Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Min första journal för att peppa mig själv
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 november, 2006 at 19:20 #905602Anonym anvandareMember
Dagens pass, biceps/triceps:
Biceps:
Bicepscurl med rak stång:
1×20 på 30kg
2×12 på 40kg
1×5 på 50kgAlternerande hantelcurls:
1×8 på 25kg
1×10 på 22,5kg
1×12 på 17,5kgKoncentrationscurl med hantel:
1×6 på 17,5kg
2×10 på 15kgHammercurl med rep i kabelhiss, sittande på en preacherbänk:
3xmassor på 6-8plattor vilket är 30-40kg
Omvända bicepscurl i kabelhiss(liggandes på rygg och drar ned mot huvudet):
3xokänt antal på 6-8plattor
Triceps:
Frenchpress/skullcrushers:
2×8 32kgkg(riktigt strikt)
1×10 på 27kg
1xokänt på 22kg(mindre strik, till failure)Pushdowns med V-handtag i kabelhiss:
3xokänt antal på allt mellan 8, 12, 14(fullt mag)Hantel bakom skallen med två händer, tvåarms extensions typ:
3xokänt antal på 32kg
Enarmsdrag i kabelhiss:
3xokänt antal på 15kg
Galet mycket pump passet igenom, har nu börjat med Creatyl FX som man fick med när man beställde EsaPro och självklart även EsaPro. Nästa vecka börjar jag även med V12 Turbo och Vitargo-kolhydratsmix(under passet).
Kosten under dagen uppdateras under natten då det är oklart hur måltiderna kommer se ut under natten.
3 november, 2006 at 07:24 #905603Anonym anvandareMemberDagens kost:
13.00 Frukost med yoghurt & müsli o linfrön, 3-4dl mjölk och en stor shake med protec.
14.50 EsaPro innan träning
17.00 EsaPro en timme efter träning
17.30 Middag med kycklingfilé ala robin
20.00 En burk kesella och två äpplen
22.00 samma som middagen
02.00(blev 4timmar mellan målen pga jobbet körde ihop sig och hade ingen möjlighet att få tag i mat): 3 grova mackor med kalkon och tomat(god bless tomat ) och en proteinshake med protec och 1 skopa av en annan MRP så shaken blev ca 50g protein och 20g kolisar, till detta ett par dl mjölk.
04.00 En proteinbar30g protein 5g carbs och en cola light.
07.00 3 burkar tonfisk och ett glas funlight.
Det var allt, imorgon(läs idag) står ett tungt magpass på schemat då jag aldrig har motivation till det så jag har gett mig fan på att köra mage imorgon innan jag ska iväg o kika lite fotboll, kanske ska slänga in lite chins och dipsträning också. Cardio är inget för mig (förutom kanske vid en eventuell deff) så får lösa det genom fotboll och annat man tycker är kul.
3 november, 2006 at 21:52 #905604Anonym anvandareMemberDagens träning blev lite annorlunda, blev enbart mage med ca 10-15sett så många jag orkade. Körde även lite chinsträning som kändes kanon. Fick V12 Turbo idag och vilket galet pump det gav, jag var helt säker på att knappt känna något men oj vad jag hade fel.
Efter styrketräningen blev det EsaPro och kolisar och sedan iväg o spela fotboll en timme.
Kosten uppdateras under natten eller imorgon.
Har nu fått min kabel så kort ska fixas bara jag kommer på hur får kameran att ta bilder efter 10sek så jag slipper fota på mig själv, den här kameran makes no sense :S
3 november, 2006 at 21:53 #905605Anonym anvandareMember16-12-8 är nytt PB när det gäller chins också, kör oftast med vikter och då bara 3x5reps. Idag valde jag köra utan o det kändes fint.
3 november, 2006 at 22:03 #905606Anonym anvandareMemberLite ont i ljumsken efter en skum vridning när jag spelade fotboll så det får bli lite rehabtärning för benen på måndag, lättare vikter, fler reps och explosivt.
4 november, 2006 at 03:07 #905607Anonym anvandareMemberDagens kost:
13.00 frukost, protec shake och 3port havregrynsgört och 5dl mjölk
15.00 Lunch i form av lax och kokt potatis
EsaPro, kolisar m.m under före och efter träning men skriver ej med det här.
17.00 Protec och vassle med 30g kolisar
19.00 Middag Grillad kyckling och potatissallad
22.00 Två burkar tonfisk och två skivor grovt börd med äpple,kesella o kanel på.
24.00 Protec och 5dl mjölk
03.00 3 burkar tonfisk och funlight, sänggående strax.
4 november, 2006 at 10:29 #905608Anonym anvandareMemberJa, jag väntar på bilden.. är ju riktigt nyfiken på vem du är
4 november, 2006 at 14:47 #905609Anonym anvandareMemberVi talades vid när exhale var the place to be. Träffade dig även på Najaden ganska ofta och morsade o tjötade lite som hastigast.
Tränar Gasslander o gubbarna kvar?
4 november, 2006 at 14:58 #905610Anonym anvandareMemberNä, kommer fan inte på….
Gasslander ska tävla på Decembercupen och Lucia!
Fredrik J och Stefan B från Najaden kommer att köra December.. så visst.. några av grabbarna tränar fortfarandecrashy wrote:Vi talades vid när exhale var the place to be. Träffade dig även på Najaden ganska ofta och morsade o tjötade lite som hastigast.Tränar Gasslander o gubbarna kvar?
4 november, 2006 at 14:59 #905611Anonym anvandareMemberRätt schyssta vikter!! :emo-thumb
4 november, 2006 at 16:33 #905612Anonym anvandareMemberBaboom wrote:Nä, kommer fan inte på….Gasslander ska tävla på Decembercupen och Lucia!
Fredrik J och Stefan B från Najaden kommer att köra December.. så visst.. några av grabbarna tränar fortfarandeHeh nej det var ju nästan 1½ år sedan jag slutade träna på Najaden så det är absolut inte konstigt. Du känner kanske igen ansiktet när jag får upp bilderna. Ska bara lyckas komma på hur den här grek-kameran fungerar :frust:
Kul att få se lite tävlande, kommer iaf vara på FF och kika så får hålla tummarna för Gasslander då.
Vet ej om jag kommer åka till december men ska bli riktigt kul o se hur de klarar sig, kommer ihåg att ihåg när Stefan tror jag det var blev utdömd på FF i Älvsjö sedan ett fel uppstått när alla trodde han skulle gå till final i AF, kan ha varit Fredik också, är lite osäker.
4 november, 2006 at 16:35 #905613Anonym anvandareMember#Sly# wrote:Rätt schyssta vikter!! :emo-thumbheh tackar, ska förhoppningsvis bli bättre, har stått ganska still pga dålig kost senaste året men har ökat mer i styrka och mer i vikt senaste 4 månaderna än senaste 1½ året så är klart på uppgång, ska bli tyngre vikter både på mig och redskapen i gymmet.
5 november, 2006 at 16:35 #905614Anonym anvandareMemberNä, det var Gottläningen. Han heter som jag Andreas
Jag tror att AThletic08 plockar hem en seger i alla fall i December!
När ska du upp på scen?
crashy wrote:Heh nej det var ju nästan 1½ år sedan jag slutade träna på Najaden så det är absolut inte konstigt. Du känner kanske igen ansiktet när jag får upp bilderna. Ska bara lyckas komma på hur den här grek-kameran fungerar :frust:Kul att få se lite tävlande, kommer iaf vara på FF och kika så får hålla tummarna för Gasslander då.
Vet ej om jag kommer åka till december men ska bli riktigt kul o se hur de klarar sig, kommer ihåg att ihåg när Stefan tror jag det var blev utdömd på FF i Älvsjö sedan ett fel uppstått när alla trodde han skulle gå till final i AF, kan ha varit Fredik också, är lite osäker.
6 november, 2006 at 00:51 #905615Anonym anvandareMemberah jävlar ja, det var ju andreas, skumt var det iaf.
Jo jag tror också ni har en stark chans i december, du har inga aktuella kort på formen de besitter just nu såhär inför diet?
Hm jag ska nog inte upp på en scen, jag är för liten och har nog inte den exceptionistiska sidan i mig. Men vem vet, ska aldrig säga aldrig, är ju väldigt ung och jag har ju många många träningsår framför mig och så bra som det gått nu senaste 3-4 månaderna har det aldrig gått så vi får se.
6 november, 2006 at 00:56 #905616Anonym anvandareMemberDagens bakfyllekost:
10.00 Vaknar upp under mitt datorbord med en huvudvärk som ej liknar denna värld. Två panodil och 3dl vatten blir första målet, sen återgå till sängen.
13.00 Vaknar och bestämmer mig för att gå upp, en protecshake och havregrynsgröt får utföra frukost.
14.00 En pizza
16.00 Protecdrink och några skivor bröd med kalkon och tomat
19.00 grillad kyckling och potatissallad.
20.40 en burk kesella, 5dl mjölk, frysta bär och lite havregryn o ner i blendern.
23.00 en fiskgratäing på 600g
00.53 (som den är nu) två burkar tonfisk och en joltcola
Imorgon blir det rehabtärning för min ljumske som ömmar lite, är riktigt peppad inför den här träningsveckan, lite nya kosttillskott är inhandlade och there is nothing like good old placebolaeffekt.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.