Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Min resa från överviktig till fitnesstjej on the way!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 januari, 2007 at 13:42 #923273Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:va såg du mig utan att hälsa
Ja, men…. du hade ju inte vetat vem ja va nästa gång lovar ja att hälsa
hoppas du har en super bra dag….
:emo-thumb2 januari, 2007 at 13:45 #923274Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:grattis till jobbet! vad är det för jobb??Tack mia
Jag ska börja på en motionsanläggning som heter form och figur som är för kvinnor…. de har redan en anläggning uppe på olympia men har nu startat upp även ute i ramlösa brunnspark! Jag har fått en tjänst där ja har möjlighet att bli personalchef inom nga månader…ser fram emot detta…ska bli otroligt kul och utvecklandeTack återigen…
hur går träningen?2 januari, 2007 at 13:46 #923275Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Grattis! Jag söker jobb som en galning nu. Livet som arbetslös socionom är inte så välbetaltBara att inte ge upp… du har ju nyss kommit ner så… det kommer säkert ge sig me tiden… :emo-thumb Lycka till med jobbsökandet!
ska vi ta den där promenaden en dag?
Kram Anna
2 januari, 2007 at 14:03 #923276Anonym anvandareMemberGRATTIS till det nya jobbet!!!
Kul å höra att du har kommit igång med träningen igen… kör så det ryker!! :yahoo:
GOTT NYTT ÅR på dig tjejen!!!
Ha det gött!!!
2 januari, 2007 at 20:03 #923277Anonym anvandareMemberoAnnao wrote:Tack mia
Jag ska börja på en motionsanläggning som heter form och figur som är för kvinnor…. de har redan en anläggning uppe på olympia men har nu startat upp även ute i ramlösa brunnspark! Jag har fått en tjänst där ja har möjlighet att bli personalchef inom nga månader…ser fram emot detta…ska bli otroligt kul och utvecklandeTack återigen…
hur går träningen?jag har hört talas om den vid olympia….vad kul för dig!!! men du har väl eget företag oxå? hur går det?
träningen går kanon!!! så gott att känna sig stark o att det går framåt. blir ingen träning på classic denna veckan men snart kanske vi ses där! tränar du ensam ?
2 januari, 2007 at 20:10 #923278Anonym anvandareMemberoAnnao wrote:ska vi ta den där promenaden en dag?Kram Anna
Bara att säga till när du har tid över så hänger jag på! Inga stora planer på G här
2 januari, 2007 at 21:06 #923279Anonym anvandareMemberBusan wrote:GRATTIS till det nya jobbet!!!Kul å höra att du har kommit igång med träningen igen… kör så det ryker!! :yahoo:
GOTT NYTT ÅR på dig tjejen!!!
Ha det gött!!!
TACK Gott nytt år på dig med tjejen… ja kör så det ryker…det lovar jag :emo-thumb
2 januari, 2007 at 21:10 #923280Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:jag har hört talas om den vid olympia….vad kul för dig!!! men du har väl eget företag oxå? hur går det?träningen går kanon!!! så gott att känna sig stark o att det går framåt. blir ingen träning på classic denna veckan men snart kanske vi ses där! tränar du ensam ?
Jo jag har eget företag också men det är stiltje just nu… hr velt få anställning inom detta område samtidigt som ja har mitt eget…får se hur det går nu i vår när ja tänkte komma igång med både och
Ooo va kul att du blir starkare…gör att man sporras å kämpar på än mer…:emo-thumb
Ja det hade varit kul att ses på träningen, jo jag tränar sjlv oftast… ofta ja sticker dit med robin men vi tränar var för sig för det mesta… det har både sina för och nackdelar… man kan ju ta ut sig själv extra mycket i vissa övningar om man har passning…
Blir det träningsakademin denna veckan då?Ha en fortsatt bra kväll…
2 januari, 2007 at 21:17 #923281Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Bara att säga till när du har tid över så hänger jag på! Inga stora planer på G härLåter bra de
13 januari, 2007 at 12:20 #923282Anonym anvandareMemberHejsan alla som tittar in här!
Jajks vad ja har haft fullt upp den senaste tiden… träningen har inte varit lika strukturerad som vanligt… vissa dagar har ja inte äns haft ngn motivation vilket INTE är likt mig alls…. jag har tränat i snitt 2-3 dagar i veckan mot mina annars 4-5 dagar i veckan…
Några resultat har ja inte nerskrivna heller vilket kanske är bra… har inte varit lika stark varje pass och ibland inte äns kommit upp i de vikterna ja körde me ”förra året” i december…. kanske därför motivationen vatt i botten vissa dagar… nu e ja dock full med energi och saker i mitt liv börjat komma i ordning vilket känns otroligt skönt…
I Början på nästa vecka(måndag-torsdag) ska ja på heldagsutbildning inför de nya jobbet. 8.30-20 ca… får försöka tänka extra på vad ja stoppar i mig för mat och promenera fram och tillbaka vart ja än ska så får styrkan komma i mån av tid :S … blir sena pass i nästa vecka kan ja tro… kryper i kroppen på mig när ja inte har min träning under kontroll…
Jag ville bara lämna ett spår som bevis på att ja fortfarande finns…
Min vikt håller sig och det känns super….men styrkan måste det bli ordning på…har ju massa mål där med
Stora kramar på er där ute….:yahoo:
13 januari, 2007 at 19:40 #923283Anonym anvandareMemberAlla har vi ups and downs i träningen…det är bara att kämpa på så kommer nog kraften kommer tillbaka snart. :bb:
Ha det gött!!
13 januari, 2007 at 22:12 #923284Anonym anvandareMemberBusan wrote:Alla har vi ups and downs i träningen…det är bara att kämpa på så kommer nog kraften kommer tillbaka snart. :bb:Ha det gött!!
Tack… ska göra det… hoppas den kommer tillbaka med stormsteg
14 januari, 2007 at 00:06 #923285Anonym anvandareMemberBara att säga till sen då du har tid över till en promenad.
14 januari, 2007 at 20:44 #923286Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Bara att säga till sen då du har tid över till en promenad.Hej Tjejen…. ja hmmm nu e de så att ja åkt på kräksjukan kräkts hela dagen… suuuuper jobbigt… hela denna veckan som kommer har ja desutom utbildning på nya jobbet
Men till helgen elr veckan därpå? hade varit jätte trevligt…
hoppas du trivs här i hbg
14 januari, 2007 at 21:50 #923287Anonym anvandareMemberoAnnao wrote:Hej Tjejen…. ja hmmm nu e de så att ja åkt på kräksjukan kräkts hela dagen… suuuuper jobbigt… hela denna veckan som kommer har ja desutom utbildning på nya jobbetMen till helgen elr veckan därpå? hade varit jätte trevligt…
hoppas du trivs här i hbg
Jag addar dig på msn så kan vi prata vidare där
jag trivs väldigt bra här, har ju en butler som fixar frukost till mig…nackdelen med honom är att jag måste tvätta hans kläder.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.