Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Min resa från överviktig till fitnesstjej on the way!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 november, 2006 at 09:53 #923198Anonym anvandareMemberMelixa wrote:Grymt starkt jobbat! Lycka till i fortsättningen!
Du ger mig tro på att jag också klarar att minska 20 kg de närmsta månaderna.
HelenaTACK, vad kul… ja det är klart… satsa och gör allt vad du kan… man kan om man vill! Lycka till Melixa…. har du en egen tråd?
20 november, 2006 at 22:10 #923199Anonym anvandareMemberoAnnao wrote:TACK, vad kul… ja det är klart… satsa och gör allt vad du kan… man kan om man vill! Lycka till Melixa…. har du en egen tråd?Inte här men man kan följa min kamp på [http://www.coachonline.org http://www.coachonline.org] (Helena Krantz)
21 november, 2006 at 08:40 #923200Anonym anvandareMemberMelixa wrote:Inte här men man kan följa min kamp på [http://www.coachonline.org http://www.coachonline.org] (Helena Krantz)okej… kollar där då
21 november, 2006 at 08:41 #923201Anonym anvandareMemberAnloy wrote:bra jobbat tjejen. Du är bra insperationTack snälla du…
22 november, 2006 at 12:50 #923202Anonym anvandareMemberLooking good, Girl!!! :emo-thumb
Tack för att du motiverar en annan till att slita lite extra på gymmet.
F-N vad jag ska köra ikväll!!! :bb2: Här ska byggas muckler!!!Ha det gött!
22 november, 2006 at 13:07 #923203Anonym anvandareMemberBusan wrote:Looking good, Girl!!! :emo-thumbTack för att du motiverar en annan till att slita lite extra på gymmet.
F-N vad jag ska köra ikväll!!! :bb2: Här ska byggas muckler!!!Ha det gött!
oooo va roligt… tack så jätte mycket…. kul att kunna inspirera någon, ja här ska det byggas muckler som attan hahaha
you go girl
22 november, 2006 at 14:20 #923204Anonym anvandareMemberHur var det m en bild från före dieten?
Bikinibilden alltså…22 november, 2006 at 15:03 #923205Anonym anvandareMemberBilder från innan min diet…
dubbla känslor som dyker upp när man ser bilderna… 1.usch tänker ja först… sen tänker ja 2. men tänk vad ja har lyckats med fram till nu….båda bilderna är ”före” bilder… innan 19juli 2006
efter bilderna ligger tidigare i tråden…
Man kan ju om man vill som sagt…. :up:
22 november, 2006 at 15:04 #923206Anonym anvandareMemberMelixa wrote:Hur var det m en bild från före dieten?
Bikinibilden alltså…så ja… det hade ja ”glömt” elr ”förträngt” elr ngt … men nu har ja laddat upp förebilder…
tack för ditt stöd Melixa…
22 november, 2006 at 15:09 #923207Anonym anvandareMemberHar inte kunnat träna en endaste muskel de senaste två dagarna… haft sån hemsk träningsvärk och otroligt öm över allt… men IDAG ska det bli armar hade ja tänkt… återkommer med resultaten senare ikväll!
Kram på er så länge!
22 november, 2006 at 15:16 #923208Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Riktigt bra kämpat Anna!!! Verkligen jättefint!! Kram Frida :up:Tack Tjejen… känns gott att höra från dig. Jag kämpar på för fullt nu med att öka muskelvolymen… fettet minskas fortfarande och det känns jätte bra.
Jag röstade på dig som betterbodies modell… kör nu järnet vettja…Jag tycker du skulle passat i röd bikini…eldigt framåt…självsäker färg som framhäver det mörka håret och en muskulös brun kropp… (har själv svart hår och den röda färgen ger en fräsig effekt på utseendet faktiskt…särskilt om man e brun) Lycka till med färgvalet :emo-thumb
Kram AnnA
22 november, 2006 at 15:19 #923209Anonym anvandareMemberoAnnao wrote:Bilder från innan min diet…dubbla känslor som dyker upp när man ser bilderna… 1.usch tänker ja först… sen tänker ja 2. men tänk vad ja har lyckats med fram till nu….
Man kan ju om man vill som sagt…. :up:
Tycker att du ser ut både nu och då.. :friends:
22 november, 2006 at 15:21 #923210Anonym anvandareMemberGoofy_ wrote:Tycker att du ser ut både nu och då.. :friends:förstod inte vad du menade?
kanske ja bara har kolh.brist elr ngt hahaha22 november, 2006 at 15:23 #923211Anonym anvandareMemberoAnnao wrote:förstod inte vad du menade?
kanske ja bara har kolh.brist elr ngt hahahaJag menade att du ser bra ut nu och du såg bra ut innan också..
22 november, 2006 at 15:26 #923212Anonym anvandareMemberGoofy_ wrote:Jag menade att du ser bra ut nu och du såg bra ut innan också..jahaaa okej…. men… tack… snällt sagt av dig…. får ja skylla på hösttröttheten hahaha;)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.