Min träning ..

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 667 total)
  • Author
    Dessan wrote:
    stångrodd? nej det brukar jag inte. kanske nåt att lägga till :) brukar ju variera ganska mycket när det gäller övningarna.
    yrseln är tillbaka, har dock inte tränat idag eftersom jag lovade mig själv att vila den här veckan, men det blir nog träning imorn ändå
    men har shoppat idag så jag har ju fått nåt som gör mig på bra humör i alla fall :D väldigt trevligt att fylla ut garderoben lite.

men det är skönt att vila lite också när man känner att man inte mår så bra :(
    så det blev ingen träning för din del idag?

Absolut, känns som en skön övning, m jo lite variation är ju aldrig fel,
    uch låter inge kul, kanske kolla upp det om de inte går över snart!?
    ja men har du sagt att du ska vila hela veckan, så vila då hela veckan kvinna!
    kanske inte så kul, men fatta va härligt det kommer kännas på måndag!

ja lite shopping är juh aldrig fel, va bidde de då?
    nope i går va jag jag hemma och utslagen haha, det värsta är ju att man blir så rastlös..man får väl passa på & städa då, kan behövas :D

Dessan wrote:
    hahaha ja, jag vet! såna är dom. piska honom lite så kommer han nog iväg ska du se ;D

hahah mhu, ja jag får fortsätta tjata :up:

P.S Dina trapz är fan helt galna, resten såg oxå riktigt bra ut, nu är det bara att fixa lite riktiga bilder! :bb:

dedsi wrote:
    Dubbelbiccen är en rättvis bild, du har lite löjligt bra anlag.. nästan så du borde skämmas. Jag är inte bitter :p

Hoppas ditt ryggpass blev lyckat, kör ordentligt med chins nu! jobba jobba!

:drunk:

sen så är det ju en rutten webcambild också. Ryggpasset kändes vääldigt skönt! körde dock inga chins *skäms* hur gick din vilodag då? vavava? :nono:

Tingeling wrote:
    Absolut, känns som en skön övning, m jo lite variation är ju aldrig fel,
    uch låter inge kul, kanske kolla upp det om de inte går över snart!?
    ja men har du sagt att du ska vila hela veckan, så vila då hela veckan kvinna!
    kanske inte så kul, men fatta va härligt det kommer kännas på måndag!

ja lite shopping är juh aldrig fel, va bidde de då?
    nope i går va jag jag hemma och utslagen haha, det värsta är ju att man blir så rastlös..man får väl passa på & städa då, kan behövas :D

mjo, jag fuskar lite! körde rygg / axlar idag! fan vad skönt det kändes. ville inte gå därifrån.
    men jag känner mig bättre nu i alla fall :D det är skönt det. hoppas det håller i sig bara. Har tvingat i mig massa mer mat nu också. sitter just nu och sveper i mig en protte milkshake.

jadu, vad köpte jag .. två huvtröjor, ett par skor, en trench coat, två träningslinnen, ett vanligt svart långt linne, örhängen och sånt :) så nu är man lite gladare iaf.

haha, så nu är det jätte rent?

Rygg / Axlar[/b]

har tidigare haft en gammal handbollsskada i vänster axel, så man har fått träna upp den med småvikter, kan därför inte köra alla pressövningar då det känns som axel ska hoppa ur led igen :( har blivit lite rehab träning för axeln. Men den är mycket bättre nu än vad den var förr, så det tackar vi för! :D
    Rygg[/b]

sittande rodd:

30kg * 8 (uppvärmning)
    40kg * 8
    50kg * 8
    55kg * 8

latsdrag bakom:

35kg * 8
    45kg * 8
    50kg * 8
    50kg * 8

latsdrag med V-handtag

40kg * 8
    45 kg * 8
    50kg * 8
    50kg * 8

T-bar:

20kg * 8
    30kg * 8
    35kg * 8
    35kg * 8

Axlar[/b]

Hantellyft åt sidan:

4 kg * 8 (uppvärmning)
    6kg * 8
    6kg * 8
    6kg * 8

Hantellyft åt sidan med 90graders vinkel:

6kg * 8
    7kg * 8
    7kg * 8
    7kg * 8

One Arm Lateral Raise:

5kg * 8
    5kg * 8
    5kg * 8
    5kg * 8

4 set på varje arm.

militärpress m. hantlar:

8kg * 8
    8kg * 8
    9kg * 8
    9kg * 8

axelpress i maskin för framsida:

3 plattor (15kg gissar jag) * 8
    3 * 8
    4 plattor * 8
    4 * 8
    4 * 8

väldigt skönt pass, kändes väldigt bra och fick bra kontakt. kan vara det nya träningslinnet som för med sig den känslan, vem vet :P blev en promenad till ica för att köpa den bya BODY tidningen, blir kvällsläsningen för mig ikväll då. Ser fram emot benpasset imorn!

Godkväll allesammans!

Dessan wrote:
    mjo, jag fuskar lite! körde rygg / axlar idag! fan vad skönt det kändes. ville inte gå därifrån.
    men jag känner mig bättre nu i alla fall :D det är skönt det. hoppas det håller i sig bara. Har tvingat i mig massa mer mat nu också. sitter just nu och sveper i mig en protte milkshake.

jadu, vad köpte jag .. två huvtröjor, ett par skor, en trench coat, två träningslinnen, ett vanligt svart långt linne, örhängen och sånt :) så nu är man lite gladare iaf.

haha, så nu är det jätte rent?

hmm fuiskis hahha, låter skönt , det är härligt när humöret är på topp och allt bara flyter på hur bra som hälst..thats nice!
    Sj körde jag ben i dag,,hua va jobbigt, du vet känslan när man är trött och hungrig och har ingen större lust, men man drar sig ändå i kragen och gör det, en sån dag va det för mig i dag..
    belv inte mycke gjort på gymmet :( men men det får man ta igen nästa gg.

åå va soft, måste fan oxå ta mig en shooping tur snart, behöver nya träningskläder, lr behöver å behöver haha :D

nej nej det är inte jätte rent, tvärtom, men man borde ha passat på å städat haha..

hahaha, du smiter från att städa? :O usch då!

jag körde också ben idag :) var skitskönt. men var lite stressad av nån anledning, hm! har du lagt upp dagens träningsprog? ska kolla iaf :)

aa, kläder kan man aldrig få för mycket av :D alltid kul att shoppa! ;)

Dagens pass: Ben! väldigt skönt. kände att vaderna hade längtat efter att få smaka på vikterna, kände mig lite halv stressad men det gick bra ändå! undrar hur träningsvärken kommer kännas imorn : .

ben[/b]

började med liggande bencurl:

10kg * 6 (uppvärmning)
    20kg * 8
    25kg * 8
    25kg * 8
    30kg * 8

benspark / framsida lår:

10kg * 8 (uppvärmning)
    20kg * 8
    25kg * 8
    30kg * 8
    35kg * 8

benpress ( släde ej medräknat ):

80kg * 8 (uppvärmning)
    120kg * 8
    140kg * 8
    170kg * 8
    190kg * 8

benböj ( ner till vaderna med rumpan ):

20kg * 8 (uppvärmning)
    40kg * 8
    45kg * 8
    50kg * 8
    50kg * 8

”gynstolen” :

70kg * 8
    70kg * 8
    70kg * 8

vader[/b]

stående vadpress:

80kg * 8 (uppvärmning)
    100kg * 8
    120kg * 8
    140kg * 8
    150kg * 8

Sittande vadpress:

30kg * 8
    35kg * 8
    35kg * 8
    40kg * 8

Pectoralis wrote:
    ojdå riktigt stark i benen ser ja :) imponerande ;)

mja :P ändå har jag rygg / knäskada så :

lite bilder från idag :) och som alltid, inte världens bästa kvalité :D

Pectoralis wrote:
    jaha, men riktigt bra :)

tacktack :D vad är det där för bild? :P

Pectoralis wrote:
    bra vidd och bra axlar :) vadå för bild huuuh ? :)

ja, den du har på din avatar .. :|
    tack så mkt lillen! har du kört ditt pass idag?

Pectoralis wrote:
    min avatar bild har du väl sett? :) japp körde bröst/baksida axlar/vader kl 12 idag..är på jobbet nu :)

nej jag tror jag missat den :P haha! ser väldigt bra ut iaf. är lite impad över dina biccar och ådror :O gick passet bra då?

Pectoralis wrote:
    haha ok =) njaa de gick lite segt tränade på frukost bara.. körde högreppare hehe…dudå tränat idag lr?

ja, körde ju beeen :)

såg dina nya bilder nu …wow :emo-thumb riktigt snygga axlar å trapz och så ung! minst sagt imponerande!:buttrock:

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 667 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.