukt nöjd
Cardio:
40 min 7.4 km/h, snyggt sällskap på maskinen bredvid underlättade *s*25 april, 2006 at 22:15 #1001920Anonym anvandareMemberYeah Baby Här förtjänar du en high five :emo-thumb
Grymt bra jobbat, tror inte på att du deffar :nono:
Snyggt sällskap hjälper alltid att stanna kvar på löpbadet:P
25 april, 2006 at 23:04 #1001921Anonym anvandareMembersäger som warrior …
Sjukt att det kan bli så när man inte har några förväntningar och e sliten …
Gött jobbat
25 april, 2006 at 23:17 #1001922Anonym anvandareMemberwarrior och samjr: haha ja det var riktigt sjukt, sov iofs bra i natt men trodde nog att söndag/måndag skulle sitta i några dagar i kroppen, men ibland är kroppen lustig och nu är det lugnt på jobbet igen som tur är, men va fan ni är ju mina heros med så det är lugnt :emo-thumb
lisan: haha tack för stjärnorna och tanken, kind of you
vanni: lol, cutiegirl och tack! haha ja alltså du deffar ju klart hårdare än mig och du vet hur jag äter *s* så deff är det och formen blir stadigt bättre så jag är kanon nöjd över utvecklingen, men alltså jag har alltid trott på att träna hårt/tungt även under deff och att man kan öka (så länge vi inte pratar om tävlingsdeffande)
25 april, 2006 at 23:26 #1001923Anonym anvandareMemberRIKTIGT RIKTIGT BRA PASS!!! :up:
26 april, 2006 at 05:52 #1001924Anonym anvandareMembermikael.H wrote:ja jag blev ju tvungen att köra ben i helgen eftersom du skulle kolla upp mig
Läget själv då? hur går det med formen och fotandet för dig, hoppas helgen flöt på i götet med.nu du nu är kl 05.50 jag ska t gymmet om träna snaaart:emo-thumb ska få i mig lit emer mat idag….allt bra i gbg ha d gött!
26 april, 2006 at 08:21 #1001925Anonym anvandareMembermikael.H wrote:off topic: skolarbete i resident evil ? haha ja, ja försök den med rödluvan oxo :emo-thumb hehe ne seriöst vad pluggar du egentligen och menar du spelen eller filmerna?bra att du är igång på allvar med träningen nu.
Hm, slarvmaja Nr 1 det är jag.. Jag tog en offdag från skolan, ofrivilligt.. Jag skulle faktiskt bara spela lite..:o
Så det är Resident evil 3 till PC som gäller. Hemtaget så det är inte ens speciellt snyggt men men.. Jag har likväl fastnat för det..Jag läser på distans till förskollärare via Karlstad universitet, naturvetenskaplig inrikning. Och jag borde råplugga inför examinationen nu..
Men konstigt nog har det knapp blivit något gjort i veckan.. Hm?Träningen känns okej, lite ofokuserad över lag bara.. Men kör 100% för det..
Hur går det själv med allt? Träningsmässigt sett ser det riktigt bra ut..
26 april, 2006 at 10:15 #1001926Anonym anvandareMemberpucca: you go girl, imponerande morgonträning
iqa: haha ja det lät lite för kul med re som skolarbete better get on the exam nu, så en liten uppryckning från iqa tjejen får det bli
Själv så flyter det på bra, varit lite möe att göra på slutet men nu är det normala arbetsdagar igen som tur är och när det är sol ute och grönt gräs så leker ju alltid livet, eller hur
26 april, 2006 at 11:10 #1001927Anonym anvandareMemberUsch, jag får dåligt samvete när du pratar om att ha haft mycket att göra.. Du som har kämpat på så bra med jobb, träning och allt…
Och jag, jag bara leker med datorn..
(Tack för förslagen på spel) Jag ska kolla in dem sedan när jag gjort klart iaf ett av mina arbeten.. Så är det ingen risk att speldjävulen kommer smygande.. och lurar över mig på fel sida..
Finns det inga spel så går det ju inte spela..Jag bugar och bockar för det kloka inlägget om att stirra sig blind..
Jag såg inte till de kroppsliga framgångarna p.g.a vågen..
Egentligen vet jag allt det där och förespråkar för mina vänner att slänga ut vågen..
Ändå stod jag där i morse och funderade på vad som hänt.. DohKämpar på i mitt anletes svett.. (iaf med träningen)
Jag bara måste få spela klart..:o Jag får ingen sinnesro annars.. Det är kört!!Ha en toppendag// Angel
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.