Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Min träning ..
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
31 augusti, 2006 at 15:43 #970608Anonym anvandareMember
pucca – ja visst är det, speciellt när man är så taggad till o träna o plugga. du ska ju upp på scen nu också väl?
michan22 – får hoppas att vi blir friska snart
vanessa – usch, det låter ju inte roligt nånstans.måste vara något som går :S så jobbigt med eksem! lider med dig.
ja, krya på dig du också!8 september, 2006 at 13:08 #970609Anonym anvandareMemberEfter en vecka så mår jag fortfarande inte bra, hostar och är fortfarande förkyld. Har inte tränat på hela veckan, och åker idag till Polen på studieresa en vecka, mår jag bättre så får jag väl ta och leta upp något hardcoregym där nere
have fun in sweeeden!
15 september, 2006 at 14:14 #970610Anonym anvandareMembersådär. nu är man tillbaka i Sverige, kalla sverige! har varit en otrolig resa, varit på Auschwitz, Birkenau (koncentrationslägren från andra VK), besökt en saltgruva, en polsk klass, krakow (riktigt vacker stad), slottet osv. Har inte blivit någon träning på två veckor nu, men är frisk iallafall, kanske får dra ner och köra ett pass ikväll. Vi har däremot gått väldigt mycket. minst 1,5 mil varje dag. Tidiga mornar och sena kvällar, kanske inte lika bra . Nu blir det mer träning när man är på hemmaplan, såg dock ett par sjyssta gym, men hann aldrig träna eftersom schemat var fullproppat med saker att göra hela tiden. Tog någon ryggbild på båten igår (torsdag) lite har man väl lagt på sig (fett). sen är det en bild innan vi festade lite på båten .. wops! Så nu ser jag fram emot träningen väldigt mycket!
15 september, 2006 at 19:17 #970611Anonym anvandareMemberBrabredd på ryggen och smal midja. ser bra ut!
19 september, 2006 at 12:53 #970612Anonym anvandareMemberblev träning igår, sjukt seg var jag. Kollade en film efter skolan med elin och sen somnade vi två timmar, sen var det bara upp o hoppa och dra till gymmet. Kändes som jag låg kvar i sängen när jag tränade. Nej, inte alls nöjd med passet igår. Det blev iallafall bröst/triceps plus lite kardio efteråt.
körde 3 övningar på varje muskelgrupp och 6-10 reps.får hoppas att dagens träning blir bättre och att jag är piggare, även fast jag är helt sänkt just nu.
anna1 – tackar, har lagt på mig lite för mkt fläsk nu bara.. spegelbilden är inte alls rolig
19 september, 2006 at 22:59 #970613Anonym anvandareMembercattahs wrote:skönt att det finns fler som tycker att man e lite små pluffsig.. byxor och så vidare allt stretar känns det som.. magen står ut som man vore gravid ju.. jag känner att engeriåtgången ökar vid tung träning så man äter gärna mer än man bordeJa, jag har fått blåmärke av ett par för tajta jeans, är inte det tecken nog på att kanske köra en liten diet eller att inte klämma sig i ett par för små byxor? haha ja, sen är det ju så sjukt gott med mat också
21 september, 2006 at 22:26 #970614Anonym anvandareMemberblev träning idag, är frisk från min förkylning.. passet gick utmärkt, körde mage – rygg – axlar samt lite cardio.
hinner inte slänga in hela passet ikväll.. time for some sleep
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.