Min träning ..

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 541 through 555 (of 667 total)
  • Author

blev rygg idag, mage lite senare ikväll.. slutade tidigt idag så det var bara att sticka iväg o träna. körde med lätta vikter så jag fick bra kontakt, körde väldigt strikt.

stångrodd:

stången * 8 (uppv)
    30kg * 8
    35kg * 8
    35kg * 8

latsdrag (framför):

45kg * 8
    45kg * 8
    50kg * 8
    50kg * 8

rodd i maskin:

20kg * 8 (smalt grepp)
    25kg * 8 (brett grepp)
    25kg * 10 (smalt)
    25kg * 10 (brett)

latsdrag med v-handtag:

40kg * 8
    45kg * 8
    45kg * 8
    50kg * 8

ryggresning i maskin:

20kg * 30
    25kg * 30
    30kg * 20

+ lite mage ikväll :up: skönt pass faktiskt, kanske man ska passa på att gå ut när det är så fint väder? :)

eric.m80 wrote:
    Om jag kunde lyfta så mycket som du gör, så skulle jag bli väldigt stolt! :) Jag har en bit kvar till dom vikterna men jag ska kämpa vidare! Man blir inspirerad av se dig träna så hårt!

Ha d bra!
    Mvh Eric

Tack så mycket, alltid glädjande att höra sånt :) även fast det är svårt att ta åt sig eftersom jag vet själv att jag har lång väg kvar till att kunna köra med de vikterna jag vill köra med. :)

detsamma! :nod

det blev en ny träningspartner idag, david som också är core-instruktör.
    vi körde biceps – axlar, schvettigt pass! tog ett par (många) bilder också, men även fast vi fotade så körde vi på bra. blev rätt små vikter ändå idag, fick grym kontakt!

låter bilderna tala för sig själva. inga vikter angivna, slänger bara upp övningarna. (blev 3-4 set och mellan 10-20 reps)

axlar

* började med axelpress i maskin.
    * sittande hantelpres
    * baksida axlar liggandes mot bänk. (den gjorde jag nog inte helt korrekt för den var ny och svår enligt mig, har bara kört någon liknande förut)
    * lyft åt sidan i cable

biceps

* hantelcurl (sittandes och stående)
    * scottcurl
    * hammercurl

här är ett par bilder från idag, lite spännisbilder också som vanligt :D
    får tacka david för ett skönt pass! ser fram emot träningsvärken jag kommer få imorgon! :up:

några till :p

Du börjar bli färdig för scenen redan nu:emo-thumb

Andreas Guiance wrote:
    Du börjar bli färdig för scenen redan nu:emo-thumb

gulligt av dig. men jag tror jag håller mig på de torra några år till :)

Ser bra ut detta! Skön v-form! Kör hårt!:up:

Litenkarl wrote:
    Ser bra ut detta! Skön v-form! Kör hårt!:up:

tack så mkt :) det är nu allvaret börjar :emo-thumb

Dessan wrote:
    tack så mkt :) det är nu allvaret börjar :emo-thumb

Låter ruskigt bra det där! Men du vill inte upp på scenen än eller? Har du några planer på det i framtiden?:)

Litenkarl wrote:
    Låter ruskigt bra det där! Men du vill inte upp på scenen än eller? Har du några planer på det i framtiden?:)

om nåt år ska jag upp på scen är det tänkt. måste hinna bygga o lära mig mycket mer innan. vill inte bara gå upp för att gå upp. vill göra det med lite kvalité också, men sen är ju frågan om man kommer göra det. men ska göra det jag kan! men planer har jag allt :up:

40cm om midjan ? :p

Hallå Dessan!!

Varit inne och läst lite hos dig tidigare, men ej skrivit ngt. Köpte min första Body häromdagen och där såg jag din omtalade V-form. ;) Ser grymt bra ut tjejen!! Imponerande med tanke på din ringa ålder. :up:

Blev för övrigt helt såld på tidningen. Måste skaffa prenumeration!! 8)

jwallin – om det ändå vore så väl :D haha!

emelie – tack så mkt :) jag måste också börja prenumenera. men å andra sidan är de inte så jobbigt att gå några hundra meter till ica o köpa den :) man är väl inte lat :P

cattahs – jo jag tycker också det är superkul, vem menar du nu?

Sjukt bra V-form!!

Jag har problem med den.. så har du några tips? :)

Jonas L wrote:
    Sjukt bra V-form!!

Jag har problem med den.. så har du några tips? :)

tackar! :) hm, jag brukar köra mest latsdrag med stång och v-handtag. kör inte så mkt chins som man egentligen borde (jag är sämst på chins) :P
    har du några tips på armar? ;)

Viewing 15 posts - 541 through 555 (of 667 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.