Mickes andra hem.gymmet

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Mickes andra hem.gymmet

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 376 total)
  • Author
    mikael.H wrote:
    fredag

aktiv vila

60 min powerstrike + mage + 40 min cardio/löpband efteråt.
    fått hem nya prottet idag och kreatin och omega3 så det känns gött det med.

Under helgen blir det ett axelpass då det är allt som är kvar att köra den här veckan och det känns i kroppen, riktigt bra vecka som gått.

formen går framåt och styrkan verkar jag fortfarande behålla, men jag måste säkert ner en 5-6 kilo till innan det är acceptabelt.

keep it up people.

ursäkta men vad är powerstrike?

you´re excused cutie :emo-thumb

powerstrike är ett pass där du sparkar och slår på en sandsäck i 60 minuter, riktigt bra och kul cardio, passar mig som komplement till den vanliga styrketräningen/cardion då jag tävlat i kampsporter tidigare med, close to home så att säga :)

japp du ska snart få löning :p

:friends:

vad händer i helgen då C? bara ta det lugnt eller

blir så lugnt det kan bli, kanske hänger med en fitness kille till umeå och träffar ett gäng byggare från luleå, lol….. vi pratade om att fara dit och träna allihopa, okupera alla lösa vikter på gymmet typ :)

sen blir det nykter utgång på kvällen i sånna fall, men det kan lika gärna bli att jag stannar hemma och tränar i stan istället, går på bio och käkar möe mat :P

klart du ska umgås med farsan när han är i sverige och hälsar på!
    ha det gött

var man hemma från powerstrike,mage och cardio passet

fredag
    powerstrike 60 min, hårt tempo och grymt svettigt/jobbigt idag.

lite mage + 40 min cardio efteråt.

första 20 i 7.4km/h, sista 20 i 8.4km/h och nu är man riktigt seg alltså…
    unnar mig en ostkaka och ett stort glas minimjölk just nu, fan vad gott!

sprättat protten och kreatinet som kom hem idag, så nu har man höjt intaget av protein igen och kreatinet laddade jag upp tidigare i veckan då jag hade lite kvar sen tidigare, lite blaskig smak på prottet men vem bryr sig om det

mikael.H wrote:
    var man hemma från powerstrike,mage och cardio passet

fredag
    powerstrike 60 min, hårt tempo och grymt svettigt/jobbigt idag.

lite mage + 40 min cardio efteråt.

första 20 i 7.4km/h, sista 20 i 8.4km/h och nu är man riktigt seg alltså…
    unnar mig en ostkaka och ett stort glas minimjölk just nu, fan vad gott!

sprättat protten och kreatinet som kom hem idag, så nu har man höjt intaget av protein igen och kreatinet laddade jag upp tidigare i veckan då jag hade lite kvar sen tidigare, lite blaskig smak på prottet men vem bryr sig om det

:yahoo: Vilket pass du körde. Jag ska fråga på SATS om de har nått som Powerstrike det låter kul! Vilken smak har du på Protte?

boxercise är rätt lika fast powerstrike har visat sig vara möe jobbigare då man kan ösa på mer individuellt på sin sandsäck, iaf jobbigare om man inte är en lök :)

är riktigt kul iaf å banka bort lite aggresioner haha, nejdå har inga sånna som tur är :P men det ligger som sagt close to home att sparka och slå så jag tycker det är ett grymt kul sätt att bränna fett och plåga hjärta/lungor på.

Får se, drar nog upp det till två powerstrike pass i veckan om ett litet tag, innebandygänget tar snart semester iaf för säsongen så det blir en bra ersättning.

Protte: tänkte att mr farmacia jobbat så hårt på detta forum med att hänga i kostsektionen så jag provade deras protte, lättblandat och väldigt lättdrucket, noll smak iofs haha men men, smaken är inte direkt viktig när det gäller protein för mig, kul att prova ett nytt märke + att man fick ju 500g gratis kreatin med på köpet så :)

smaken påstås vara jordgubbe :P

var massagen skön?

mikael.H wrote:
    boxercise är rätt lika fast powerstrike har visat sig vara möe jobbigare då man kan ösa på mer individuellt på sin sandsäck, iaf jobbigare om man inte är en lök :)

är riktigt kul iaf å banka bort lite aggresioner haha, nejdå har inga sånna som tur är :P men det ligger som sagt close to home att sparka och slå så jag tycker det är ett grymt kul sätt att bränna fett och plåga hjärta/lungor på.

Får se, drar nog upp det till två powerstrike pass i veckan om ett litet tag, innebandygänget tar snart semester iaf för säsongen så det blir en bra ersättning.

Protte: tänkte att mr farmacia jobbat så hårt på detta forum med att hänga i kostsektionen så jag provade deras protte, lättblandat och väldigt lättdrucket, noll smak iofs haha men men, smaken är inte direkt viktig när det gäller protein för mig, kul att prova ett nytt märke + att man fick ju 500g gratis kreatin med på köpet så :)

smaken påstås vara jordgubbe :P

var massagen skön?

👿 Dom har inte sånna pass på SATS och visst agressioner är fan bra att bli av med, och det finns inget bättre att slå på något som inter slår tebax :D

Ja massagen var både bra och dåligt , det gjorde lite ont i början jag hade mjölksyra i vaderna så det kändes ordentligt. Men nu känns det jätte skönt.

en för dig oxå

Never regret yesterday. Life is in you today, and you make your tomorrow

Godnatt

visst är det så, håller med om det till 100% med :)
    så jag lever tjejen, natti natt!

(men man kan lära sig av yesterday, men som sagt ångra inget å njut av livet)

mikael.H wrote:
    länge sen man var i skövde nu, fan nu börjar man ju sakna hela området där nere nu när våren kommer krypande… :emo-thumb

ha det gött på ”nya” gymmet

Hejsan…
    Mmm, jag förstår det. Det är riktigt fint häromkring när det börjar bli vår. För att inte nämna den vackra sommaren..

Tråkigt nog (jag fick fina tips på roliga gym i Skövde) så kom vi aldrig dit.
    Vi råkade ut för en bilolycka på Skaravägen så det blev snopet nog till att åka hem igen.
    Ingen träning alls igår.. Inte på hela helgen tänkte jag.
    Ska ha softhelg, spara kroppen och hämta andan.

Men nästa gång då ska jag minsann komma hela vägen dit.
    :|

oj, det låter tråkigt, hoppas det inte var alltför allvarligt iaf.

blev inget umeå här, blir hemmavid istället :)
    så nu har man nyss averkat lite cardio och njuter av en kycklingsallad med en stor skiva vattenmelon och minimjölk, postar bild sen haha :P

ska vara social med lite folk här och se på film och snacka skit istället och imorgon avslutas veckan med lite axlar.

Lördag:
    aktiv vila, 40min cardio, 7.7km/h

[img=http://www.genx.se/misc/micke/3.jpg]dagens efter passet mål, gött som f.n

dagens playlist medans man vilar upp sig lite innan det är dags att vara mer social

Pantera.reinventing the steel
    -hellbound
    -goddamn electric
    -yesterday dont mean shit
    -You´ve gotta belong
    -revolution is my name (så jävla skön)
    -death rattle
    -we´ll grind that axe for a long time
    -uplift
    -it makes them disappear
    -i´ll cast a shadow

Rolig läsning. Smått otroliga vikter många gånger! kör så det ryker!

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 376 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.