Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Mickes andra hem.gymmet
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 maj, 2006 at 20:22 #1001988Anonym anvandareMember
haha tack tack lalla mm klart man njuter av våren så fint med allt ju haha
nu blir du stolt btw, på söndag så har jag lovat att följa med en cyklist på en sväng i några timmar….. lol ångrar mig redan *s* men vi är 4 pers så att ge sig finns inte i ordboken :emo-thumb
10 maj, 2006 at 22:23 #1001989Anonym anvandareMemberja som vanligt kan jag ju bara säga riktigt gött pass o göta petter!
10 maj, 2006 at 23:39 #1001990Anonym anvandareMemberhaha tack för stödet mina vänner
ja renegade dom här killarna och tjejerna brukar dra ett antal mil per dag med….. men jag är envis om något och uthålligheten brukar inte direkt vara något hinder när det gäller uthållighetsprov och kondition, fast tempot kan ju bli lite jobbigt däremot hahaaja, som du säger, ingen utmaning är för stor, lol
tack pucca tjejen, men så ska det ju vara när man tränar, varje pass ska gå framåt så det är bra att du inte har nått annat att säga haha :emo-thumb
11 maj, 2006 at 11:05 #1001991Anonym anvandareMemberMicke jag tror du är beroende av den här smiley
Nä fan Micke helt grymt att du fortätter sätta PB’s trotts deff :emo-thumb
som sagt 1 week to go11 maj, 2006 at 11:54 #1001992Anonym anvandareMemberey one week å nån dag till haha ne något beroende av wubben finns inte , tack btw
11 maj, 2006 at 18:48 #1001993Anonym anvandareMembermycket fint pass!:nod
hur gick de med cyklingen då? :p11 maj, 2006 at 19:49 #1001994Anonym anvandareMemberhaha cyklingen är på söndag… ska averka ett ryggpass imorgon först + cardio samt ben på lördag, lool (oj oj, söndagen låter jobbig, men som tur är brukar träningsvärken i benen komma först efter 2 dar iaf)
torsdag:
cardio, ute och gått i solen i 60 minuter, stel i rumpan11 maj, 2006 at 20:37 #1001995Anonym anvandareMemberFörväntar mig PB i sittande rodd imorgon
11 maj, 2006 at 20:43 #1001996Anonym anvandareMemberlåter tufft för benen.. :p
kommer ihåg när jag delade ut tidningar en sommar och sprang upp och ner i trapphus, dagen efter ett riktigt hårt benpass gjorde de ruskigt ont :p nästan så man fick hålla tillbaka tårarna hehe skönt om träningsvärken kommer efter två dagar då i stället11 maj, 2006 at 23:46 #1001997Anonym anvandareMemberhaha mm det e grejer det ettan grina medans man delar ut posten keep it up flickan och träna hårt nu och make us proud, mjo söndagen låter faktiskt jobbig för benen…
lindmark: lol…. just for you baby! :emo-thumb
tackar krigaren, det kan behövas, hur går det för kakao mannen då ? vill ha en lägesrapport på allt hehe
12 maj, 2006 at 16:35 #1001998Anonym anvandareMemberfredag
första passet med biffen magnus och ett beställt pb av lindmark…. talk about pressure :p
rygg, traps
Ändringar, allmänt[/b]:
fortfarande sjukt stel i baksidan ben/rumpa men jag stretchar och donar varje dag, var lite osäker på hur det skulle påverka ryggpasset men det funkade rätt bra iaf, skippade cardion idag igen, ser bra ut i spegeln i mina ögon så jag tar det lugnt.
Form: 4 av 5 stjärnor, får bli 4.5 nästa vecka och sen ökar vi, lol
uppvärmning: 3 set rodd, stegrande vikter 6reps/set, 120kg sista settet .
Stretching: mellan varje set,biceps, rygg, axlarrygg:
sittande rodd,fria vikter
inga dragremmarset1
210×4, sorry lindmark, tappade greppet i vänsterhand och jag orkade inte börja om på den vikten.
set2
200×9/10 + nån extra med hjälp av magnus
set3
190×12? + nån extrastående rodd
dragremmar
set1
170×8
set2
170×10 PB! (fick ta ett pb där istället lindmark :emo-thumb )
set3
170×10latsdrag, fria vikter
inga dragremmar
set1
130×8 + nån extra
set2
120×10 + nån extra
set3
120×10 + nån extratraps,skivstång
dragremmar
set1
240×8/9
set2
250×10, grymt möe ”lättare” än förra veckanall done, grymt bra pass, 55 till 60 min totalt och fler ryggpass blir det helt klart med magnus
12 maj, 2006 at 17:10 #1001999Anonym anvandareMemberAh…. jag vet inte vad jag ska säga
Hmm… jaja du får godkänt i betyg då :p Haha
Nejdå, starkt jobbat, men i andra setet? Hur gick det till?
Du får dock dra på dig dragremmarna till sittande rodden nästa gång så det blir PB där igen
12 maj, 2006 at 17:26 #1002000Anonym anvandareMemberHey, det blev ju ett PB i stående rodd alla fall!
Kläm till med ännu ett när du ändå är igång!Fortsätt köra hårt så att du blir lika stor och
stark som jag!
Ehrm… eller nåt…12 maj, 2006 at 21:33 #1002001Anonym anvandareMemberlindmark: nja alltså jag kör alltid utan remmar i sittande rodd och latsdrag, bra för underarmarna att plågas lite oxo, men nästa vecka så ska det bli lite fler än 4:a reps iaf, vet inte vad som hände idag med greppet.
haha alltså stående rodd, lol det var rumpan/baksidan lår som ställde till det, blev lite annan rörelse idag pga sträckningen så första settet var inte till failure, kändes bara så fel så jag slutade och i andra settet så sket jag i det och körde på lite till, simple as that.
katti: alltså det är lite svårt att ta sig till din nivå på träningen så jag får harva på här nere i slöträsket, tack för titten flickan .P
warrior: tungt visst, men om det är så mycket tyngre än vad du kör vet jag inte om jag kan hålla med om och sen egentligen vem bryr sig, men kul att du tycker det är sjukt tungt med tanke på hur bra du själv är på att träna!
En sak är säker huvudsaken är att man gillar det man gör och att kroppen och träningen får dom resultat man vill ha så spelar det ingen roll vad man tränar på, vikt är bara ett mått på motståndet man tränar med inget annat, skulle lika gärna träna med 1 kg om det gav mig lika mycket
btw så är du definitivt starkare än jag i vissa övningar, det vet du kompis så kör hårt nu för din vision
—-
ha det gött gott folk, var soft som f.n att grilla kyckling och snacka lite skit ikväll och scarlett j. han vi kika på med :emo-thumb12 maj, 2006 at 21:49 #1002002Anonym anvandareMemberbild från kvällens grillning
[img=http://www.genx.se/misc/micke/7.jpg]
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.