Min träning

• This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

Hej Johan här. Har jobbat till sjöss nu i tre år och haft möjlighet att satsa mer på träning utan att gjort det. Men förhoppningsvis så med denna tråd kan jag nog hålla mig mer motiverad att träna framöver. Det sätter ändå en viss press på sig men det behöver jag. Kommer att försöka skriva en gång i veckan. Kan vara svårt att få tid när jag jobbar.

vad tränar du, och hur gammal är du ? :)

Tränar lite när jag känner för det. Dumt. Har velat en längre tid ställa upp i någon BB tävling, men den som inget gör får heller inget. Är 22 år gammal.

Hur mycket som helst att göra på jobb. Men nu har jag fått en extra kick. Jag sa till andre masken att jag skulle börja träna och till svar får jag ”Det tror jag inte ett dugg på. Dagens ungdom är inte så fysiskt akiva längre.”
    Jag skall visa han. Han har fel.
    Upplägg så länge. Tre dagar i veckan. När jag jobbar natt, vilket jag gjort sedan jag började på den båten, så tränar jag lördag morgon , måndag morgon och onsdag morgon. Torsdagar har vi alltid brandövning mitt i sömnen. Efter vi lagt till vid 12 någongång. Inte särskillt pigg på att träna efter det.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.