Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Min träning ..
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 april, 2006 at 22:13 #969978Anonym anvandareMemberTingeling wrote:Okej, men det är juh super bra det.
Är nog till en stor fördel om man har nån lite mer erfaren som står å vrålar åt en, nej men dom kan juh sin sak me så då lär man ju att utföra övningarna rätt osv, och man kan maxa utan och undra hur i helvete man ska lösa det hela i slutänden haha…_______
Tingelingjo precis, slipper stå där nere på marken utan att komma upp om man kör benböj. Alltid skönt att ha nån som hjälper till vem kör du med då?
24 april, 2006 at 22:20 #969979Anonym anvandareMemberTingeling wrote:Haha mm lr hur, alltid lika kul, nackdelen när man bor ute på vishan är juh att bussarna går ju så offta, bussjäveln går 8 och plugget börjar 9..yeehunope det känns riktigt värdelöst, men vafan man man får tänka på musclerna haha dom behöver föda
Cardio? Jogga, gå ??
Försök och hålla vikten till sommarn om du kan, men du kan juh ha nått kg +/-, så du inte behöver svälta dig allt för länge haha, kan ju bli lite tråkigt i längden, om du redan är i form nu, men det är juh skönt ioförsig,,Jo jag ser väll alltid till att stretcha lite haha, borde stretcha mer än vad jag gör nu, men det ska jag ju ändra på hehe..
Roligt å roligt,,hm, jag kunde ha benen uppe i lufften, å nästan gå ner i spagat ja lite rörligare va man..
Du då, fortfarande vig som ett gummiband?_________
Tingelingaajo, men jag drar ju inte ner på kolisarna eller nåt sånt nu så jag borde ju gå upp snabbt i vikt, men borde kanske ta de lite lungt ett tag bara.
cardion jag körde var, jogga/springa/gå ( band ) sen trappmaskin.
om jag tänker efter körde jag det efter nästan varje pass, mellan 20-50 min.ooh! fortsätt då så du kommer ner i spagat haha, mja är väl fortfarande vig men var ju lite mer vig förut. men man tappar snabbt i vigheten också bara att den är jättelätt att träna upp. hur blev passet idag?
25 april, 2006 at 09:49 #969980Anonym anvandareMemberGodmorgon godmorgon! idag regnar det och är allmänt fult väder här i nynäshamn. Får en att vilja krypa tillbaka ner i sängen.
Börjar känna lite träningsvärk från passet igår, väldigt skönt! träningsvärken har man saknat. Blev dock lite yr och snurrig efter passet igår jobbigt.
så idag ska man vila, plugga lite och äta mat i hopp om att sluta bli yr efter passen.
inge vidare kul att plugga, matteprov imorn och mediaredovisning, den ska dock bli jätterolig! men imorn blir det träning i alla fall ska bli väldigt skönt! numera måste man nästan slita mig från gymmet för jag vill vara där hur länge som helst.kanske ska man röra sig mot skolan …
ha en fin dag allihopa!
25 april, 2006 at 13:00 #969981Anonym anvandareMemberEftersom att det inte blir någon träning eller träningsbilder så slänger jag upp ett par bilder på mamma
hon är 42år och gammal elitfridrottare. Fött 4a barn och inte styrketränat på 22 år.
25 april, 2006 at 13:11 #969982Anonym anvandareMembermamma marita e spännis
25 april, 2006 at 13:12 #969983Anonym anvandareMemberPerholmkvist wrote:mamma marita e spännishon har lärt sig av mig
25 april, 2006 at 13:14 #969984Anonym anvandareMembercool mom min mamma e lat
25 april, 2006 at 13:21 #969985Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:cool mom min mamma e latja men hon tränar inte så hon är väl lite lat ändå hon också
25 april, 2006 at 14:52 #969986Anonym anvandareMemberphat_muscle wrote:Ser bra ut som fan Dess …
Bara Köra på Nu snart blir det väll Scenen för din del ? Eller ?
grymma traps ” jävligt grymma ”
bra jobbattaack desamma ”lillen” mjae, några år kvar på gymmet innan jag ställer mig på någon scen vad skulle du köra om du skulle upp nu i dec?
25 april, 2006 at 15:03 #969987Anonym anvandareMemberBorde bli bra det här!
(givande inlägg jag vet)
25 april, 2006 at 15:46 #969988Anonym anvandareMemberdedsi wrote:Borde bli bra det här!(givande inlägg jag vet)
HEHE ! du är alltid lika rolig ..
25 april, 2006 at 16:14 #969989Anonym anvandareMemberDessan wrote:taack desamma ”lillen” mjae, några år kvar på gymmet innan jag ställer mig på någon scen vad skulle du köra om du skulle upp nu i dec?Dummaste frågan i bodys historia om man sett bilderna…
fasst du kanske har sett honom på riktigtkör hårt …håller med desdsi på den punkten.
25 april, 2006 at 18:05 #969990Anonym anvandareMemberSam jr wrote:Dummaste frågan i bodys historia om man sett bilderna…
fasst du kanske har sett honom på riktigtkör hårt …håller med desdsi på den punkten.
menade iofs vilken viktklass han skulle upp i, vet redan att han ska tävla i bb.
25 april, 2006 at 18:08 #969991Anonym anvandareMemberInspirerande :up:
25 april, 2006 at 18:54 #969992Anonym anvandareMemberDessan wrote:jo precis, slipper stå där nere på marken utan att komma upp om man kör benböj. Alltid skönt att ha nån som hjälper till vem kör du med då?Haha aa kanske inte allt för kul, nej men jag kör juh mest sj, rätt skönt men det skulle väll hända mer om man körde med nån, har tjatat på min bror att han ska börja träna, men han är för lat..