Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Min träning ..
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 maj, 2006 at 23:06 #970128Anonym anvandareMemberHiiiman wrote:det är väll vi snor ungar som har svårt för biccar. nu vet jag att frågan inte var till mig, men Ez-stång är det enda som INTE hjälper på mig i allafall.:emo-thumb
Hey, ni är inte de enda ”snorungarna” på forumet!
Här har vi en till! Jag vet, biceps can be a bitch!
Om ni lyckas hitta en magisk mirakelövning, så let me know!Dessan, har du börjat planera någon eventuell framtida
tävlingssatsning ännu? Är det BF då eller? Tycker du verkar
ha en fin grundfysik! Håller tummarna för dig!28 maj, 2006 at 23:09 #970129Anonym anvandareMemberLiggande bicepscurl till pannan i cabelcross maskin funkar fin fint… Låt någon sätta en hand i bröstet för att hålla ner dig mot bänken sen e det bara att köra så det ryker!!
28 maj, 2006 at 23:34 #970130Anonym anvandareMemberDessan wrote:ja, alla andras biccar växer ju jättefort verkar det som! bara du och jag som är sega? tycker förövrigt att scottcurls med EZ-stång hjälper ganska bra. har du nån övning du tycker tar bra?haha… ja man kan fan undra !
Nja, någon speciell övning vettefan… men just Ez-curlen nyper
rätt fint (som du sade), annars har jag börjat köra med
explosiva reps; men fortfarande strikt och kontakt med muskeln.Tror det funkar bra för mig i alla fall…
Undviker gärna cableövningar annars :p29 maj, 2006 at 07:54 #970131Anonym anvandareMemberHiiiman wrote:det är väll vi snor ungar som har svårt för biccar. nu vet jag att frågan inte var till mig, men Ez-stång är det enda som INTE hjälper på mig i allafall.:emo-thumbJa, vi är för små för att förtjäna bra biccar är det stången som inte hjälper dig eller övningen?
29 maj, 2006 at 07:56 #970132Anonym anvandareMemberKatti wrote:Hey, ni är inte de enda ”snorungarna” på forumet!
Här har vi en till! Jag vet, biceps can be a bitch!
Om ni lyckas hitta en magisk mirakelövning, så let me know!Dessan, har du börjat planera någon eventuell framtida
tävlingssatsning ännu? Är det BF då eller? Tycker du verkar
ha en fin grundfysik! Håller tummarna för dig!alltid roligt med fler barn här! har man några att vända sig till när det blir sånna här problem
tack så mycket ja i framtiden någongång blir det BF. Själv då?29 maj, 2006 at 07:57 #970133Anonym anvandareMemberkingkong666 wrote:Liggande bicepscurl till pannan i cabelcross maskin funkar fin fint… Låt någon sätta en hand i bröstet för att hålla ner dig mot bänken sen e det bara att köra så det ryker!!Tackar! får ta o klämma in den i något pass, om jag inte minns fel så blir det nog biccarna idag
29 maj, 2006 at 07:59 #970134Anonym anvandareMemberkiivisch wrote:haha… ja man kan fan undra !Nja, någon speciell övning vettefan… men just Ez-curlen nyper
rätt fint (som du sade), annars har jag börjat köra med
explosiva reps; men fortfarande strikt och kontakt med muskeln.Tror det funkar bra för mig i alla fall…
Undviker gärna cableövningar annars :pja, jo det är samma här. brukar mest köra med hantlar och skivstänger. Bicepsmaskinerna på gymmet är helt värdelösa. men när man får ett stöd som ett knä eller en en bänk så tar det jättebra eftersom att man inte kan fuska då, man gör nog det mer eller mindre om man kör stående bicepscurl även om man verkligen försöker att inte göra det.
29 maj, 2006 at 08:00 #970135Anonym anvandareMemberxRickardx wrote:då kan jag passa dighaha hoppas inte frugan ser detta
haha! det blir perra som får passa
29 maj, 2006 at 08:42 #970136Anonym anvandareMemberDessan wrote:alltid roligt med fler barn här! har man några att vända sig till när det blir sånna här problem
tack så mycket ja i framtiden någongång blir det BF. Själv då?Haha, så sant!
Spännande med din framtida BF-satsning! Säg bara till den
dagen du gör debut så kommer vi och hejjar! :up:Själv så elitsatsar jag på längdskidåkning, så jag hade
aldrig ens tänkt tanken på att tävla i dessa grenar…
Men blev kontaktad igår och lovade att tänka på det.
… Och då började man väl fundera
om man kanske skulle prova på det om ett par år…
Men i så fall är jag nog mera sugen på BB, även fast jag
är rätt så klen, haha!
Men som sagt… det är bara spekulationer… Har ju ett par år
på mig. Är ju trots allt bara en skidåkare!Kör hårt tjejen!!! :yahoo:
29 maj, 2006 at 08:46 #970137Anonym anvandareMemberxRickardx wrote:Fy vad taskigt jag som gillar bröst, testa rak skivstång ist för ez, eller läs min editerade postinte bröst, bröstet! en jäkla skillnad. Skulle inte låta någon tafsa mig på brösten på gymmet.
29 maj, 2006 at 09:03 #970138Anonym anvandareMemberKatti wrote:Haha, så sant!
Spännande med din framtida BF-satsning! Säg bara till den
dagen du gör debut så kommer vi och hejjar!Kör hårt tjejen!!! :yahoo:
Ja, jag hojtar så får du sitta med plankat och skrika
men du blir väl allt lite sugen på att tävla ändå?
jo, jag har varit inne på BB ganska länge förut, men sen när jag upptäckte Bf så blev jag mer intresserad av det. Har varit inne på AF också, men det försvann lika snabbt som det kom upp. Men det jag tycker verkar roligt i BB är alla poseringar, lite tråkigt att man inte poserar något i BF. Men sen såg jag i någon tråd att de fanns några brudar som ville att man skulle få posera, som i classic. Hoppas att det blir något sånt
Är du skidåkare måste du ju ha en jäkla fördel ben. Ha det bra!29 maj, 2006 at 09:39 #970139Anonym anvandareMemberDessan wrote:Ja, jag hojtar så får du sitta med plankat och skrika
men du blir väl allt lite sugen på att tävla ändå?
jo, jag har varit inne på BB ganska länge förut, men sen när jag upptäckte Bf så blev jag mer intresserad av det. Har varit inne på AF också, men det försvann lika snabbt som det kom upp. Men det jag tycker verkar roligt i BB är alla poseringar, lite tråkigt att man inte poserar något i BF. Men sen såg jag i någon tråd att de fanns några brudar som ville att man skulle få posera, som i classic. Hoppas att det blir något sånt
Är du skidåkare måste du ju ha en jäkla fördel ben. Ha det bra!Jajamänsan, jag drar på mig en cheerleading-outfit
och allt! Haha, vilken syn!
Jo, det är klart jag bli liiiiite sugen att tävla, hehe. Det ska jag
inte förneka… Jo, BF är ju toppen! Hade jag varit lite mer
graciös av mig, så hade jag nog också varit mer inne på det!
Det är ju lite glamoröst sådär… Tyvärr är jag inte särskilt
glamorös av mig. Tråkigt, men sant…
Jag tror du kommer göra jättebra ifrån dig, det behöver du
inte oroa dig för! Go Dessan! Go Dessan!
Haha, nog orkar mina ben en hel del… Vet inte hur pass
grova de är, men de duger gott att åka skidor med! :p
Sprungit marathon och obanade terränglopp har de
också gjort, haha!29 maj, 2006 at 14:38 #970140Anonym anvandareMemberKatti wrote:Jajamänsan, jag drar på mig en cheerleading-outfit
och allt! Haha, !haha, du kan få låna mina cheeroutfits! har ett par avhängda i garderoben.
vi fixar poms till dig också! :up: skitläckert! men se till att ha bruna ben då också! äh, du kan ju spela glammig för tävlingen skull. :p
usch, springa är inte så roligt. bara jobbigt för knäna. farsan är iofs bra på det. sen har vi nån i släkten som tagit nåt rekord. SYND att jag fick någon annans gener då hur ser träningen ut idag?29 maj, 2006 at 14:58 #970141Anonym anvandareMemberDessan wrote:haha, du kan få låna mina cheeroutfits! har ett par avhängda i garderoben.
vi fixar poms till dig också! :up: skitläckert! men se till att ha bruna ben då också! äh, du kan ju spela glammig för tävlingen skull.
usch, springa är inte så roligt. bara jobbigt för knäna. farsan är iofs bra på det. sen har vi nån i släkten som tagit nåt rekord. SYND att jag fick någon annans gener då. hur ser träningen ut idag?Haha, det låter skitbra!
Ska komma på några riktigt bra hejjarramsor också! :kicking:Träningen idag är inte på topp ännu. Har haft en skada, som
tvingat mig att vila de senaste 6-7 veckorna så jag måste
vara lite försiktig nu i början, men den här veckan ser ut såhär:Måndag: Skidor/Löpning/Cykling + styrka + kvällsträning
Tisdag: Skidor/löpning/stavgång + styrka
Onsdag: Vila
Torsdag: Styrka + lätt teknikträning rullskidor
Fredag: Spänst/Intervaller + styrka
Lördag: Lätt valfri träning alt. tävling
Söndag: Lätt valfri träning alt. tävlingLandar just nu på ca 13-15 timmars effektiv träning i veckan, men
jag ökar på ju mer kroppen repar sig. Måste ju komma upp i
högre träningstimmar så småningom! :devil:Hur ser ditt upplägg ut?
29 maj, 2006 at 16:50 #970142Anonym anvandareMemberKatti wrote:Haha, det låter skitbra!
Ska komma på några riktigt bra hejjarramsor också! :kicking:Träningen idag är inte på topp ännu. Har haft en skada, som
tvingat mig att vila de senaste 6-7 veckorna så jag måste
vara lite försiktig nu i början, men den här veckan ser ut såhär:Måndag: Skidor/Löpning/Cykling + styrka + kvällsträning
Tisdag: Skidor/löpning/stavgång + styrka
Onsdag: Vila
Torsdag: Styrka + lätt teknikträning rullskidor
Fredag: Spänst/Intervaller + styrka
Lördag: Lätt valfri träning alt. tävling
Söndag: Lätt valfri träning alt. tävlingLandar just nu på ca 13-15 timmars effektiv träning i veckan, men
jag ökar på ju mer kroppen repar sig. Måste ju komma upp i
högre träningstimmar så småningom! :devil:Hur ser ditt upplägg ut?
låter roligt haha, ja du får komma på några bra ramsor. Så ska du skrika dem som en cheerleader också! skitbra.
hm, jag har faktiskt inget schema att gå efter. men ser till att alla muskelgrupper tränas varje vecka (om jag inte vilar/är sjuk någon dag)
Kör med perra ibland, han har schema. så då brukar jag köra med honom. har rätt flexibel träning, tycker det är lättare att köra det man är sugen på, blir såå mycket bättre pass. är du noga med kosten? -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.