Mickes andra hem.gymmet

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Mickes andra hem.gymmet

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 376 total)
  • Author

haha du är rolig du C, du kör snart om mig i styrka det vet du, the way of the viking warrior :)

ah shrugs ja det är lite lustigt men du, lite insider info nu tar det stop… det där var så ruggigt sjukt tungt, svårt att tro att det bara var 5kg!! mer än förra veckan, kändes som ett berg hängde i stången….tvivlar på att jag kommer lyckas eller ens vilja prova att höja på ett stort antal månader, kändes verkligen inte så idag iaf, så där har jag verkligen hittat en mental och fysisk platå för stunden..

tack btw :P

Vilka vikter du tar Mikael! :emo-thumb

250 kg! Det är inga småvikter du bollar med:D Grattis till PB:na:up:

Jösses sicket pass!:emo-thumb

mikael.H wrote:
    trevligt och kör hårt med real life nu.. nya prison break var så sjukt bra tycker jag och lika grymt spännande avslut som episod 19, vilket avsnitt nästa kommer att bli……

Åh, avis..
    Var hittar du allt? Satt och leta febrilt igår efter avsnitt 20.. Men hittade inget.. :(
    Iofs ska jag inte sitta framför tvn nu så det var väl lika väl det..

Sjukt bra Pb förresten.. GRATTIS

Underbart vårväder idag och är sitter jag kedjad vi datorn:(
    Jaja, har iaf gått en morgonpromenad.. Jag får tänka på allt skoj jag kan göra om 4 veckor då skolarbetet (förhoppningsvis) är klart..
    :|

Bra pass igår!:up: Imponerande vikter, som vanligt.8)

Mamma mia vilka vikter =) ett pass med dig måste jag prova ! vi ses i västerås va ?

macahan: jag kör sittande rodden i en frivikts maskin (hammerstrenght/gymleco etcetera), tack :P

vanni: ja jag hoppas det, vill verkligen dit om jag hinner med, samt hittar lämpligt boende, men jag ska försöka ta mig dit samt lura med mig warrior och visst ska vi ta ett pass framöver, det vet du hehe.

iqa: :emo-thumb you got pm

bamse,pucca,ettan,mantus: thanks, lite lustigt faktiskt att det blivit sånna vikter sedan jag lagt om träningen, men som big ron säger, högsta möjliga vikt du kan träna med kontakt på i max antal reps, nothing but peanuts :P

haha ja ronnie och cutler färgar båda mitt sätt att träna nu förtiden, iofs med helt olika förutsättningar men det funkar kanon att träna som dom.

mm visst har du rätt i att jag skulle kunna vara rejält större om jag hade den målsättningen men det gäller många som tränar, inte alla som vill stå på en tungviktscen i byggar brallor och flexa :P

btw ta och kika på ronnies 8 time mr o on the road, riktigt bra motivations film då han är i riktigt bra form där(5dar efter senaste mr o vinsten), håller på att kika på den nu, framme vid bröstpasset (han körde för övrigt shrugs på 240 :P haha, men lol lite fler reps än jag och massor av fler set + ruggig tävlingsform men lite kul iaf, fast offseason lär han ju fläska iväg 300kg lätt)

deffen, ja du jag e helnöjd :P tränade i linne för första gången i går för i år och formen var med pump möe bättre än jag förväntat mig, fortfarande en bit kvar dock men det ser bra ut, i mina ögon och enligt mina krav då, ingen tävlingsform som sagt men jag är riktigt nöjd so far :emo-thumb

vädret: kanonbra…. not!!! haha i helgen var det skitfint var ute och jag gjorde en warrior, knallade i solen med sällskap och käkade glass men idag är det grått och trist men skön temperatur att gå i, varit ute och gått idag med och nu ska jag ut på en 30 minuters runda igen.

Ha det C (börjar bli dags för ett monsterpass för oss nu :P)

onsdag

blev bara bröst idag då det får bli cardio på golvet ikväll istället då några tjejkompisar fick för sig att jag var tvungen att följa med ut, nyktert men inte lugnt blir det så några kalorier ska man nog hinna bränna.

bröst

Ändringar, allmänt[/b]:
    sådärja, nu har jag bokat in en stabil 100+ byggare till nästa veckas bröstpass så man kan köra lite tungt på bröst igen, men idag var det solo och därför ett lätt bröstpass igen.

Form: :emo-thumb
    uppvärmning: 4 set snedbänk, stegrande vikter 6reps/set.
    Stretching: mellan varje set,bröst,axlar,biceps,triceps

bröst:

snedbänk,fria vikter
    set1
    120×15
    set2
    120×13

snedbänk hantelpressar
    set1
    42×14
    set2
    42×13

drag nerifrån,stående cablecross
    set1
    45×13
    set2
    45×13
    set3
    45×12

drag uppifrån,stående framåtlutad cablecross
    set1
    55×15
    set2
    55×13
    set3
    55×13

Cardio:

duktig du e så här efter egen tränign bli man nästan matt av att läsa vikterna bara hihi:)

Ja du är fan med starkare i dina titties än jag är i mina , ha ha .

Hur var din dag idag ? Mötet ikväll gick över förväntan =)

kanon vanni, låter kalas att det löste sig igår för er, tänkte faktiskt logga in och fråga igår kväll innan jag försvann för kvällen men du var offline, låter skönt att allt fixade sig!

warrior: haha ja alltså långa bindningstider kan ju vara farligt, ett kontrakt måste iaf kunna omförhandlas under resans gång, fast konsulterna får du ordna själv haha :emo-thumb

jadå det var en bra och sen kväll och jag trivdes säkert bättre än du med din bok :P, bestämde mig för en sovmorgon idag så fm mötet sköt jag på i några timmar, ja jag tycker oxo att vi får ta lite pass nu snart, visst har man en bra effekt på varandra så är det alltid, nästa gång kör vi garanterat tyngre båda två, peppande att träna med folk som tar i :)

pucca: tack tack, du e ju inte slö när det gäller att träna heller :P

Warrior wrote:
    :)

Ah, du börjar bli slö med svaren! :D
    Det där är ett tecken på att du inte orkar svara men känner dig tvungen att göra ngt iaf. Hehe

Kanske du blivit forum-övertränad :p
    Det kan hända oss alla som hänger på dessa forum alltför många timmar om dagen.

lol lindmark tror du tog det till en ny nivå själv haha :)

men jag håller nog med dig i din analys men vi får ursäkta C, han har ju nyss börjat med splitten så lite träningsvärk som går ut över hans dagliga sysslor en liten stund får vi räkna med haha :P

själv är jag så sjukt hungrig idag, fattar inte vad som händer…. dags att äta nu igen, känns som jag svälter ihjäl haha

Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 376 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.