Min träning ..

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 667 total)
  • Author
    Tingeling wrote:
    Haha aa kanske inte allt för kul, nej men jag kör juh mest sj, rätt skönt men det skulle väll hända mer om man körde med nån, har tjatat på min bror att han ska börja träna, men han är för lat..:

haha, bara släpa med honom ju :) men det är skönt som fan att köra själv, behöver man inte anpassa sig efter någon annan. men skönt att ha nån att snacka lite skit med också :)

smilla_83 wrote:
    Inspirerande :up:

man hoppas ju att det kanske inspirerar någon :)

Dessan wrote:
    aajo, men jag drar ju inte ner på kolisarna eller nåt sånt nu så jag borde ju gå upp snabbt i vikt, men borde kanske ta de lite lungt ett tag bara.

cardion jag körde var, jogga/springa/gå ( band ) sen trappmaskin.
    om jag tänker efter körde jag det efter nästan varje pass, mellan 20-50 min.

ooh! fortsätt då så du kommer ner i spagat :D haha, mja är väl fortfarande vig men var ju lite mer vig förut. men man tappar snabbt i vigheten också bara att den är jättelätt att träna upp. hur blev passet idag?

Okej, jo så är det väll antagligen, uteslöt du kolisarna helt?
    jopp man måste vila oxå..

m okej men det är juh kanon, jag ahr lagt in cardio (trapp) nu efter passen, får se om det händer nått, sen går jag lr joggar ca 1 h varje dag, nästan varje hehe :D

Ja jag får fan fortsätta med stretchingen, passade på å stretcha ett tag i dag efter joggingrundan samtidigt som jag snackade i tele haha det blev mycket roligare!
    Det gäller å va smart haha =)

I dag körde jag ett rygg pass, gick faktiskt bra, har lagt in stångrodd i ryggpassena nu, kändes bra, sen körde jag cardio efter, fyfan jag såg ut som en svettig hund sen :P
    Sj då vart på gymmet i dag?

Tingeling wrote:
    Okej, jo så är det väll antagligen, uteslöt du kolisarna helt?
    jopp man måste vila oxå..

m okej men det är juh kanon, jag ahr lagt in cardio (trapp) nu efter passen, får se om det händer nått, sen går jag lr joggar ca 1 h varje dag, nästan varje hehe :D

Ja jag får fan fortsätta med stretchingen, passade på å stretcha ett tag i dag efter joggingrundan samtidigt som jag snackade i tele haha det blev mycket roligare!
    Det gäller å va smart haha =)

I dag körde jag ett rygg pass, gick faktiskt bra, har lagt in stångrodd i ryggpassena nu, kändes bra, sen körde jag cardio efter, fyfan jag såg ut som en svettig hund sen :P
    Sj då vart på gymmet i dag?

vad sköönt :D älskar när det bara rinner när man kör!
    mja, jag åt väl en del men inte mycket alls med tanke på att jag rasade ner i vikt. Jag tränade inte igår, måste vila lite iaf :( ska ner och köra idag, längtar som fan! ska bli så skönt att köra lite.

tycker du stångrodden tar bra då? brukar du köra t-bar?

Dessan wrote:
    vad sköönt :D älskar när det bara rinner när man kör!
    mja, jag åt väl en del men inte mycket alls med tanke på att jag rasade ner i vikt. Jag tränade inte igår, måste vila lite iaf :( ska ner och köra idag, längtar som fan! ska bli så skönt att köra lite.

tycker du stångrodden tar bra då? brukar du köra t-bar?

Jo det är fan rätt härligt, men det får gå till en viss gräns haha..
    nej exakt, hur går det med yrseln d?
    yes vila måste man fan göra, haft en riktig sås dag i da, först skolan till 12, sen hem, somna runt 13.00, vakna för en stund sen, ingen träning ingenting på hela dan haha, man känner sig juh nästan nöjd med sig sj :D

Jo det tror jag absolut, lite svårt å säga efter 1 pass, men skaplig träningsvärk, jag tror definetivt det är en bra övning.
    kör du den?
    nope brukar inte köra t-bar, du?

Dessan wrote:
    haha, bara släpa med honom ju :) men det är skönt som fan att köra själv, behöver man inte anpassa sig efter någon annan. men skönt att ha nån att snacka lite skit med också :)

haha, jorå jag tror jag tjatar på honom mist 5 ggr per dag :D
    fy fan latare unge får man leta efter, men jag blir så sne, för han har jävligt bra grund fysik, utan att ha gjort ett skit *avis* så jag tycker han ska göra nått med den!
    Om han bara skulle gå regelbundet i nån månad så är han juh fast, gäller bara att¨få me fanskapet..:up:

Tingeling wrote:
    Jo det är fan rätt härligt, men det får gå till en viss gräns haha..
    nej exakt, hur går det med yrseln d?
    yes vila måste man fan göra, haft en riktig sås dag i da, först skolan till 12, sen hem, somna runt 13.00, vakna för en stund sen, ingen träning ingenting på hela dan haha, man känner sig juh nästan nöjd med sig sj :D

Jo det tror jag absolut, lite svårt å säga efter 1 pass, men skaplig träningsvärk, jag tror definetivt det är en bra övning.
    kör du den?
    nope brukar inte köra t-bar, du?

stångrodd? nej det brukar jag inte. kanske nåt att lägga till :) brukar ju variera ganska mycket när det gäller övningarna.
    yrseln är tillbaka, har dock inte tränat idag eftersom jag lovade mig själv att vila den här veckan, men det blir nog träning imorn ändå =/
    men har shoppat idag så jag har ju fått nåt som gör mig på bra humör i alla fall :D väldigt trevligt att fylla ut garderoben lite.

men det är skönt att vila lite också när man känner att man inte mår så bra :(
    så det blev ingen träning för din del idag?

Tingeling wrote:
    haha, jorå jag tror jag tjatar på honom mist 5 ggr per dag :D
    fy fan latare unge får man leta efter, men jag blir så sne, för han har jävligt bra grund fysik, utan att ha gjort ett skit *avis* så jag tycker han ska göra nått med den!
    Om han bara skulle gå regelbundet i nån månad så är han juh fast, gäller bara att¨få me fanskapet..:up:

hahaha ja, jag vet! såna är dom. piska honom lite så kommer han nog iväg ska du se ;D

sitter här och laddar lite inför ryggpasset, (lägger upp det senare)
    tog några dåliga webcam bilder som jag tänkte slänga upp, bättre än inget alls :) lovar .. bättre bilder kommer! ( ska bara orka också :D )

Pectoralis wrote:
    Fyfan va snyggt du ;) man blir juh nästan kär.. haha :)

haha ;D tack! men håll dig du till dina bowlingklot! :D

Pectoralis wrote:
    haha va rolig du va nu då ;)

ibland får man vara det! 😮

Dessan wrote:
    haha ;D tack! men håll dig du till dina bowlingklot! :D

haha dissss
    :p

Fixa bättre bilder nudå dessan, dubbelbiccen såg snygg ut ! :up:

kiivisch wrote:

haha dissss
    :p

Fixa bättre bilder nudå dessan, dubbelbiccen såg snygg ut ! :up:

aaa jag vet :D men det där var ett provsmak, eller nåt : jag är för lat för att ta riktiga bilder

Pectoralis wrote:
    du måste vara snäll mot mej juh dessi, tänk på att ja jobbar och sliter :)

men du är ledig på helgerna! det är inte jag .. skola och jobb, så det är mer synd om mig :)

Dubbelbiccen är en rättvis bild, du har lite löjligt bra anlag.. nästan så du borde skämmas. Jag är inte bitter :p

Hoppas ditt ryggpass blev lyckat, kör ordentligt med chins nu! jobba jobba!

:drunk:

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 667 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.