Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Min träning ..
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 juni, 2006 at 18:07 #970323Anonym anvandareMemberDessan wrote:ja, detsamma jätteroligt, blev rätt jätte impad av dina armar. så, hur gick det hos frillan och naprapaten? var ni feta?
Tack Dessan!
Hur kändes latsen då?Hos napapaten jo.. Frida var hård och han var imponerad: ”shit vilken muskeltonus!” Han tittade inte ens tittade åt mig jag som hade tappat 2,4 %!
28 juni, 2006 at 23:03 #970324Anonym anvandareMemberLinn wrote:Tack Dessan!
Hur kändes latsen då?Hos napapaten jo.. Frida var hård och han var imponerad: ”shit vilken muskeltonus!” Han tittade inte ens tittade åt mig jag som hade tappat 2,4 %!
jodå, dom kändes maffiga hahahaha, men vafan! du är bodybuilder du ommer vara hård snart :emo-thumb
28 juni, 2006 at 23:04 #970325Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Puss på dej!!! Det var ju DEJ han fingrade på i 40 minhade jag också gjort, squuuezat lite biccar
28 juni, 2006 at 23:31 #970326Anonym anvandareMemberOch du är fan 17!! Du kommer växa om oss!
Kör hårt nu!!
28 juni, 2006 at 23:46 #970327Anonym anvandareMemberDessan wrote:haha, ätit mycket eller?
jo den har varit bra, känns lite halv jobbigt att ha bränt för mkt pengar på kläder o grejer, men men! det är ju roligt sen när man tittar i garderoben
det passet får du ta igen ska antagligen ner snart och köra lite, ska bli skönt som fan!haha jahaa du, magsäcken är nog 50% större nu typ :p
Köpt kläder ? haha… Jo det är ju det, min börjar bli
lite boring den nu! Ska åka ner till Gävle å shoppa lite snart
tror jag.. skulle behövas. mhm lätt, axlarna ska växa nu dom med!gött, uppdatera snarast ; )
29 juni, 2006 at 06:36 #970328Anonym anvandareMemberjwallin wrote:haha jahaa du, magsäcken är nog 50% större nu typ :p
Köpt kläder ? haha… Jo det är ju det, min börjar bli
lite boring den nu! Ska åka ner till Gävle å shoppa lite snart
tror jag.. skulle behövas. mhm lätt, axlarna ska växa nu dom med!gött, uppdatera snarast ; )
skönt, du kommer dö av fetma!
jaa, man behöver shoppa lite ibland, men man får lite ångest när man gjort av med mer än halva lönen på två dagar. skitbra! :up:kanske slänger upp gårdagens pass, men det var skit! 👿
29 juni, 2006 at 06:37 #970329Anonym anvandareMemberLinn wrote:Och du är fan 17!! Du kommer växa om oss!Kör hårt nu!!
mja, det vette tusan ska bli spännande o se hur man ser ut om 5-6 år Detsamma!
29 juni, 2006 at 12:31 #970330Anonym anvandareMemberDessan wrote:skönt, du kommer dö av fetma!
jaa, man behöver shoppa lite ibland, men man får lite ångest när man gjort av med mer än halva lönen på två dagar. skitbra! :up:kanske slänger upp gårdagens pass, men det var skit! 👿
haha, jag är snäll och har överseende för det där idag ; )
GRATTIS PÅ 18-ÅRSDAGEN[/b][/b] :drinks:
29 juni, 2006 at 12:37 #970331Anonym anvandareMemberjwallin wrote:haha, jag är snäll och har överseende för det där idag ; )GRATTIS PÅ 18-ÅRSDAGEN[/b][/b] :drinks:
taaack så mycket nu börjar jag också bli stor
29 juni, 2006 at 12:40 #970332Anonym anvandareMemberDessan wrote:taaack så mycket nu börjar jag också bli storstörre heter det :emo-thumb
fått nått fint då ?
29 juni, 2006 at 12:42 #970333Anonym anvandareMemberjwallin wrote:större heter det :emo-thumbfått nått fint då ?
soooo far har jag fått en helkropps massage och jättefina blommor. Är helt sänkt pga massagen, helt sjukt skönt. Fick extra liniment på ryggen, fan vad det svider. är helt rött! men det skulle tydligen vara så
så ingen träning idag, ska istället ner o fika med några kompisar o svulla! träning idag?
29 juni, 2006 at 12:47 #970334Anonym anvandareMemberDessan wrote:soooo far har jag fått en helkropps massage och jättefina blommor. Är helt sänkt pga massagen, helt sjukt skönt. Fick extra liniment på ryggen, fan vad det svider. är helt rött! men det skulle tydligen vara såså ingen träning idag, ska istället ner o fika med några kompisar o svulla! träning idag?
Helkroppsmassage… ge mig det !
Hårdhänt ska dom vara också.. haha !ahaa, låter som en skön dag ändå det…
hmm jao tror jag ska iväg, skiter
i träningsvärken i triccarna…29 juni, 2006 at 12:50 #970335Anonym anvandareMemberjwallin wrote:Helkroppsmassage… ge mig det !
Hårdhänt ska dom vara också.. haha !ahaa, låter som en skön dag ändå det…
hmm jao tror jag ska iväg, skiter
i träningsvärken i triccarna…aa grymt skönt, höll på att somna flera gånger. men svårt att somna när folk tar på en. adå, tror det blir en rätt lugn dag idag. blir middag osv senare med familjen o släkten typ. gillar inte så mkt uppvaktning när man fyller år, skönare o bara vara de närmsta. gillar nog inte uppvaktning överhuvudtaget, MEN jag uppskattar det såklart
vad ska du köra då?
29 juni, 2006 at 12:53 #970336Anonym anvandareMemberDessan wrote:aa grymt skönt, höll på att somna flera gånger. men svårt att somna när folk tar på en. adå, tror det blir en rätt lugn dag idag. blir middag osv senare med familjen o släkten typ. gillar inte så mkt uppvaktning när man fyller år, skönare o bara vara de närmsta. gillar nog inte uppvaktning överhuvudtaget, MEN jag uppskattar det såklartvad ska du köra då?
haha… intedå, det är då man slocknar bäst ju!
nääe precis, inte jag heller… dessutom tycker jag det
är jobbigt när man ska hejja och tacka varenda jävel ocksåBlir nog pectoralis… är för sleten i benen för att köra rygg.
29 juni, 2006 at 12:58 #970337Anonym anvandareMemberblev lite snabb träning igår, gick inte alls bra. var stressad plus att det var helt tomt på gymmet. plus att jag var väldigt arg också, så passet var långt ifrån bra. Har däremot fått nytt schema av andreas nu och kör 2-spliten.
bänkpress * 5 reps 8 set
sittande rodd * -”-
latsdrag * -”-
axelpress m. hantlar * -”-hade nästan helst skippat passet igår, men kvällen blev däremot väldigt bra :emo-thumb så jag klagar ändå inte! nästa pass ska bli mycket bättre! alltid lika taggad inför benpassen
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.