Min träning ..

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 556 through 570 (of 667 total)
  • Author
    Dessan wrote:
    jwallin – om det ändå vore så väl :D haha!

jadå, 5cm klarar du efter en deff :p

Dessan wrote:
    tackar! :) hm, jag brukar köra mest latsdrag med stång och v-handtag. kör inte så mkt chins som man egentligen borde (jag är sämst på chins) :P
    har du några tips på armar? ;)

Får instämma, efter latsdrag orkar ja inga chins! Sen är det så roligt med latsdrag också;)

jwallin – haha! skulle vara kul att se hur man ser ut efter en deff, tror jag ska pröva mig på en i vinter, om jag hunnit bygga lite till :) för nu är man ju inte direkt deffad :)

litenkarl – ja, latsdrag är ju den roligaste övningen av alla ryggövningar! :) vad brukar du köra för ryggövningar?

Dessan wrote:
    jwallin – haha! skulle vara kul att se hur man ser ut efter en deff, tror jag ska pröva mig på en i vinter, om jag hunnit bygga lite till :) för nu är man ju inte direkt deffad :)

Samma här, fast blir nog till våren istället… Måste
    piskas en hel del på mitt bygge :(

Är inte du smal nu redan menar du ?

blev lite ben idag, dock inte vader eftersom jag körde de för ett par dagar sen. Ska inte träna gym på två dagar nu så det blir att träna cheerleading de två dagarna istället, vighet – gymnastik – styrka – kondition. Kanske slänger upp ett par bilder imorn om man fotar lite. Ska bli skönt att köra någon annan slags träning. plus att det är jobbigt o känna sig stel

– släpade med mamma till gymmet idag så hon får röra på lite på fläsket. hon uppskattade det väldigt mkt och blev imponerad .. (hon hade väl blivit impad av lillebrorsan också iofs, han är 10år ;) )

uppvärmning på cykel en liten stund.

liggande lårcurl:

10kg * 8 (uppv)
    25kg * 8
    25kg * 8
    30kg * 8

benpress (blev inga monstervikter direkt, släde ej inräknad):

80kg * 8 (uppv)
    110kg * 8
    130kg * 8
    130kg * 8

benböj:

30kg * 8 (känna lite på övningen bara)
    60kg * 8
    60kg * 8
    60kg * 8

benspark:

20kg * 8
    20kg * 8
    20kg * 8

utfall med hantlar:

16 st (8 på varje ben) * 3 set (sved skönt i rumpan :P)

sen blev de lite stretching på de, får se hur bra man kan köra cheerl. imorgon då! haha. blir väl kylskåps-stretching :(

uppdaterar måtten:

midja: 67cm – – 1,5 cm
    lår: 62cm – samma
    rumpa: 101,5 – + 0,5 cm
    vad: 37,5 – + 0,2 cm
    arm: 31,4 – samma
    bröst: 92cm – – 3cm

jwallin – jo samma här, är ute o jagar massa :bb2: jag är väl normal, varken smal eller tjock. Du är rätt tjock har jag sett, speciellt din midja ;)

Dessan wrote:
    litenkarl – ja, latsdrag är ju den roligaste övningen av alla ryggövningar! :) vad brukar du köra för ryggövningar?

Jadu det blir oftast 6 set latsdrag, breda framför, breda bakom och v-handtag, sen marklyft, ibland om ryggen palalr någon t-rodd kanske! :)

Litenkarl wrote:
    Jadu det blir oftast 6 set latsdrag, breda framför, breda bakom och v-handtag, sen marklyft, ibland om ryggen palalr någon t-rodd kanske! :)

okej! det är sköna övningar! gillar dom skarpt!

Dessan wrote:
    okej! det är sköna övningar! gillar dom skarpt!

Samma här, kom faktiskt nys hem efter ett sent ryggpass, slängde in en hantelrodd och de kändes riktigt bra! Helt kanon! :)

Litenkarl wrote:
    Samma här, kom faktiskt nys hem efter ett sent ryggpass, slängde in en hantelrodd och de kändes riktigt bra! Helt kanon! :)

det var faktiskt ett tag sen jag körde den, dags o kasta in den i ett pass då! :)

Dessan wrote:
    jwallin – jo samma här, är ute o jagar massa :bb2: jag är väl normal, varken smal eller tjock. Du är rätt tjock har jag sett, speciellt din midja ;)

88cm för några minuter sedan :D
    Så värst nöjd är jag inte !

Dessan wrote:
    det var faktiskt ett tag sen jag körde den, dags o kasta in den i ett pass då! :)

Samma här! De är bara köra på!

jwallin wrote:
    88cm för några minuter sedan :D
    Så värst nöjd är jag inte !

bra däär :) hur mkt låg den på innan?

Dessan wrote:
    bra däär :) hur mkt låg den på innan?

93 som mest och 80 som minst :p

som sagt så blev det lite annan träning idag, blev lite cheerleadingträning, (partnerstunt) med plastsyrran tessan. blev lite kondition, mest stretch och styrka. slänger upp en bild på tessan och gustav! här gäller det att ha bra bål! :up: annars är det kört! lite bilder från idag. hade sån sjuk träningsvärk i benen :|

jwallin wrote:
    93 som mest och 80 som minst :p

93 var rätt mkt :D var du tjock?

Viewing 15 posts - 556 through 570 (of 667 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.