Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Min träning ..
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 juni, 2006 at 21:03 #970203Anonym anvandareMember
jäklar vad segt det har varit idag. Har varit trött hela veckan, även fast jagf sovit som en gris. Aptiten har kommit tillbaka, har tömt några personers kylskåp (ska bjuda igen) men skönt att man kan dra i sig mycket käk igen iallafall. Det har blivit lite dåligt med träningen nu på sistonde, och jag skyller på jobbet såklart! Igår var jag på sats och provtränade en gång med Tessan, dom har bra mycket konstiga maskiner. Jag är van vid nynäshamns hardcore gym. Då blev det Rygg och Lats, blev lite chins, någon latsmaskin, rodd, stångrodd, osv. Kan knappt namnen på deras rymdskepp till maskiner.
Igår och idag var man ledig, var väldigt skönt. kändes att det behövdes. Har blivit mycket mat och sömn. det blev lite axlar och triceps idag, sjukt skönt att kliva in på gymmet efter att man varit dålig på att träna förra veckan.
Axlaraxelpress med hantlar:
8kg * 8 (uppvärmning)
11kg * 8
11kg * 8
14kg * 6 PB
11kg * 8sidolyft med hantlar:
7kg * 8
7kg * 8militärpress m. skivstång:
20kg * 8
25kg * 8
25kg * 8dedsi special, liggande axelflyes i cable:
5kg * 10 (på varje arm)
5kg * 10
7kg * 10
7kg * 10framåtlyft med platta:
10kg * 10
10kg * 12
10kg * 12Triceps
bardips:
kroppsviken * 7
– ” – * 7
– ” – 10 ( är dåligt på dips, sagt länge att jag ska börja köra så nu får jag väl skärpa mig )hantelpress bakom huvudet:
11kg * 12
11kg * 12
11kg * 12enarms pushdown:
10kg * 10 (varje arm)
10kg * 12
10kg * 15drag bakom huvudet i cable, övre trissan:
20kg * 15
25kg * 12sen blev det lite gainomax på det! och snart blir det lite sömn, upp och hoppa tidigt imorn och knega. hej och hå alla små!
/ får tacka samtliga vänner för en jättetrevlig helg.
14 juni, 2006 at 21:07 #970204Anonym anvandareMemberHej där tjejen!
Skönt att aptiten är tillbaks! Äta måste man ju…
Ser ut att ha varit ett riktigt härligt pass idag!
Kul med PB på axelpress också!
Hoppas att kroppen känns bra och att du håller dig
frisk och kry framöver!Kör hårt!
:yahoo:14 juni, 2006 at 21:21 #970205Anonym anvandareMemberKatti wrote:Hej där tjejen!
Skönt att aptiten är tillbaks! Äta måste man ju…
Ser ut att ha varit ett riktigt härligt pass idag!
Kul med PB på axelpress också!
Hoppas att kroppen känns bra och att du håller dig
frisk och kry framöver!Kör hårt!
:yahoo:Hallåå jo, grymt skönt! men sen blir jag hungrig väldigt snabbt efteråt att jag ätit också, håller väl på att bli fet eller nåt
jo, jag brukar ju inte skriva in PB’s men får väl slänga in något lite då och då. blir väl ganska mkt PB’s eftersom att jag inte kör med så tunga vikter.
men sen har stressen försvunnit också, har ju haft svårt att andas och känt mig svimfärdig på passen och efteråt. Men iochmed att skolan slutade så blev det som bortblåst. skitskönt verkligen!
och du fortsätter att kämpa på som vanligt?14 juni, 2006 at 21:29 #970206Anonym anvandareMemberDessan wrote:Hallåå! jo, grymt skönt! men sen blir jag hungrig väldigt snabbt efteråt att jag ätit också, håller väl på att bli fet eller nåt
jo, jag brukar ju inte skriva in PB’s men får väl slänga in något lite då och då. blir väl ganska mkt PB’s eftersom att jag inte kör med så tunga vikter.
men sen har stressen försvunnit också, har ju haft svårt att andas och känt mig svimfärdig på passen och efteråt. Men iochmed att skolan slutade så blev det som bortblåst. skitskönt verkligen!
och du fortsätter att kämpa på som vanligt?Haha, tro mig tjejen, du håller verkligen inte på att bli fet!
Du har ju en toppenfin fysik! Skönt att stressen har minskat!
Jag vet hur det känns att ha många järn i elden, och ibland
måste man få andas ut och koppla bort en del!
Jodå, jag piskar kroppen som vanligt! Kom just
hem från London, där jag fick en privat VIP rundtur på
Gold’s Gym utanför stan… Riktigt härligt verkligen!
Och Bon Jovi konserten var ju såklart en riktig höjdare, haha!Nåja, nu ska jag nog ta och stretcha en stund. Känner att
musklerna är liiiite väl korta, heh… Körde löpning imorse
och var lite lat med stretchingen efter det passet, så det
är bäst att jag skärper mig om jag ska kunna glida ut
ordentligt på skidorna i vinter! :emo-thumbÄt ordentligt med mat, få bra med sömn och
glöm stressen! Vi vill se fler träningsbilder!
Kör hårt!
:drinks:14 juni, 2006 at 21:37 #970207Anonym anvandareMemberKatti wrote:Haha, tro mig tjejen, du håller verkligen inte på att bli fet!
Du har ju en toppenfin fysik! Skönt att stressen har minskat!
Jag vet hur det känns att ha många järn i elden, och ibland
måste man få andas ut och koppla bort en del!
Jodå, jag piskar kroppen som vanligt! Kom just
hem från London, där jag fick en privat VIP rundtur på
Gold’s Gym utanför stan… Riktigt härligt verkligen!
Och Bon Jovi konserten var ju såklart en riktig höjdare, haha!Nåja, nu ska jag nog ta och stretcha en stund. Känner att
musklerna är liiiite väl korta, heh… Körde löpning imorse
och var lite lat med stretchingen efter det passet, så det
är bäst att jag skärper mig om jag ska kunna glida ut
ordentligt på skidorna i vinter!Ät ordentligt med mat, få bra med sömn och
glöm stressen! Vi vill se fler träningsbilder!
Kör hårt!haha tack men jag har känt mig lite lat de senaste dagarna. Fan! inte bra alltså! men det är så jobbigt att man vill att allting ska komma direkt; musklerna, bort med fettet .. osv! men men, allting går ju inte över en natt! tråkigt nog.
uusch, stretchingen har också kollapsat för mig, undra om man ska köra lite snart också? hmm .. men om du stretchar så mycket så borde du vara vig ju själv börjar man bli stel som en pinne. eller ja, mot vad man var förut iallafall. åh, fan vad roligt! hur fixade du det? (träningen i london)jo, sommaren blir som uppladdningen inför hösten, har du också ett år kvar eller har du redan gått ut?
ska slänga upp lite pics framöver, men måste pallra mig ner till gymmet också bara släng upp lite du också då! :up:16 juni, 2006 at 20:14 #970208Anonym anvandareMemberusch, nu är man trött och seg efter 9 timmars jobb och 1 timmes träning. Blev ett snabbt benpass idag, inte så många övningar. Började att värma upp på cykeln i ca 5 min. Det blev lite lättare vikter idag också, men tyckte det tog skapligt ändå, efteråt blev det en tio minuters stretch.
Benböj i Smith:
stången * 8 (uppvärmning)
40kg * 8
50kg * 8
60kg * 8
65kg * 8liggande benpress:
110kg * 8 (uppvärmning)
130kg * 8
130kg * 8
150kg * 8sittande benspark:
25kg * 8
25kg * 6
25kg * 6’gynstolen’ :
65kg * 10
65kg * 10
65kg * 10omvänd ’gynstol’ :
70kg * 10
70kg * 10
70kg * 10vader: (blev endast en övning)
stående vadpress:
110kg * 8
140kg * 8
140kg * 8sen blev det då stretch. Slängde i mig en väldigt god sallad på vägen hem. Snart blir det sängen, får se om man pallrar sig till gymmet imorn då men det ska man väl orka.
förövrigt var det ett intensivt pass, vilade inte så mycket och hade hög puls genom hela passet.
.. kommer lite bilder snart
16 juni, 2006 at 22:19 #970209Anonym anvandareMembertog lite bilder från middagen hos far igår, slutade med att man började spänna sig .. som vanligt
Börjar blir lite rund o go nu, men det är okej om man ska försöka bygga lite! eller?16 juni, 2006 at 22:29 #970210Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Go & rund ????
Jag känner mej liten
SNYGGING!!!!ja, plus att jag är blek eftersom jag springer runt på jobbet hela dagarna, typ som en obränd degig pepparkaka
neej du är inte liten, och inte ens i närheten!!
taaack så mkt kissen
16 juni, 2006 at 22:33 #970211Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:
Kommer du till stan igen snart? Kanske vill hänga med mej och Biffen no1 på långprom?? Vore jätteskoj!!jag är där lite då och då, ja det skulle vara jätteroligt får ni posa lite, får jag leka domare.
16 juni, 2006 at 22:36 #970212Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Haha jag måste gå på träningsläger med Linn först några månader SEN kan du få döma (fast kom ihåg att jag ska ha handicap typ 100 gentemot Biffen!!)haha, ja hon är ju redan färdigutbildad BB men då kan du lära av hennes misstag (om hon nu gjort några) så kan du göra ännu bättre! såg bilderna i hennes journal, skitsnygg!! gillar speciellt hennes axlar och biceps, dubbel biceps bakifrån posen var ju inte fy skam! du är snart där du också!
16 juni, 2006 at 22:38 #970213Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:
Ja…ge mej 10 år så j*vlar KRAMhaha, nej jag ger dig 1-2 år :p
17 juni, 2006 at 12:01 #970214Anonym anvandareMemberJättefina bilder!!! :up:
Du har ju kanonbra förutsättningar om du vill
satsa på att tävla nån gång! Fin fysik, särskilt med tanke
på den ringa åldern! Är väldigt avundsjuk på din
smala midja!Kör hårt!!!
:yahoo:17 juni, 2006 at 16:07 #970215Anonym anvandareMemberKatti wrote:Jättefina bilder!!! :up:
Du har ju kanonbra förutsättningar om du vill
satsa på att tävla nån gång! Fin fysik, särskilt med tanke
på den ringa åldern! Är väldigt avundsjuk på din
smala midja!Kör hårt!!!
:yahoo:tack så mycket gulligt sagt av dig. Jag har planer på att tävla i framtiden ja men får se när var hur.
vart är dina bilder då?17 juni, 2006 at 16:22 #970216Anonym anvandareMemberVarsågod, du förtjänar beröm, tro mig! :up:
Jo, jag vet att du har planer på att tävla… Men du kanske
kan göra det tidigare än du tror..?
Annars så kan du ju alltid ge bort dina muskler
till mig! :pHar lagt ut lite halvtaskiga bilder i min journal…
Man ser inte särskilt mycket på dem, men det
är ju bättre än ingenting… Känner mig sjukt
klen och fet när man har sett alla andras bilder,
haha! Jag har mycket att jobba på… Men
skam dem som ger sig![http://forum.body.se/showthread.php?t=1972&page=28]
och
[http://forum.body.se/showthread.php?t=1972&page=37]
Kom precis hem från dagens andra pass…
På morgonen blev det löpning upp och nerför
fjället. Fasen va skönt! Körde nyss styrka på
gymmet. Härligt värre! Ikväll blir det tennis!Det är jättekul att se dina bilder! Ta med någon som
kan fota lite träningsbilder nästa gång också!!!
Åh, jag blir riktigt avis på er som bor där nere
i storstan, och kan gå på långprommisar och
träna på gym tillsammans! Vill också träna
er, era biffar!!! Nåja, jag får väl nöja mig med att
bli grön av avund på era muskler på avstånd istället, haha!Kör hårt!!!
17 juni, 2006 at 16:45 #970217Anonym anvandareMemberlördag idag, det innebär jobb och … ? ja, det blev träning. det blev ett biceps – magpass, grymt skönt! bland de bästa bicepspassen hittills iallafall. Mina biccar kändes som bert karlsson i en för tight träningsoverall. Grym pump med andra ord. Magpasset var också väldigt bra, var ett tag sen man körde ”ett riktigt magpass” förutom alla Corepass.
som sagt så blev det biccar och mage, började med biccarna.
Biceps:
stående stångcurl rak stång:
15kg * 10 ( uppvärmning )
25kg * 8
25kg * 8
25kg * 8hammercurls:
11kg * 12 ( 6 på varje arm )
11kg * 12
11kg * 12
direkt efterstångcurl:15kg * 10
25kg * 8+ några bicepschins
sittande koncentrationcurls:
14kg * 8 ( på varje arm )
14 * 8 – direkt efter 11kg * 10bicepscurl i cable:
10kg * 10 ( på varje arm )
10kg * 10
15kg * 8
5 kg * 20 ( ajajaj )stångcurl 25kg * 6 ( nu kunde jag knappt klia mig på ryggen )
mage:
50st med benen i 90 grader
100st sneda / 50 på varje sida
50st benlyft
30st raka
20st i magmaskintyckte det tog väldigt bra i magen, kunde gjort lite mer situps.
helt klart ett väldigt bra pass. :up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.