Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Min träning ..
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 juni, 2006 at 17:26 #970293Anonym anvandareMemberjwallin wrote:Näe men jag mena att du får ligga å pressa på beachen ! 😮
Funderar på det, så fort ekonomin blir lite stabilare .
jo, om man nu hinner. träningen o jobbet tar ju all tid
20 juni, 2006 at 17:28 #970294Anonym anvandareMemberDessan wrote:jo, om man nu hinner. träningen o jobbet tar ju all tidDet får bli 10-20 min solariet annars då, ligger hellre där jag :ph34r:
20 juni, 2006 at 17:31 #970295Anonym anvandareMemberjwallin wrote:Det får bli 10-20 min solariet annars då, ligger hellre där jag :ph34r:samma här .. juste, du har inga bra hamstrings övningar?
20 juni, 2006 at 17:33 #970296Anonym anvandareMemberDessan wrote:samma här .. juste, du har inga bra hamstrings övningar?haha Jag är ingen höjdare med hamstrings direkt,
men bencurl och stela mark med stång/hantlar bör väl räcka ?20 juni, 2006 at 17:39 #970297Anonym anvandareMemberjwallin wrote:haha Jag är ingen höjdare med hamstrings direkt,
men bencurl och stela mark med stång/hantlar bör väl räcka ?jag brukar köra de, men de känns som dom aldrig växer 👿
20 juni, 2006 at 18:24 #970298Anonym anvandareMemberDessan wrote:jag brukar köra de, men de känns som dom aldrig växer 👿det tvekar jag på
Fan va jag ångrar mig nu att jag fuskade med
benträningen i början20 juni, 2006 at 18:38 #970299Anonym anvandareMemberjwallin wrote:det tvekar jag påFan va jag ångrar mig nu att jag fuskade med
benträningen i börjanajdå, släpar dom? inte bra o fuska :nono:
20 juni, 2006 at 18:41 #970300Anonym anvandareMemberDessan wrote:ajdå, släpar dom? inte bra o fuska :nono:men du! Är lite prio på dom nu under sommarn kan jag säga
20 juni, 2006 at 18:42 #970301Anonym anvandareMemberalexander lindström wrote:Sexiga spiror, ser bra ut… Gillar klackisarna:emo-thumbsexiga? tack då. Inte för att jag håller med men alltid kul att höra vad andra tycker. Ja, det gör jag också dom är jättesköna!
20 juni, 2006 at 18:42 #970302Anonym anvandareMemberjwallin wrote:men du! Är lite prio på dom nu under sommarn kan jag sägaja, man vill ju inte ha tandpetare till ben :p
20 juni, 2006 at 18:43 #970303Anonym anvandareMemberDessan wrote:ja, man vill ju inte ha tandpetare till ben :pverkligen inte, men dom har börjat komma nu på slutet faktiskt!
Durå, fuskat med nånting ? :p
20 juni, 2006 at 18:46 #970304Anonym anvandareMemberjwallin wrote:verkligen inte, men dom har börjat komma nu på slutet faktiskt!Durå, fuskat med nånting ? :p
hm, fuskat och fuskat vetta tusan :p har väl bara skitit i att träna trapzen ett antal ggr. hur gör du med din kost?
20 juni, 2006 at 18:47 #970305Anonym anvandareMemberalexander lindström wrote:Jo, men de ser bra ut bra svep o så.. Vilka övningar kör du mest för benen?hm, jag kör mest benpress, benböj. Benpressen är väl överlägset det jag alltid kör. Har skippat den några gånger då den varit upptagen och man haft bråttom 👿 vet du några bra hamstringsövningar?
20 juni, 2006 at 18:56 #970306Anonym anvandareMemberalexander lindström wrote:OK! För mig är det lite så att benböj alltid är ett måste. Kör jag inte böj så är det som att något fattas, ja du hajar. Hur kör du den då? Raka mark och bencurl räcker långt. Det beror så mkt på utförande. visst är det bra med att chocka o prova på lite, men jag tror oftast att folk har brottom o gärna vill fuska lite. visst funkar det att slänga på vikter, men är man effektiv i sin övning så spar man ju lite tid. Kör själv inte så tungt, utan försöker hela tiden hitta kontakt. hahaha, jäkla utlägg det blev då… Men som sagt, raka mark o bencurl!!!:emo-thumb
bencurl kör jag ofta också. Hur jag kör benböj? Jag brukar köra rätt lätt, speciellt om det är fria benböj. Då kör jag runt 45-50 kg bara, ner till marken med rumpan. men sen eftersom mitt vänsterknä är skadat så får jag tänka extra mycket på att inte överbelasta det. Jo, jag tror också på att byta övningar (chocka) det har fungerat rätt bra. eller ja, jag tycker det är kul att variera och då blir jag extra peppad och kan köra hårdare. Kanske därför då
20 juni, 2006 at 19:01 #970307Anonym anvandareMemberDessan wrote:hm, fuskat och fuskat vetta tusan :p har väl bara skitit i att träna trapzen ett antal ggr. hur gör du med din kost?hehe joo samma här, kör igenom trapzen med en övning ungefär nu bara…
kosten är inget speciellt för tillfället, äter mig mätt + lite till så ofta jag pallar :phehe, why ?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.