Mickes andra hem.gymmet

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Mickes andra hem.gymmet

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 376 total)
  • Author

IQA: :emo-thumb *s*

onsdag

hunnit med lite nya kundkontakter, en show och ett pass på gymmet idag

bröst,cardio
    Ingen träningspartner idag så jag fortsätter mitt lätta brösttränande ett pass till, men ska jag vara ärlig är det skönt med lite variation med en kort period :)

Form: touching the sky
    uppvärmning: 4 set bröst,snedbänk, sista 2 setten var 80, stegrande vikter 6reps/set.
    Stretching: mellan varje set

bröst:

snedbänk, fria vikter
    set1
    120×15, skitfin kontakt
    set2
    120×12

snedbänk, hantelpress
    set1
    42×13
    set2
    42×11

pullover,hantel
    set1
    42×15
    set2
    42×15

körde hela passet på 20 minuter, inklusive uppvärmningen

Cardio:
    30 minuter promenad utomhus i gångtempo + 20 minuter på gymmet, 8.4km/h

Vad är det för slöträning, nästa gång vill jag se 220 kg i sittande rodd och 10 rep!

Nej då, det går ju bra här. Jag vill dock se lite fler bilder. Det har varit lite snålt på den fronten :nono:

Aja…han kanske dycker upp imon.

Mikael är skygg av sig. Han är stor som bara den… och endå vill han inte.

HAhaha… det sista låter rätt fränt.

:D Ja det såg lite spec. ut

renegade: lol kompis :emo-thumb tack btw, en gammal ryggbild innan deff, alltså haha vafan särskilt stor är man ju inte, säger som samir, det måste vara en illusion, finns många som är större än jag här på body, typ alla bb tungviktskillar skulle jag gissa på, men visst har man lite muskler, själv är jag nöjd med min utveckling och det är huvudsaken :) kul att du gillar ryggen.

Lindmark: haha, ja fyfan den dagen den sorgen, känns som det är långt kvar tills man gör en 10:a på 220 :P själv då? när får vi se en 10:a på 200 i stående rodd :emo-thumb

warrior: haha ja det lät lite fel va haha men vi ska fixa lite foton, men april vart så galet upptaget tråkigt nog, jobbade nästan dygnet runt på slutet innan deadline så jag fick skjuta på alla roliga saker, men vafan snart ska vi ta ett pass i gbg igen, vi kanske hinner med ett pass i västerås med, lindmark ska du med eller ? :P

längd/vikt: nej vafan jag är 181 eller möjligtvis 182, inte mätt mig sedan man gjorde mönstringen, men vi säger 181, vad vikten ligger på vet jag inte, väger mig aldrig här hemma utan går helt på spegeln, får väl checka av nästa gång på exhale.

Warrior wrote:
    Mikael is my man! Han vikter talar för sig självt! No need to take pictures yo!

lol tack vikinga broder :) haha ja det visar tydligt den bilden du postade haha

Yeah we wanna se more nipples :P :whistle:

En 10a på 200 dröjer nog :p Däremot kanske du får se ett par reps iaf imorgon.

Västerås? Nja, det blir liksom lite resväg för mig för att köra ett pass :D

Warrior : Körde ett liknande program förra våren. Tycker dock lågrep fungerar lite bättre, man får dock förbereda sig på en kraftig värk dagarna efter :p

lol ni är fan sköna ni
    fint träningsupplägg warrior :D och tack btw, kul att du tycker så.

Lindmark: ja kiruna – västerås är en bit hehe, men det är ju nogp oxo, funderar på att fara dit iaf.

Okej det låter gött med några 200 reppare det pallar du lätt!

mera bilder!!!!:ph34r: hehe ser att d går bra skulle nog köra ett pass m dig så jag vakna lite.

tack pucca, ja vi får la ta ett pass i gbg när jag är där nästa gång, är alltid kul att träffa nytt folk :)

din träning ser ut att gå bra!!:emo-thumb :p
    fin ryggbild också!:P :p

Gó kväll..
    Läget med dig då?

Lite off här i din tråd nu.. Sorry:)
    Finns det 20:e avsnittet av Prison break?
    Fixar just nu f.e.a.r förresten.. Kollade upp det igår och det verkar riktigt grymt.. Hm, jag vet vem jag ska skylla på när jag kuggar examinationen sen.. lol

:|

torsdag

axlar,biceps,cardio

Form: lite småseg idag under dagen men formen e på väg uppåt som alltid och på gymmet så försvann all trötthet :)
    uppvärmning: 4 set axelpress, stegrande vikter 6reps/set.
    Stretching: mellan varje set, stretchar både axlar, bröst,triceps

axlar:

axelpress,fria vikter
    set1
    95×11, riktigt bra!
    set2
    95×7 lite låg på energi i detta set
    set3
    80×15 sänkte vikten och körde långsammare reps i detta set

baksida, hantelflyes/rodd specialen
    set1
    42×13
    set2
    42×12
    set3
    42×12

baksida, samir/mike special
    typ som samirs special, men inte riktigt, lassar på tyngre och kör med en liten annan rörelsebana och utförande på slutet, tar grymt bra iaf!

set1
    45×10
    set2
    45×10
    set3
    45×10
    set4
    45×10

biceps:

hantelcurl, alternerande
    set1
    32×10
    set2
    32×7
    set3
    30×10

hammer, rep
    körde ett långt superset här, vilade 30 sekunder mellan sista hantelcurl och första settet hammer med rep.

set1
    40×10
    set2
    35×7
    set3
    30×5
    set4
    25×8

Cardio:
    20min 7.4km/h

tack ettan :)

haha iqa, ja du får tacka mig när dom kuggar dig :emo-thumb kom ihåg att spela när det är mörkt och dra upp ljudet.

läget e alltid bra, har träningsvärk för första gången på länge så det är rätt skönt faktiskt, annars e livet bara skönt.

fast det finns ju ett moln på mickes brighta himmel, prison break… inget avsnitt 20 förän den 1:a maj… haha svettigt värre när man väntat sedan förra veckan på det

Hm, nä.. Här blir det inget mörker.. Lättskrämd som en hare..:o
    Har inte spelat R E sedan igår för jag blev påhoppad i mörkret av ett riktigt monster.. Vågar knappt öppna en dörr i spelet efter det så jag la ner lite..
    Trodde nästan hjärtat stannade.. Lovar att det tog en stund innan det hoppade igång igen iaf.
    Högröd i ansiktet, flammig på hela bröstet och andfådd..
    Hm, jag behöver inte träna.. Jag får all puls jag behöver framför R E.. Hehe..

Okej, då behöver jag inte bekymra mig om att leta vidare.. 1 maj, alltså..
    Det är låååång tid kvar…:( Och nr 19 var ju ingen nagelbitare alls..not..

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 376 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.