Min resa från överviktig till fitnesstjej on the way!!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Min resa från överviktig till fitnesstjej on the way!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 151 total)
  • Author
    oAnnao wrote:
    Jag var på min första tävling i lund förra helgen och där fick ja oerhörd inspiration…nu i helgen lär det bli samma upplevelse gånger flera vad ja förstått så…. direkt efter kommer ja nog vilja satsa på att tävla men… ja har en lång bit dit så… man vet aldrig… kanske längre fram i tiden…. vad har du för planer med din träning då?

Snart bär det av med buss till gbg….
    Ska bli spännande!

Jag har oxå en bra bit kvar till tävlings form, jag tycker att ens mål ändras hela tiden ju längre man håller på, jag har sagt att jag inte ska tävla men man får väl se när man kommer dit hur det känns då.

Ha det så trevligt i helgen!

Jag får väl titta på bilderna efteråt….:cry:

Pump

Samir wrote:
    Pump

Pump? :) haha

usch… ja har varit förkyld i två veckor exakt och är inte kry än….en lååångdragen förkylning…men ja återkommer här så FORT jag kommer igång igen och har ngt vettigt att skriva…nu blir det mest promenader och tankar kring kosten… ska inte äta för mkt eftersom ja inte tränar på full nivå men samtidigt behöver kroppen massa näring för att återhämta sig optimalt…
    Men det blir säkert super …inte förändrat vikten iaf :D

Kram på er

usch då inte kul med en långvarig förkylning :( Ser fram emot att få läsa om dina grymmepass igen.. Det hade varit roligt med lite nya stats förövrigt men förstår att det inte känns så lockande när man ligger sjuk. Ta hand om dig tjejen och God jul :)

Charlotte_ wrote:
    usch då inte kul med en långvarig förkylning :( Ser fram emot att få läsa om dina grymmepass igen.. Det hade varit roligt med lite nya stats förövrigt men förstår att det inte känns så lockande när man ligger sjuk. Ta hand om dig tjejen och God jul :)

hej Charlotte: Nej det är verkligen ingen höjdare…myror i kroppen så det heter duga…känner att jag e sååå full med energi så det kommer bli massa bra resultat när man börjar igen *i hope*

Mitt mål var att nå 72kg… och efter att ha ökat i massa vikter på gymmet under min diet så ändrade ja målvikten till 75… den vikten har ja haft i 2 veckor nu ungefär… håller vikten än och det känns otroligt kul… nu ska det bara på en massa muskler så fort vikterna börjar flyga igen :D

Kul att du tittar in här… jag hoppas på att komma igång med träningen i början på nästa vecka… måndag/tisdag kanske?! återkommer så fort ja satt foten på gymmet :emo-thumb

Och god jul på dig med tjejen!!!

Lycka till med träningen och god jul!:friends:

oAnnao wrote:
    hej Charlotte: Nej det är verkligen ingen höjdare…myror i kroppen så det heter duga…känner att jag e sååå full med energi så det kommer bli massa bra resultat när man börjar igen *i hope*

Mitt mål var att nå 72kg… och efter att ha ökat i massa vikter på gymmet under min diet så ändrade ja målvikten till 75… den vikten har ja haft i 2 veckor nu ungefär… håller vikten än och det känns otroligt kul… nu ska det bara på en massa muskler så fort vikterna börjar flyga igen :D

Kul att du tittar in här… jag hoppas på att komma igång med träningen i början på nästa vecka… måndag/tisdag kanske?! återkommer så fort ja satt foten på gymmet

Och god jul på dig med tjejen!!!

Kul att höra att du har ändrat din målvikt efter hur det känns och hur träningen går, enligt mig tyder det på att man har ett sunt sätt att se på sin kropp och träning.
    Då laddar du för fullt med mat nu så blir det tokbra när du kommer till gymmet igen, hoppas på att få se några PB :emo-thumb
    Vad är ditt nästa mål nu då ”på en massa muskler” är ju lite diffust i mina ögon ;)

God Jul igen :friends:

Charlotte_ wrote:
    Kul att höra att du har ändrat din målvikt efter hur det känns och hur träningen går, enligt mig tyder det på att man har ett sunt sätt att se på sin kropp och träning.
    Då laddar du för fullt med mat nu så blir det tokbra när du kommer till gymmet igen, hoppas på att få se några PB :emo-thumb
    Vad är ditt nästa mål nu då ”på en massa muskler” är ju lite diffust i mina ögon ;)

God Jul igen :friends:

Målet nu är att införskaffa sig så passa mycket muskler att man skulle kunna ställa sig på en fitness scen…inte så att ja SKA stå där men att ja skulle kunna om ja vill. Jag kommer med fler specifika mål vad gäller olika vikter i olika styrkeövningar osv så fort jag e back on track :D

GOD JUL!!!

oAnnao wrote:
    Målet nu är att införskaffa sig så passa mycket muskler att man skulle kunna ställa sig på en fitness scen…inte så att ja SKA stå där men att ja skulle kunna om ja vill. Jag kommer med fler specifika mål vad gäller olika vikter i olika styrkeövningar osv så fort jag e back on track :D

GOD JUL!!!

Härligt tjejen de tror jag du skulle kunna fixa utan problem, träna hårt o lycka till! :)

jo jag undrar bara vad du har för mat schema nu efter att du har gått ner i vikt. :emo-thumb

God Jul!

ibbe82 wrote:
    Härligt tjejen de tror jag du skulle kunna fixa utan problem, träna hårt o lycka till! :)

jo jag undrar bara vad du har för mat schema nu efter att du har gått ner i vikt. :emo-thumb

God Jul!

Ku att höra att ja har stöd här inne TACK!

Matschema… har inget speciellt nerskrivet matschema… är ja pigg och kroppen hjärnan funkar så äter ja väldans lite kolhydrater…drar ner på fettmängden…men tar omega3 tillskott istället… äter bra med protein… känner ja att ja e ”full med kolhydrater” kör ja 1-2 dagar me 15-20g protein och 10-15g kolhydrater var tredje timme…. små ”diet”dagar mellan värven när ja känner att ja fyllt på för mycket…eftersom ja inte haft ngn ordning me träning på senaste så har det varit svårt att hitta en bra balans… höftar mycket och lyssnar på kroppen… men en tanke som snurrar i huvudet är ”inte IN mer energi i kroppen än vad jag gör Av med” …. samtidigt försöker ja äta en allsidig kost både näringsmässigt och för ögat…. men ja har ” som tuuuur e ” fastnat för wookgrönsaker med kyckling…. så det blir mycket av den varan… att ja håller vikten stabil nu är för att ja äter samma mat som innan fast lite större mängd vid 3 av måltidstillfällena….samt att ja inte har tung styrka på träningsschemat…:(

Har inte lagt ner någon tid där ja räknar kalorier och skrivit matschema… men det verkar fungera lysande ändå… än så länge iaf :emo-thumb

God jul!

Heidi K wrote:
    Lycka till med träningen och god jul!:friends:

TACK tjejen… god jul på dig med :friends:

Helt otroligt!

Bra jobbat :emo-thumb

Ännu ett bevis på att det går om man bara vill!

Lycka till i framtiden!

///Mikke

mikkson wrote:
    Helt otroligt!

Bra jobbat :emo-thumb

Ännu ett bevis på att det går om man bara vill!

Lycka till i framtiden!

///Mikke

TACK… kul med stöttning…ger en extra motivation framåt :D

kul att läsa om dig anna! jag har ju träffat dig två gånger på tävlingarna i vinter men inte sett din journal här!
    lycka till med dina mål! du har ju gjort en hejdundrande prestation hittills så varför skulle det inte fortsätta så? :)

athleticmia wrote:
    kul att läsa om dig anna! jag har ju träffat dig två gånger på tävlingarna i vinter men inte sett din journal här!
    lycka till med dina mål! du har ju gjort en hejdundrande prestation hittills så varför skulle det inte fortsätta så? :)

TACK mia…. ja det va super kul att se dig på riktigt… har sett bilder å text av dig här inne….kul :)

Ja precis… nu jäklar ska det bara på massa muckler också :emo-thumb

var tränar du?

God fortsättning tjejen!

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 151 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.