Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Min träning ..
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
31 maj, 2006 at 21:50 #970173Anonym anvandareMember
åhh jättefina bilder dessan!!! me like
31 maj, 2006 at 21:56 #970174Anonym anvandareMemberDessan wrote:tackr imorn blire hårdkörning på gymmet, sista skrivningen imorn! sjukt skönt. sååå, när slänger du upp lite spännispics då?När jag får muskler!
31 maj, 2006 at 21:57 #970175Anonym anvandareMemberpucca wrote:åhh jättefina bilder dessan!!! me liketack så mycket tycker dina bilder också är jättefina :up:
31 maj, 2006 at 22:04 #970176Anonym anvandareMemberKatti wrote:När jag får muskler!haha, men det har du väl redan? kommer ihåg att jag sett en bild på dig bara, och det såg ju bra ut ju
31 maj, 2006 at 22:05 #970177Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Jag vågar inte säga så mycket…Men…
Säger kanske lite iafall./Warrior
haha, hmm. hur ska man då tolka det?
1 juni, 2006 at 09:23 #970178Anonym anvandareMemberGodmorgon gott folk! nu slöskriver jag lite bara, idag blir det skola – minigolf – träning (ben) ska bli skönt att köra lite legs, förhoppningsvis kanske man kan lasta på lite mer idag, känns så just nu iaf. Kanske känns annorlunda senare. Men men, den som lever får se!
jävligt synd att magen inte kunde vara lika slimmad hela tiden som när man vaknar, hade jag varit väldigt nöjd
ha en bra dag allesammans! :up:
1 juni, 2006 at 12:40 #970179Anonym anvandareMemberJäkligt fina bilder :emo-thumb
1 juni, 2006 at 12:45 #970180Anonym anvandareMemberDessan wrote:jävligt synd att magen inte kunde vara lika slimmad hela tiden som när man vaknar, hade jag varit väldigt nöjdHaha, I agree! Men å andra sidan så skulle jag nog fullkomligt
avlida om jag inte åt ordentligt på morgonen. Man får väl passa
på att njuta de få minuter som det varar!Lycka till med benpasset idag!!!
Kör hårt!!!1 juni, 2006 at 12:48 #970181Anonym anvandareMemberFrida-Mari: Du behöver inte oroa dig! Det blev superläckert
med svart på dig! :up: Fast… det hade ju varit lite
kul att få se ett foto på hur det såg ut när det var lila också!
:p1 juni, 2006 at 16:50 #970182Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Hej Tjejen! Är bara tvungen visa dej,jättefint verkligen, du passar ju i alla hårfäger. rakad, eller svarthårig! lika fin ändå. men som man säger .. allt klär en skönhet!
hahahaha, du! jag ska aldrig mer spela minigolf! och jag är också världens sämsta förlorare. Jag tyckte det var mycket intressantare att slå på alla små tussilago än på bollen. så, du kan ju tänka dig hur det gick!
jaa det gör vi se till att din mobil inte strejkar då!
1 juni, 2006 at 16:53 #970183Anonym anvandareMemberwow ! Roligt med såna bilder :p
Tänkte våga mig på något liknande själv
någon gång i framtiden (;1 juni, 2006 at 16:54 #970184Anonym anvandareMemberKatti wrote:Haha, I agree! Men å andra sidan så skulle jag nog fullkomligt
avlida om jag inte åt ordentligt på morgonen. Man får väl passa
på att njuta de få minuter som det varar!Lycka till med benpasset idag!!!
Kör hårt!!!haha, jo jag menar det ! jag hinner inte så ofta att äta på morgonen med tanke på att jag går upp typ 30 min innan jag börjar och det tar en kvart att gå. Så då köper man nåt i skolan istället. jättesmart! tackar, det gick bra faktiskt på passet! ska precis slänga upp det.
1 juni, 2006 at 16:55 #970185Anonym anvandareMemberjwallin wrote:wow ! Roligt med såna bilder :p
Tänkte våga mig på något liknande själv
någon gång i framtiden (;haha, tackar! skulle vilja se dig göra ”tjejposer” med en sjal, skulle vara spännande att se. Fast å andra sidan kanske du är lite tjejig av dig?
1 juni, 2006 at 16:56 #970186Anonym anvandareMemberjojje83 wrote:Jäkligt fina bilder :emo-thumbtack så mycket! var väldigt roligt att fota lite, var längesen!
1 juni, 2006 at 17:44 #970187Anonym anvandareMemberblev det legs idag då. innan lirade vi minigolf, en sak är säker! kommer aldrig mer spela. 👿 dom kommer ju inte behöva klippa gräset där på ett tag iallafall Det blev ett litet snabbpass idag, skippade vader och körde ben och biccar istället. Tyckte synd om mina små biceps, så var tvungen att prioritera de istället för vaderna. Det här passet var skönt, inte så jättemånga övningar men det tog skönt.
Ben
benböj i smith-maskin:
30kg * 8 (uppvärmning)
40kg * 8
60kg * 8
65kg * 8
70kg * 8raka marklyft: (andra gången jag kör, fyskäms)
stången * 8 (uppvärmning)
40kg * 8
45kg * 8
50kg * 8benpress (den liggande varianten, ej släde inräknat):
60kg * 8 (känna lite på övningen)
100kg * 8
140kg * 8
160kg * 8
170kg * 8sittande bencurl (den här och jag har inte kommit så bra överrens förens nu, varit hatövning, men vi har börjat tycka om varandra igen):
10kg * 8 (uppv)
20kg * 8
25kg * 8
30kg * 8
30kg * 8Biceps
uppvärmningen blev stående stångcurl med ca 15kg * 8
scottcurls m. EZ-stång:
18kg * 8
21kg * 8stående hantelcurls:
11kg * 12 (6 på varje arm)
11kg * 12koncentration curl:
11kg * 8 (varje arm 8 st)
11kg * 8enarms curl i cablecross, övre trissan:
10kg * 8 (8 st på varje arm)
10kg * 8 – ” –
15kg * 8 – ” –sen lite snabbstretch. köpte bodytidningen idag också, ska nog gotta mig med den sen! Förövrigt var detta ett skönt pass och roligt att köra benböj i smithen, brukar annars köra fria, men alltid roligt att variera. Ska jag fortsätta med!
tips på skön träningsmusik för den som vill ha lite inspiration : Trivium – Like Light to the flies ( skönt drag, dock inte så superny, och han har ju så grymt vacker röst ) men det är fint med reeeetro :emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.