Min träning ..

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 667 total)
  • Author
    Hiiiman wrote:
    Jo självklart, men du håller ju bra form ändå tycker jag !
    fLyta ? inte fan hade mantänkt bada iallafalla

Jag vet itne vad jag gör… Inte uppbyggnad och inte deff… Jag har i o f gått ner ca 5 kg. utan att tappa nämnvärt med styrka i de felsta övningar, så lite diet har det väll varit.. MEn hade inte tänk landa under 80 eller över 85 så däremellan ska jag ligga tills efter sommaren, sedan är det väll uppbyggnad eller gris-bulk :|

jo, klart man ska bada! det är ju sommar. Folk måste ju få se sommarbulken! haha.
    Efter sommarn blir det byggning så man har nåt att deffa fram sen :)
    går träningen bra?

dedsi wrote:
    ;)

*klapa svansen*

:p min?

toooday blev det lite legs! sovit 12 timmar inatt, fortfarande trött. Har väl sovit för länge antar jag :P men skönt var det. Har inte kört benpass på ca 1,5 vecka eller nåt sånt. Så det var väldigt skönt att köra idag. Även fast jag inte körde så tunga vikter på allt. Men det här var dagens pass:

liggande bencurl:

15kg * 6 (uppvärmning)
    25kg * 8
    30kg * 8
    30kg * 6

sittande bencurl:

10kg * 8 (uppvärmning)
    20kg * 8
    25kg * 8
    30kg * 8

omvänd ’gynstol’ :

65kg * 8
    65kg * 15
    65kg * 12
    65kg * 10

gynstolen:

65kg * 10
    65kg * 8
    65kg * 12
    65kg * 8

benpress (här blev det väldigt lätta vikter idag):

80kg * 8 (uppvärmning)
    120kg * 8
    120kg * 8
    120kg * 8

höft extention:

20kg * 8 (8 på varje ben)
    20kg * 8
    20kg * 8

vader (blev en övning idag, men det tog grymt bra):

sittande vadpress:

20kg * 8 (uppvärmning)
    30kg * 8
    40kg * 8
    50kg * 8

bra pass, kändes som jag skulle orka väldigt mycket mer. Skippade benböjen idag, sparar de till nästa pass! vill kunna gå på lördag. eller så är jag bara lat. men hur som helst så var detta ett väldigt bra och behövligt pass!

+ 10 min streeetch. måste bli lite vig igen :) vill inte säcka ihop som någon poatis! nu blir det mat!

dessan har du berättat för fler om din ja va ska jag förklara grej som hänger o dinglar från din röv? haha :D

Perholmkvist wrote:
    dessan har du berättat för fler om din ja va ska jag förklara grej som hänger o dinglar från din röv? haha :D

haha, nu är inte ens jag med. finns det nåt där så blir jag väldigt överraskad! men som sagt, det borde du veta med tanke på att det är där dina ögon är 24/7

Hiiiman wrote:
    JO bada är skön när dte är varm ute… FAn man gillar no gsommaren mer än vad man anar !
    Ja det låter spännande, hur länge har du tränat nu ?

DEn går väll piss i mina ögon sett, bra i andra ögonsett… Ta en titt i journalen vettja :emo-thumb

ja, absolut! nu får man ju flasha med den vita, bulkade kroppen :P
    ja, får svänga in där o ta en titt!

Hiiiman wrote:
    Jag tror i o f inte det är så illa i ditt falll, men vem vet bilderna kanske ljuger :(
    Ja gör det, jag väntar ivrigt på respons, haha :D

Trevlig helg

afan, har dragit bort ca 30 kg späck i PS :p
    får slänga in en rad lite då och då ;D

detsamma!

Hiiiman wrote:
    Oh fan, då vill jag inet se din uppbyggnads bulk om du ligger 30 + NU :D
    Ja gör det, jag bjuder bara inte kvalitetsfok vettö

Blir det några Pb:s ?

haha :D nejdå! hm, jag vet inte. det blir ju PBs lite här och där, bara att jag inte skriver upp det. har det i huvudet istället :)

Kör på Dessan och bygg mer muskler. Kontakta gärna någom som kan in IRL bedömma din fysik och hjälpa dig att bygga kroppen för att få en kanon resultat .

Ifrån de bilder jag har sett på ryggen så ser den great ut . Ta gärna hellkroppsbilder så man kan se hur allt ser ut .

Kör på och Killar lugna ner er lite

Vanessa Frykman wrote:
    Kör på Dessan och bygg mer muskler. Kontakta gärna någom som kan in IRL bedömma din fysik och hjälpa dig att bygga kroppen för att få en kanon resultat .

Ifrån de bilder jag har sett på ryggen så ser den great ut . Ta gärna hellkroppsbilder så man kan se hur allt ser ut .

Kör på och Killar lugna ner er lite

tacktack, men jag måste ju ha något de kan bedömma också! :) kör väl på som vanligt, sen när jag fått lite mer muskler kommer jag antagligen kontakta någon. Har en del kompisar som tävlat som jag sa tidigare till dig också. De kanske duger för att bedömma min fysik. Ska slänga upp lite helkroppsbilder lite senare.

Pectoralis wrote:
    bra ben pass där.. :)

tackar, rätt lungt blev det ändå :)

Grym avatar måste jag säga 😮
    Du verkar ha lätt för att bygga…

Kör hårt tjejen !

kiivisch wrote:
    Grym avatar måste jag säga 😮
    Du verkar ha lätt för att bygga…

Kör hårt tjejen !

tack så mycket! :) träningen har faktiskt svarat mycket bättre och snabbare än vad jag trodde. Men biccarna är fortfarande lika sega 👿

Dessan wrote:
    tack så mycket! :) träningen har faktiskt svarat mycket bättre och snabbare än vad jag trodde. Men biccarna är fortfarande lika sega 👿

Varsågod ! =)

Har samma problem… tjatigt :nono:

kiivisch wrote:
    Varsågod ! =)

Har samma problem… tjatigt :nono:

ja, alla andras biccar växer ju jättefort verkar det som! bara du och jag som är sega? : tycker förövrigt att scottcurls med EZ-stång hjälper ganska bra. har du nån övning du tycker tar bra?

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 667 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.