Min första journal för att peppa mig själv

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Min första journal för att peppa mig själv

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 101 total)
  • Author

Idag blev det mage hemma crunches och legraises. Kändes bra, riktigt utbränd i hela magpartiet.

Blir även en ätardag. Har hunnit med en kebab, en pizza, 2 proteinshakes, 2 proteinbars, 400g cashewnötter och en 2liters cola. Blir nog en hel del under kvällen, en lång natt ute på vägarna inatt så blir nog en hel del skräpmat och godis men jag har bara ätardag någon dag i månaden när jag känner att jag verkligen behöver det och idag är absolut en sådan dag.

crashy wrote:
    Idag blev det mage hemma crunches och legraises. Kändes bra, riktigt utbränd i hela magpartiet.

Blir även en ätardag. Har hunnit med en kebab, en pizza, 2 proteinshakes, 2 proteinbars, 400g cashewnötter och en 2liters cola. Blir nog en hel del under kvällen, en lång natt ute på vägarna inatt så blir nog en hel del skräpmat och godis men jag har bara ätardag någon dag i månaden när jag känner att jag verkligen behöver det och idag är absolut en sådan dag.

Imponerande!! Blir lite sugen.. finns ju inget bättre än sånna dagar man bara trycker fett!!:up: :up:

Får skriva om hela passet då det försvann :frust: :(
    Dagens pass, bröst och axlar:

Bröst:

Lutande hantelpress:

7 x 40kg (hjälp med de två sista, inte jättemkt hjälp dock o jag fick knappt ut 5e förra veckan så det är iaf ett PB även om litet.)

13.00 V12, EsaPro, Creatyl FX

13.15 Frukost, müsli&yoghurt med linfrön och vindruvor, ett par dl mjölk och en burk tonfisk och 4 caps omega3.

13.30 30g snabba carbs

13.45 Träning 50g carbs

14.45 50g carbs och Storm

15.30 EsaPro

16.00 Torsk och kokt potatis

18.00 Protec + äpple

20.00 V12 + Fiskgratäng + 2 caps omega3

22.00 Kesella, mjölk och frysta bär och honung i mixern för en fin smoothie

24.30 En burk tonfisk + ett äpple

Dagens kost är ganska lika lördagens, väldigt mkt fisk av olika slak, torsk, fiskgratäng som jag tror innehåller alaska pollock och en massa tonfisk. Imorgon får det bli en köttdag med kött på alla större målen, är riktigt sugen på det nu.

popeye wrote:
    Imponerande!! Blir lite sugen.. finns ju inget bättre än sånna dagar man bara trycker fett!!:up: :up:

Ja nu är det vinter, då ska det käkas skräpmat och lyftas tungt. Måste säga att jag väll fuskade lite under söndagen också, dessa jävla chokladmuffins gör mig helt galen, bättre än sex!:) :P

Tisdagens pass, rygg o mage(skriver ej med uppvärmningsset o viktanpassnings — inget dragremma eller bälten):

Rygg:

Stående rodd:

5x 100
    8x 90
    9x 80

Hantelrodd:

8x 47,5 (en rep mer än förra vecka, alltid ngt)
    2×9 42,5

Latsdarag med brett grepp:

5x 90

Onsdagens pass, benpass, börjar kännas fint i benen nu, körde ett högrepspass till men nästa vecka kan man lasta på igen:

Knäböj i smithen(exakta samma som förra veckan, känns bra o köra i smithen när man känner sig osäker på hur benen känns):

20×80
    20×90
    10×100

Skippade benpressen och gick direkt på sparkar:

Benspark(framsida):

3×10 på 80kg

Benspark(baksida):

3×10 på 40,9kg

Sänkte vikterna på sparkarna, köra dem mycket långsammare än i vanliga fall o trycka till på slutet, vill ogärna köra ostrikt i just sparkarna då jag är rädd för att ljumsken ska ta stryk.

Imorgon(torsdag) blir det armar, veckans sista pass sen blir det en massa mat och jobb i helgen. Ska bli iaf ett PB imorgon.

Vad är målet med träningen?

Målet är nog att bli så stor jag bara kan bli utan att ta några som helst olagliga preparat och bara må bra med min träning! Gillar känslan av att köra riktigt tungt o forma kroppen.

Nu är det dags för armar, mot nya PB!

Nyligen hemkommen från mitt armpass(skriver ej med uppvärmningsset):

Biceps:

Bicepscurl med rak stång:

8x 50kg

bra pass du har.. Kämpa på.. :bb:

Men du…[/b]

När kommer det bilder då??[/b]
    :D :D :D

Btw Riktigt bra kört! :nod [/b]

Varit 4 dagars välbehövlig vila, efter separation med flickvän, lindrig förkylning och annat crap. Nu kommer en ny tung vecka, arbetar 9 nätter+dagar i rad och får ej mer än 6 timmar sömn dessa dagar men jag försöker äta mycket och ofta och försöka orka med ett träningspass per dag.

Dagens pass var rygg och massa mage som jag ej höll koll på, var bara situps.
    Körde lite högre reps och bara pumpade ur, hade ej energi för att trycka till tungt.

Stående skivstångsrodd:

12×90
    9×85
    9×80

Hantelrodd:

3×10 på 40kg (jävla ökning från förra veckan :| )

T-bar:

3×8 på 70kg

Latsdrag:

3×10 på 70kg(låg vikt men fin kontakt och väldigt strikt)

Sittande rodd:

3×8 på (osäker på vikt, bör vara runt 50-60)

Thats it!

SandraJ wrote:
    Men du…[/b]
    När kommer det bilder då??[/b]
    Btw Riktigt bra kört! :nod [/b]

Jag är uppriktigt sagt ruggigt förbannad på mig själv för att korten dröjt, vill ha in bilder så fort som möjligt för att kunna se utveckling m.m men jag har haft så jävla mkt o stå i senaste dagarna, jag har kabeln så jag kan få in korten till datorn, nu fattas bara att jag lyckas ta kort med självutlösaren som jag ej lyckats hitta o personen som skulle ta korten är ej sugen längre :frust: :D

Men det kommer det kommer, jag ska verkligen se till å få upp dessa jävla kort nu under veckan.

Inget går upp mot o whina på nätet, hah.

Idag, bröst och axlar:

Bröst:

Lutande hantelpress:

6x40kg
    4x40kg
    8x35kg

Flys:

3×8 på 17,5kg

Cablecrossen:

Reppade ur på okänd vikt och okänt antal

Axlar:

Militärpress stående:

3×10 på 45kg

Stående hantelpress:

3×10 på 17,5kg

Hantellyft åt sidan:

3×10 på 15kg

Cablecross åt sidan:

3×10 på okänt antal

Bara pumpade ur axlarna precis som i går på rygg, ska köra så hela veckan, fin kontakt o pump o inte för tunga vikter.

Dags för mat o nattjobb.

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 101 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.