Min träning ..

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 601 through 615 (of 667 total)
  • Author

bra bänkat där, vad är pb:et ?

jwallin wrote:
    bra bänkat där, vad är pb:et ?

typ 55 .. har bara provat maxa en gång, och det var för 1 år sen dedär. när jag började träna nästan

äntligen blev de träning idag, körde med robin (han är också född 88, vill tävla i AF i framtiden) slänger upp lite bilder i slutet, dock mest bilder på honom. Hatar att han alltid är så jävla deffad! tänk om en annan skulle vart de! heaven!

rygg:

stångrodd:

stången * 8
    40kg * 8
    45kg * 10
    45kg * 8

latsdrag:

45kg * 8
    45kg * 10
    45kg * 12
    45kg * 8
    40kg * 12
    40kg * 10
    40kg * 13

latdrag med v-handtag:

50kg * 10
    50kg * 12
    50kg * 8
    50kg * 10

latsmaskin: 5 plattor * 8reps * 2 set

biceps:

ståncurl:

17kg * 8 (uppv)
    25kg * 10
    25kg * 8
    22kg * 10
    22kg * 8
    25kg * 8
    20kg * 10

hantelcurl: (helt död här, orkade ingenting)

14kg * 4 (insåg nu att det aldrig skulle fungera :D )
    11kg * 10 (5 på varje)
    11kg * 8
    9kg * 16
    8kg * 10
    9kg * 16
    11kg * 10

blev bara två olika bicepsövningar, gick och stretchade sen. Även fast det inte var benpass så körde jag. Ska börja stretcha mycket oftare nu så man får någon fason på köttet.

Imorn börjar skolan och likaså allvaret med träningen, har tränade alldeles för lite. Får ångest bara av att tänka på det. Nu kan jag inte skylla på att jag är trött efter jobbet, nu är det bara skolan på veckodagarna (plus lite jobb iofs) men då tränar jag direkt efter skolan så nu får jag fan skärpa mig! 👿

Dagsvikten står på 65 kg, börjar bli lite rundare nu. Men det är dags o lägga på sig lite muskler också! :up:

här kommer bilderna, och som sagt så är det mest på robin och några stretch-bilder på mig. Han var för upptagen med att träna (bra Robin, så det ska vara.) Han fotade efter vi tränat istället! :) (Obs: ett par mesbilder =P (typ min spagat-bicce-pose)

… några till

Kul med bilder!! Och vig! Grymt, får satsa på fitness! ;)

Latsdragaren wrote:
    Kul med bilder!! Och vig! Grymt, får satsa på fitness! ;)

det var det jag ville satsa på först, men ändrade mig :P kikade precis i din journal, du är bitig! :emo-thumb

Kul att se nån göra grejer man bara kan drömma om hahaha. Viiiig! Bred rygg har du oxå. Snyggt! Din polare Robin verkar ju inte ligga på latsidan han heller. Grymt!

Dessan wrote:
    det var det jag ville satsa på först, men ändrade mig :P kikade precis i din journal, du är bitig! :emo-thumb

Hehe, oj, tack! 😮 Känner mig inte så stor direkt!

Men du har grym rygg!! När tänkte du tävla?

mad alfons – det är bara se till o stretcha så behöver du inte drömma längre :D nej han har bra kropp, behöver jobba lite på benen bara. Gammal hockeykille men de är ju inte direkt kända för stora vader, snarare stork-vader! :S

latsdragaren – jodå, du ska inte känna något annat än att du är grov! Tack, jag tänkte tävla om några år, 2 kanske? får se hur formen ser ut om nåt år :) och du? du kanske redan tävlat?

Hahaha :D känns som om det skulle behöva bli mer stretch än träning om jag ska dit du är! Men man vet aldrig, ombyte förnöjer ju sägs det. Får ta ett halvår med mycket stretch och se vad som händer. :emo-thumb

Mad Alfons wrote:
    Hahaha :D känns som om det skulle behöva bli mer stretch än träning om jag ska dit du är! Men man vet aldrig, ombyte förnöjer ju sägs det. Får ta ett halvår med mycket stretch och se vad som händer. :emo-thumb

precis! aldrig försent att börja :D bättre sent än aldrig som man säger. :up:

axlar – triceps idag, slängde in lite bröst också för jag var väldigt pigg, skulle nästan kört ett body combat pass efter så jag slapp vara så sprallig. Det gick väldigt bra att köra idag, speciellt triceps. Brann i musklerna, nå helt sjukt ;) tränade direkt efter skolan, kanske därför jag var så pigg. Har varit laddad länge nu på att börja plugget igen.

Triceps:

pushdown:

30kg * 8 (uppv)
    40kg * 20
    – direkt efter enarms pushdown 10kg * 10 (på båda armarna)
    50kg * 12
    – enarms pushdown 10kg * 10
    50kg * 16
    – enarms pushdown 10kg * 10

pushdown med rep:

25kg * 12
    35kg * 16
    35kg * 16
    35kg * 12

bardips: 8 st (är så sämst på dem så jag kör hellre bänkdips)

bänkdips: 20st * 2 set (skulle kunnat kört ett par till)

axlar:

sidolyft m. hantlar:

7kg * 10
    7kg * 10
    7kg * 10
    7kg * 12

sidolyft i cable:

10kg * 6
    10kg * 6
    10kg * 6

framåtlyft i cable:

5kg * 8
    5kg * 8
    5kg * 8

kryssdrag i cable:

5kg * 10
    5kg * 10
    10kg * 10
    10kg * 10

bröst: blev bara två övningar men var sugen på att köra lite.

”krabban” i CC:

10kg * 15
    15kg * 20
    20kg * 16

samma variant fast sittande o underifrån:

10kg * 16
    10kg * 16

tog några få bilder, sämre kvalité och sen hade jag mina julgranskulor kvar i öronen, det var smart! nu blir det mat och tagga inför benpasset imorn. Då ska vi köra lättare vikter och försöka få bra kontakt. Det ser jag fram emot! :up: tog en lekbild på robin också där han får visa musklerna lite :D

Stark! Ser ju riktigt bra ut. 😮

Va cool du ar Dessan 8) Riktigt stark ocksa ser det ut som!!

så avundsjuk på dina trapz:nod hur tränar du dom?:| ;)

Viewing 15 posts - 601 through 615 (of 667 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.