Min träning ..

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 667 total)
  • Author
    Andreas Guiance wrote:
    Jag dö-snackar var jag vill! Muahaha (elakt moderatorsskratt)

;)

Ett av mina resultat av allt för lite kolhydrater, hård träning och obefintligt blodsocker. :ph34r:

Oh no! Andy, please don’t ban me! :drinks:
    [img=http://img488.imageshack.us/img488/3909/2001872910012ac.jpg]

Dessan wrote:
    snart blir det väl slagsmål och grejer? :

Nädå Dessan det är lungt:D

grymt axlar du har tjejen , me like

dedsi wrote:
    Ett av mina resultat av allt för lite kolhydrater, hård träning och obefintligt blodsocker. :ph34r:

Oh no! Andy, please don’t ban me! :drinks:

Haha tala in ens om det – jag lider av samma syndrom:D Du ska va glad för att det åtminstone syns bra resultat av ditt slit; jag väntar fortfarande på mina hehe.

Ok, nu ska jag föregå med gott exempel igen och låta tråden handla om Dessans träning…bra pass idag!:emo-thumb

Andreas Guiance wrote:
    Haha tala in ens om det – jag lider av samma syndrom:D Du ska va glad för att det åtminstone syns bra resultat av ditt slit; jag väntar fortfarande på mina hehe.

Ok, nu ska jag föregå med gott exempel igen och låta tråden handla om Dessans träning…bra pass idag!:emo-thumb

tack andreas! slutpratat om meserier. Dags för dig att ta tag i träningen nu på riktigt! vi kör ju 8pack i sommar ju!

Vanessa Frykman wrote:
    Nädå Dessan det är lungt:D

grymt axlar du har tjejen , me like

då får vi väl rycka in så det blir oavgjort! :D
    tacktack. behöver bättra på dom rejält ändå :)

får du komma o tränar riktigt på gymmet igen o inte hoppa runt o skutta som en dåre =P

Perholmkvist wrote:
    får du komma o tränar riktigt på gymmet igen o inte hoppa runt o skutta som en dåre =P

kommer idag :) nu är det lugnare med allt plugg så nu kan man börja köra igen utan ångest!

nu när skolan börjar närma sig sitt slut så är det en del att göra nu på slutspurten så då har man inte hunnit träna lika mycket. Förra veckan blev det väl en del träning, men ändå inte så mycket jag skulle velat. Så det kändes skönt att köra idag, även fast jag inte var allt för pigg. Beror nog på att vi paddlade i 2 timmar idag ( vi vann ) tog satans skönt i ryggen och axlarna :D svettigt var det också! och undra vem som fick dra upp kanoterna sen då på land .. :

och idag blev det axlar och triceps tillsammans med storebror David och Perra!

konstigt nog kändes det mycket lättare att köra axlar idag, men kände ändå av att vänstern krånglade. fyfy! :nono:

Sittande hantelpress:

7kg * 8 (uppvärmning)
    8kg * 8
    9kg * 8
    9kg * 8 ( gick lätt och bra, här kändes inte axeln .. inte ännu iaf =( )

sidlyft med hantlar med böjda armbågar:

7kg * 8
    7kg * 8
    7kg * 8

hantellyft åt sidan:

7kg * 8
    7kg * 8
    7kg * 8

hantellyft rakt fram:

7kg * 8
    7kg * 8

cableflyes för baksida axlar:

10kg * 8
    5kg * 8
    5kg * 8
    10kg * 8

militärpesss:

20kg * 8
    25kg *8
    25kg *8 (började kännas i axeln nu)
    25kg * 8 (ajoaja, ont!)

triceps:

vanliga pushdowns:

20kg * 8 ( uppvärmning )
    30kg * 8
    40kg * 8
    40kg * 8
    30kg *8

några dips:

9st * kroppsvikten
    7st * kroppsvikten (usch vad jag är sämst på det! måste verkligen träna på dips)

kickbacks:
    7kg * 8 ( 8st på varje arm )
    8kg * 8
    8kg * 8
    8kg * 8
    8kg * 8

sen i väntan på att per och david skulle bli klara körde jag lite strö-övningar för att få tiden att gå ..

dipsmaskin 8plattor (hur mkt vet jag inte faktiskt) * 8
    enarms pushdowns * 10 kg ( en gång på varje arm )
    hängande crunches * 15 st

var ett roligt pass, även fast jag var lite trött. Blev mycket mobbning också .. stackars per! men det är det som förgyller mina träningar med per :D tack för att du finns perra! vem hade jag annars jävlats med.

inga nya bilder nu heller .. men får väl tvinga per o ta ett par snart! får väl se om man späckat på sig lite eller hur man ligger till =)

blir det lite plugg nu maybe? .. kanske kanske!

grymt tjejen, lycka till!

Mikasa wrote:
    grymt tjejen, lycka till!

tacktack .. detsamma :)

Keep it up! :emo-thumb

dedsi wrote:
    Keep it up! :emo-thumb

desamma :)

Hiiiman wrote:
    vad haru för plugg ?

Det jag hade innan var matte nat. B, matte B prov idag, 2 franska prov, svenska redovisning, eng B nat. alla tre delar då. Sen nu är det bara ett matteprov kvar, samhälleprov och historia prov, + svenska inlämning. Det var väl den förra veckan. Sen innan dess var det en massa också.

Hiiiman wrote:
    Ja visst fan är det skönt :emo-thumb

Vilken linje och vilken årskurs ?

jag har mitt sissta prov den 7:e juni :|

Går Samhälle/Media åk2.

själv då?

ja, snart är det sommarlov! då kan man jobba o slippa allt plugg :)

Hiiiman wrote:
    Natur / Natur !

Ja jobba va kul…. börjar jobba den 12 juni och slutar den 11 augusti… det betyder alla lovets 9 veckor !

Jippi eller inte 8)

aha, då är du haj på matte med andra ord! går du sista året nu?

jo, det enda jag är orolig över är hur jag kommer orka träna. Är cardiopass 8-11 timmar varje dag jag jobbar, kommer väl se ut som en liten mask sen! vart ska du jobba?

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 667 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.