Millan tjurar vidare!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Millan tjurar vidare!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 38 total)
  • Author

Strong och bra att du inte gömmer sjukdomen! Jag önskar dig lycka till! Med en positiv inställning kan man komma hur långt som helst!

Diser wrote:
    here we go..

damn så nice.. ser bra ut det där!!!

Diser wrote:
    tack ida!du är alltid en inpiration för mig ;) alltid lika kul när du slänger upp bilder!!!nya snart?:kicking:

Tack!!:friends: hi hi kanske =P
    Du är grym Millan!:buttrock:
    Vi är många som beundrar dig. =)

första träningsdagen avklarad!

Det blev rygg,biceps,mage.

Rygg. Marklyft. 4/ 12
    Rygg. Drag uppifrån brett grepp. 4 / 12
    Rygg. Rodd smalt grepp. 4/12
    Rygg. Rygglyft. 2/ 12
    Biceps. Cablecurl. 4/ 12
    Biceps. Scottcurl med stång. 4/ 12
    Biceps. Hammercurl. 2/ 12
    Mage. Mage sidan. Max/ Max

Träningen gick okay,men jag är inte riktigt nöjd. tog det lugnt med marken. min teknik är sådär märkte jag :p men gjorde ett set på 60 kg iaf.
    well, har gått morgonpromis och ska snart ut på en kvällspromis :D behöver gå av mig lite vatten tror jag bestämt. ser pluffsig ut.
    skönt att va igång igen!:D

Diser wrote:
    hehe skynda långsamt..typiskt..hade vart skönare med ett *baboom* och sen står hon där!i all sin prakt!pondusen sprudlar ur hennes porer.muskelvälling i ena handen,body i den andra ;)
    nä skämtåsido,ska skynda långsamt.det är livsstilen jag vill ha tillbaka först och främst såsett :) musklerna/kroppen är bara en bonus just nu ;) och kanske en jäkligt stor morot.

jag gillade detta inlägget. där går det att utläsa att det finns lite innanför pannbenet + att du trots allt har lite distans till dig själv.
    lycka till och hitta balansen i livet och träningen! :emo-thumb

Respect!

Ser ut att vara i fin form på bilden, finns många som inte har den formen men som även tränar… Bara att kämpa på och lycka till!! Muskelminnet är bättre än vad man tror.

tack grabbar :)

idag har jag vilat från träningen, fick en sådan ruskig träningsvärk. har dock gått promenad och målat om i vardagsrummet. Vart och kollat med en tattokille om min tribal som ska göras om,han lät positiv till mina ideér. kul! :)
    imorgon sa jag köra bröst,triceps,axlar. älskar axelpass!

gick bra idag trots en liten motivationssvacka mitt i passet.gick en stund på bandet sen körde jag färdig hela passet *stolt* :nod
    Bröst. Hantelpress plan. set 4/ 12 reps på alla
    Bröst. incline/dips. 4
    Bröst. Hantelflyes. 2
    Triceps. Press i maskin brett. 4
    Triceps. Push downs. 4
    Triceps. Press mot bänk/dips. 4
    Axlar. Baksida i maskin. 2
    Axlar. Liggande baksida i cable. 3
    Axlar. Blottaren (baksida). 2

nu promenix med doggen!

diagnos: stabil ;)

Idag fick jag tillbaka mitt hamsterhjul! har köpt en crosstrainer. så jag ska kunna hålla igång utan att behöva gå runt i slasket som börjat falla ner från himmelen :P

Uppdatera? ;-)

Ja uppdatera!:p

Oj Camilla vad du är skicklig med ord! Det du skriver är lysande – har du funderat på att utveckla skrivandet och inte bara tränandet?? ;)

Hur mycket du än skulle vilja kommer ingen kunna ta dig för dum blondin! Du är smart – och det imponerar på mig många gånger mer än de muskler du vill bygga upp.

…men en kombination är aldrig fel! :P

Hur som helst; Tror på dig! Lycka till
    /frida

oohh….tack! jo jag skriver dagbok som ska släppas på bok sedan :)
    hehe ja låt inte min blonda kalufs lura er, jag har självdistans och är b/d metal tjej. hård som en betongbit.gick från att va svart till vit pga att jag blev frisk,det är ibland viktigt att se kontrasten för mig,eller det hjälper iaf. nu är jag ljusbrunhårig och allt är som vanligt ;)
    tack såjättemycket för komplimangerna..det värmer.;)

uppdatering då :)

Jag har tränat ett tag nu och det känns inte som om jag kommit igång riktigt än. Ibland tränar jag hårdare,ibland inte hårt alls. tar det lite som det kommer.jag är DÄR iaf.
    igår körde jag axlar,ben,vader.
    Axlar. Press bakom. 2/ 12 reps på alla
    Axlar. Press framför. 2
    Axlar. Hantellyft framåt. 2
    Ben. Knäböj. 3
    Ben. Benspark. 3
    Ben. Lårcurl. 4
    Vader. Sittande. 4
    Vader. Stående. 3

vader va jag stark i,måste vara intensiv dans i högklackat som ligger bakom :p
    ska träna Weight Pulling såsnart min sele kommer tillbaka,fick sy om den lite här och var.
    axlar är min favoritgrupp och faktiskt en av dom få grupperna jag är ganska nöjd med i utvecklingen så dom slipper min outhärdiga självkritik.
    idag ska jag vila. men jag kör på min crosstrainer hemma då jag måste röra på mig. vart
    insikten är på topp och livsgnistan pyr vidare. jag är i denna livsstilen för att stanna.count me in ;)

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 38 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.