Min resa från överviktig till fitnesstjej on the way!!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Min resa från överviktig till fitnesstjej on the way!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 151 total)
  • Author
    Addegbg wrote:
    Bra jobbat tjejen!
    Men när det stod ”min resa från överviktig” så tänkte man ju att du va större innan du började träna. Men du va ju ganska smal redan innan ser det ut som :)

Bra form iallafall och lycka till i framtiden!!

TACK så himla mkt men… ja vägde dock 98kg med jätte rumpa :(
    nu har ja gått ner liite drygt 20kg och en mer slimmad form… smal va ja inte innan men former så det heter duga…

tack för ditt ”lycka till”
    Vad har du för mål?egen tråd?

Impressive indeed =)
    Lycka till med träningen i fortsättningen.

Ser ju kanoners ut, tjejen!!! Det kravs en hel del att genomfora en diet! Imponerande att du haller dig pa ratt spar! Fortsatt sa:emo-thumb

Sam jr wrote:
    Impressive indeed =)
    Lycka till med träningen i fortsättningen.

TACK TACK TACK…. super kul att du titta in… fortsätt gärna med peppning i framtiden… nus ka de ju på en massa muskler också ;)

ThereseLindberg wrote:
    Ser ju kanoners ut, tjejen!!! Det kravs en hel del att genomfora en diet! Imponerande att du haller dig pa ratt spar! Fortsatt sa:emo-thumb

TAAAACK…snällt… kul med peppning… nu ska ja sträva mot next kommande mål…litta muskler på kroppen med… :D

igår cyklade jag till och från jobb,… första arbetsdagen på 2 veckor ca… haft semester 1 vecka och sjukskriven en vecka för svanskotan…. kändes att man gjorde av med ÄNNU mer energi än vanligt!

Idag har ja arbetat…shoppat (det var ROLIGT men jobbigt samtidigt… visste inte vilka storlekar som är aktuella längre..på/av/på/av puh….) Sen var det att ta död på axlarna och bröstet på gymmet…. jag minns inte resultaten mer än att ja ökat i baksida axlar… pumpa de riktigt ordentligt…e helt slut…härligt…. nu ska det bli mat och en go film…”klick” den sägs vara rolig!

Ha en härlig kväll!
    Kram AnnA

Idag blev det cirkelträning med extra koncentration på axlarna (igen)… snyggt med fina axlar ju :D

Imorgon blir det att träna bröst,ben och mage tror ja… ska bli kul :D

Ha en fortsatt bra kväll…
    Om en vecka är det första advent och alla fina ljus ska upp… härligt!

Kram på er!

Hej tjejen.
    Vars har du tagit vägen? länge sen du uppdaterade din journal. Håller ju koll på dej :)
    Kramar

Anloy wrote:
    Hej tjejen.
    Vars har du tagit vägen? länge sen du uppdaterade din journal. Håller ju koll på dej :)
    Kramar

Det undrar jag också :)

Hej Anloy och heidi K: Tack för ni har koll på mig… kul att höra!
    Jag har tränat på som vanligt och det går super bra. Jag har haft jätte mycket på G nu den senaste veckan därför ja inte hunnit skriva in nga resultat!

I helgen var ja coach för en killkompis och det var en otrolig upplevelse vill ja lova… första tävlingen ja såg också…det va skoj!
    I helgen bär det av till göteborg för coachning där med….ser framemot det!

Jag ska försöka komma igång med mina träningsresultat igen här inne…

TACK för er stöttning… min belöning blev en shopping dag på gekås i måndags…. så nu kan man äntligen känna sig snygg igen :D

kram AnnA

Låter bra det tjejen :) Kanske poppar upp nå bilder och resultat från gympass och så nu då :)

Härlig att höra att du kör på som vanligt, blev lite orolig där att det hade hänt nåt. Jag håller nämligen oxå koll på dig!

We are watching you Girl! :D

Busan wrote:
    Härlig att höra att du kör på som vanligt, blev lite orolig där att det hade hänt nåt. Jag håller nämligen oxå koll på dig!

We are watching you Girl! :D

hej tjejen!
    vad kul…jodå ja kör på som vanligt. Men ja måste säga att tack vare era inlägg känner ja mig än mer sporrad… Jag har tyvärr åkt på en förkylning och har mest hållt koll på kcal intaget samt promenerat och cyklat istället. Kör igenom kroppen med lätta vikter på gymmet för att komma i rörelse och känna på svettlukten där :D haha

Imorgon bär det av till göteborg…ska bli otroligt roligt! Ska du dit?

Imorgon bitti ska ja se hur det känns i kroppen… men ja hoppas på att komma igång med träningen till fullo igen… får ju myror i kroppen annars!:(

Kram Alla….

AnnA

Quote:
    Imorgon bär det av till göteborg…ska bli otroligt roligt! Ska du dit?

Imorgon bitti ska ja se hur det känns i kroppen… men ja hoppas på att komma igång med träningen till fullo igen… får ju myror i kroppen annars!:(

Kram Alla….

AnnA

Tyvärr inte 😥 , skulle vilja men jag får nöja mig med att jag var och kollade på SM i år som gick i min hem ort Västerås.

Men nästa år har jag och min p-vän sagt att vi ska åka till Göteborg och kolla. Det ger en lite mera motivation med träningen. :bb:

Hur långt hade du tänkt att sattsa med dig träning, blir det tävling i framtiden, eller?

Busan wrote:
    Tyvärr inte 😥 , skulle vilja men jag får nöja mig med att jag var och kollade på SM i år som gick i min hem ort Västerås.

Men nästa år har jag och min p-vän sagt att vi ska åka till Göteborg och kolla. Det ger en lite mera motivation med träningen. :bb:

Hur långt hade du tänkt att sattsa med dig träning, blir det tävling i framtiden, eller?

Jag var på min första tävling i lund förra helgen och där fick ja oerhörd inspiration…nu i helgen lär det bli samma upplevelse gånger flera vad ja förstått så…. direkt efter kommer ja nog vilja satsa på att tävla men… ja har en lång bit dit så… man vet aldrig… kanske längre fram i tiden…. vad har du för planer med din träning då?

Snart bär det av med buss till gbg….
    Ska bli spännande!

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 151 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.