Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Min träning ..
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 augusti, 2006 at 13:26 #970458Anonym anvandareMemberDessan wrote:tackar. mina biceps har jag haft problem med o få att växa .. kämpar med dem! jobbiga jäklar
haha, Mm dpm kan var lite seg.. är så jäkla känsliga, ibland kör man för mycket så de vissnar och ibland kör man för lite. Mm vader är mitt största beskymmer.. Kan kastbyta lite;)
1 augusti, 2006 at 13:35 #970459Anonym anvandareMemberMicke Dee wrote:haha, Mm dpm kan var lite seg.. är så jäkla känsliga, ibland kör man för mycket så de vissnar och ibland kör man för lite. Mm vader är mitt största beskymmer.. Kan kastbyta lite;)vaderna brukar ju vara svårt för de flesta att träna, men sen finns det vissa som har väldigt lätt att få vader. elakt!
1 augusti, 2006 at 13:39 #970460Anonym anvandareMemberDessan wrote:vaderna brukar ju vara svårt för de flesta att träna, men sen finns det vissa som har väldigt lätt att få vader. elakt!mm typ ni tjejer har väl en tendens till lättbyggda vader.. ?
1 augusti, 2006 at 13:57 #970461Anonym anvandareMemberMicke Dee wrote:mm typ ni tjejer har väl en tendens till lättbyggda vader.. ?det är väl från person till person.
1 augusti, 2006 at 14:09 #970462Anonym anvandareMemberDessan wrote:det är väl från person till person.jo det så klart, men tycker de flesta tjejer har lätt att få masa på benen och så..
1 augusti, 2006 at 14:51 #970463Anonym anvandareMemberMicke Dee wrote:jo det så klart, men tycker de flesta tjejer har lätt att få masa på benen och så..jojo, det är klart! men vi tjejer har ju mkt mer höfter och lägger på oss mer fett på benen också. kvinnor kvinnor.
1 augusti, 2006 at 16:46 #970464Anonym anvandareMembercattahs wrote:va det den bilden som var med i tidningen body?? hur kommer det sig att du var med där?yes det var den. känner Andreas och han frågade om jag ville vara med
1 augusti, 2006 at 22:43 #970465Anonym anvandareMemberDessan wrote:inte roligt någonstans. nej precis. jag vilar ju hela tiden! jag borde vara frisk som en nötkärna ja, dom är så grymma! favolåt?nope absolute helt sämst å vaa sjuk..
du får börja knapra vitaminer haha,
hm favvolåt finns ju så många bra låtar men Mamma said är lugn å skön, Nothing Else Matters riktigt bra, The Unforgiven, Ride The Lightning är ju jävligt bra, So What är ju oxå bra, nej jag kan inte bestämma mig haha SJ då?2 augusti, 2006 at 17:03 #970466Anonym anvandareMemberTingeling wrote:nope absolute helt sämst å vaa sjuk..
hm favvolåt finns ju så många bra låtar men Mamma said är lugn å skön, Nothing Else Matters riktigt bra, The Unforgiven, Ride The Lightning är ju jävligt bra, So What är ju oxå bra, nej jag kan inte bestämma mig haha SJ då?ajo, det är svårt att bestämma sig. finns så många bra. idag ska jag våga mig på att träna, ska inviga mina nya träningsskor som en kompis tvingat mig att köpa. haha! träning idag?
2 augusti, 2006 at 17:03 #970467Anonym anvandareMemberTingeling wrote:nope absolute helt sämst å vaa sjuk..
hm favvolåt finns ju så många bra låtar men Mamma said är lugn å skön, Nothing Else Matters riktigt bra, The Unforgiven, Ride The Lightning är ju jävligt bra, So What är ju oxå bra, nej jag kan inte bestämma mig haha SJ då?ajo, det är svårt att bestämma sig. finns så många bra. idag ska jag våga mig på att träna, ska inviga mina nya träningsskor som en kompis tvingat mig att köpa. haha! träning idag?
2 augusti, 2006 at 19:57 #970468Anonym anvandareMemberblev träning idag iallafall, känner mig iofs lite bättre. blev träning på tyresö gym, med mr dedsi.
det blev armar och lite baksida axlar.
* stående hantelcurls.
* stångcurl med ez-stång
* press mot pannan i cable
* pushdowns
* kickbacks
* pushdowns med rep
* framåtlutande hantellyftbra pass, invigde mina nya skor väldigt sköna och lätta. sen blev det lite skön streching också. fast ben, även om jag inte kört ben så var det grymt skönt att stretcha. man vill ju inte bli stel
bra pass hursomhelst! :up:
2 augusti, 2006 at 20:09 #970469Anonym anvandareMemberDessan wrote:jojo, det är klart! men vi tjejer har ju mkt mer höfter och lägger på oss mer fett på benen också. kvinnor kvinnor.mm det förstås;) ni kvinnor, haha. Går det bra med träning och så då??
2 augusti, 2006 at 20:14 #970470Anonym anvandareMemberMicke Dee wrote:mm det förstås;) ni kvinnor, haha. Går det bra med träning och så då??idag har jag tränat, hoppas hålla mig frisk så den kan börja rulla igen själv?
2 augusti, 2006 at 20:16 #970471Anonym anvandareMemberDessan wrote:ajo, det är svårt att bestämma sig. finns så många bra. idag ska jag våga mig på att träna, ska inviga mina nya träningsskor som en kompis tvingat mig att köpa. haha! träning idag?Haha så sant så sant
JAsså nya träningskor, nice…vad har polarn prackat på dig då? fan jag skulle verkligen behöva köpa nya skor oxå. snark..
jopp i dag va jag nere en sväng å körde biceps, vader å mage, sen ställde jag mig i 30 min på tramp maskinen, fyfan va svettigt…å jobbigt haha
Va körde du själv?________
Tingeling2 augusti, 2006 at 20:16 #970472Anonym anvandareMemberKör på nu !!!!!! jag körde också armar och är död just nu
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.