Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Min träning ..
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
30 maj, 2006 at 20:52 #970158Anonym anvandareMemberDessan wrote:Ja, där fick du ditt PB :p
vad gullig du är, ja jag ska försöka sova bra, ska upp och träna rätt tidigt imorn, är ju ledig så jag har ju tiden. Det blir ingen träningsplåtning, men det blir ju spännisbilder i studion, ska bli spännande att se. synd att man inte deffat bort en 5-6 kg bara. jo men precis, helt sjukt mkt att göra. Speciellt att tänka på, tänker för mycket hela tiden. Analyserar allting och ska tänka på konstiga saker. jaja, får börja köra mera body balance. somnade nästan när jag körde det för någon vecka sen, grymt skönt! Har du mycket plugg kvar innan du slutar? ha en skön kväll.Yes, jag fick mitt PB! Är sååå stolt! :yahoo:
Jo, det ska bli spännande att se lite studiobilder,
för du får ju räkna med att lägga upp dem här! :nod
Åh… body balance… skönt…
Njae, gjorde min sista skrivning igår, och passade
på att skriva mina inlämningsarbeten sent på
kvällarna när jag ändå inte kunde sova, haha!
Så det är ganska lugnt för min del. Snackar med
skidtränarna och går igenom vad man behöver
förbättra i skidtekniken under sommaren och sånt…
Själv då? Ha en mysig kväll du också! Fy fasen vad
jag är trött, haha!
Kör hårt tjejen!30 maj, 2006 at 21:16 #970159Anonym anvandareMemberKatti wrote:Yes, jag fick mitt PB! Är sååå stolt! :yahoo:
Jo, det ska bli spännande att se lite studiobilder,
för du får ju räkna med att lägga upp dem här! :nod
Åh… body balance… skönt…
Njae, gjorde min sista skrivning igår, och passade
på att skriva mina inlämningsarbeten sent på
kvällarna när jag ändå inte kunde sova, haha!
Så det är ganska lugnt för min del. Snackar med
skidtränarna och går igenom vad man behöver
förbättra i skidtekniken under sommaren och sånt…
Själv då? Ha en mysig kväll du också! Fy fasen vad
jag är trött, haha!
Kör hårt tjejen!haha, även om det inte är spännisbilder?
åh, vad skönt! jag har mina sista skrivningar den här veckan, alla andra arbeten har jag lämnat in, gjorde det igår kväll. känns väldigt skönt att slippa dom. aha, var det något roligt du skulle förbättra då?
ja, jag är också helt slut. kör hårt du med!31 maj, 2006 at 20:47 #970160Anonym anvandareMembereftersom att det var någon som ville att jag skulle slänga upp bilderna från fotograferingen idag så gör jag det dock inga spännisbilder, men det får ni leva med! kanske nån spännisbild då en del bilder är lite dåliga för att jag var tvungen att förminska dom så mycket för att dom skulle få plats här
31 maj, 2006 at 20:51 #970161Anonym anvandareMembermysiga bilder. Men inte bra o skippa att gymma för lite bilder
31 maj, 2006 at 20:59 #970162Anonym anvandareMemberhär är några fler … synd att lappen stack upp på ena bilden bara och att ljuset på några ryggbilder blev konstigt. skulle varit lite roligare om man hunnit skala av sig några kilon också.
31 maj, 2006 at 21:00 #970163Anonym anvandareMemberPerholmkvist wrote:mysiga bilder. Men inte bra o skippa att gymma för lite bilderblev tvungen gjorde prov i samma veva!
31 maj, 2006 at 21:05 #970164Anonym anvandareMembernågra till ..
31 maj, 2006 at 21:06 #970165Anonym anvandareMemberoj riktigt fina bilder KUTGW
31 maj, 2006 at 21:09 #970166Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Och du ”måste bygga mer muskler” innan du ska tävla?? Hello?? :what: Kom hit knäppis ska jag banka dej med shakern på korkskruvarna :nono:
Nu ringer du Annika och joinar teamet sen kommer du på träningsläger t H-byhaha, ja men det är klart jag måste. jag är ju så liten jämfört med alla andra som är med i teamet. min tid kommer
31 maj, 2006 at 21:10 #970167Anonym anvandareMembercervera wrote:oj riktigt fina bilder KUTGWtack så mycket
31 maj, 2006 at 21:12 #970168Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Vad ledsen jag blir , du glömmer att jag är med
Vem har fotat de bilderna, det är ju du som är fotografen :what:men du är ju skitstor! sluta mesa dig. det är jenny som fotat
31 maj, 2006 at 21:14 #970169Anonym anvandareMemberPectoralis wrote:Jävligt grymma bilder..är dom nya?tack .. yes, tagna för 1 timme sen
31 maj, 2006 at 21:30 #970170Anonym anvandareMemberPectoralis wrote:ojdå så pass, ser bra ut de där stumpantack igen, synd bara att man inte hunnit deffa lite, då hade det blivit bättre bilder. :up:
31 maj, 2006 at 21:40 #970171Anonym anvandareMemberToppenfina bilder tjejen! :yahoo:
Fortsätt köra hårt nu, you’re doing great!!!
:buttrock: :buttrock: :buttrock:31 maj, 2006 at 21:45 #970172Anonym anvandareMemberKatti wrote:Toppenfina bilder tjejen!
Fortsätt köra hårt nu, you’re doing greatQUOTE]tackr imorn blire hårdkörning på gymmet, sista skrivningen imorn! sjukt skönt. sååå, när slänger du upp lite spännispics då?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.