Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Min resa från överviktig till fitnesstjej on the way!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 november, 2006 at 22:36 #923168Anonym anvandareMemberBusan wrote:Härligt jobbat!!! 20kg på så kort tid, gryyymmt!!!:emo-thumb
Jag har själv tappat 14kg nyligen och kämpar på gymmet 4-5 dagar i veckan för att ta bort det där sista ”dallret”, så jag vet hur jobbigt du har det. :bb2:
”Vill man bli fin får man lida pin!”
Hang in there, Girl!
Tack… känns skönt med massa stöd… roligt när man känner att man har massa folk inom ”skrivavstånd” som har samma mål… sporrande och mycket motiverande… tack för ditt stöd busan
Snygg bild förresten….18 november, 2006 at 10:09 #923169Anonym anvandareMemberJisses!! 20 kg på 4 månader låter ju nästan för bra för att vara sant, grattis tjejen. Jag har dig som förebild nu under min viktnedgång! Stark är du också!!
Lycka till tjejen, smyger in här då och då och letar lite pepp till mig själv
Och än en gång, GRATTIS
18 november, 2006 at 11:49 #923170Anonym anvandareMembergrymt imponerande och fortsätt och jobba så lovar att du kommer att bli nöjd
18 november, 2006 at 12:40 #923171Anonym anvandareMemberJätte Bra jobbat!
Jag vet om någon hur du har kämpat…jag har gått ner från 144 kg till 67kg!! 😮
Så ingenting är omöjligt!!!:up:18 november, 2006 at 14:11 #923172Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Jisses!! 20 kg på 4 månader låter ju nästan för bra för att vara sant, grattis tjejen. Jag har dig som förebild nu under min viktnedgång! Stark är du också!!Lycka till tjejen, smyger in här då och då och letar lite pepp till mig själv
Och än en gång, GRATTIS
TACK, men det är sant… bara otroligt att man inte riktigt förstår det själv…tänkte ta massa bilder nu i dagarna så ja får se hur ja har förändrats… jag har ju förstått att det har hänt mycket men bara inte HUR mkt… vänner och familj som ständigt påpekar det så det vore dags för mig själv att vakna till liv…
förebild?:o …men tack… va härligt… då fajtas vi mot målen vi har till max nu då… lets go girl… nu jäklar…18 november, 2006 at 14:15 #923173Anonym anvandareMemberemiladrian: Tack… jo jag hoppas på att nå dit ja vill… nu handlar det om att skaffa sig lite mer muskler…forma kroppen dit ja vill…
Fia: JAJKS…..IMPONERANDE…. en otrolig prestation…. skit bra tjejen…. du har så rätt så rätt… INGENTING ÄR OMÖJLIGT…. även om det kan vara lite kämpigt ibland så är det det som gör att man uppskattar de bra stunderna… Vad har du för framtida mål nu då? gå ner mer i vikt kan ju inte behöva vara en av de?!
18 november, 2006 at 15:36 #923174Anonym anvandareMemberMitt mål är väl i dagsläget att tävla i BF..i maj!
Just nu vilar kroppen från diet..behövdes! Men ska bygga på mig lite muskler till nu….kämpa på nu!!oAnnao wrote:emiladrian: Tack… jo jag hoppas på att nå dit ja vill… nu handlar det om att skaffa sig lite mer muskler…forma kroppen dit ja vill…Fia: JAJKS…..IMPONERANDE…. en otrolig prestation…. skit bra tjejen…. du har så rätt så rätt… INGENTING ÄR OMÖJLIGT…. även om det kan vara lite kämpigt ibland så är det det som gör att man uppskattar de bra stunderna… Vad har du för framtida mål nu då? gå ner mer i vikt kan ju inte behöva vara en av de?!
19 november, 2006 at 10:46 #923175Anonym anvandareMemberFia wrote:Mitt mål är väl i dagsläget att tävla i BF..i maj!
Just nu vilar kroppen från diet..behövdes! Men ska bygga på mig lite muskler till nu….kämpa på nu!!Oh vad skoj … lycka till med din tävling!
Jepp nu bygger vi muskler
19 november, 2006 at 10:52 #923176Anonym anvandareMemberoAnnao wrote:TACK, men det är sant… bara otroligt att man inte riktigt förstår det själv…tänkte ta massa bilder nu i dagarna så ja får se hur ja har förändrats… jag har ju förstått att det har hänt mycket men bara inte HUR mkt… vänner och familj som ständigt påpekar det så det vore dags för mig själv att vakna till liv…
förebild?:o …men tack… va härligt… då fajtas vi mot målen vi har till max nu då… lets go girl… nu jäklar…Det låter bra att du tänkte ta massa bilder, då får man ju det verkligen bekräftat!! Klarar du det så ska jag klara det!
Nu är det max som gäller och inte nått fiskörande för det blir man varken smal eller stark av! 👿19 november, 2006 at 10:57 #923177Anonym anvandareMemberGårdagensträning (18Nov)
Promenad 1 45 minuter ca
Styrka:
Latsdrag bakom nacke: 25x35kg, 20x45kg, 12x55kg, 10x55kg
Latsdrag framifrån mot bröst: 25x 35kg, 15x45kg, 7x55kg
hammerrodd enarms: 25x15kg, 20x 15kg, 15x15kg (första gången ja körde den övningen …tog otroligt bra)Fler ryggövningar kunde jag inte göra tack vare min svank, gör fortfarande ont när ja står i vissa vinklar och gör vissa övningar… men det kändes otroligt bra ändå…tungt… men bra.
Körde lite mage på 20kg bara mest för att låta den få dra ihop sig spänna sig lite lätt… vågade inte ta i med ordentlig vikt i maskinen dumt att äventyra.
Jag har ooootrolig träningsvärk i ryggen efter igår … känns super gott…
Återkommer lite senare idag med dagens träning… först blir det att städa och fixa inför ett litet födelsedagskalas… med nyttig kladdkaka,wookgrönsaker med nötkött och vitlök samt hot spicy taco krydda… ooooh va gott…
min hemsida har uppdaterats en aning, den kommer fortsätta uppdateras efter hand, mycket som görs just nu!
Kram på er där ute
19 november, 2006 at 10:58 #923178Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Det låter bra att du tänkte ta massa bilder, då får man ju det verkligen bekräftat!! Klarar du det så ska jag klara det!
Nu är det max som gäller och inte nått fiskörande för det blir man varken smal eller stark av! 👿härlig inställning…. full rulle framåt
19 november, 2006 at 12:22 #923179Anonym anvandareMemberVad är hammerrodd? 😮
19 november, 2006 at 13:41 #923180Anonym anvandareMemberBra jobbat tjejen.
några pics?
19 november, 2006 at 14:37 #923181Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Vad är hammerrodd? 😮En ryggmaskin där man kan köra rodd med viktplattor som motvikt… tog dunder bra…har otroligt ont idag :emo-thumb
19 november, 2006 at 14:56 #923182Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Bra jobbat tjejen.några pics?
TACK… kul att du tittade in… bilder kommer alldeles strax… e på väg att skriva in dagens träningsresultat å lägga upp bilder…
:emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.