Min träning ..

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 667 total)
  • Author
    ettan wrote:
    såg dina nya bilder nu …wow :emo-thumb riktigt snygga axlar å trapz och så ung! minst sagt imponerande!:buttrock:

tack så mycket :) mer ska det bli ;D

Pectoralis wrote:
    jaa va du dum ja är, när ja precis hade läst de,, de kom bara spontant att fråga samma fråga tillbaka haha… :)

haha, ja det brukar bli så :)

Warrior wrote:
    Hela fysiken blir så snygg när man har bra traps! Ser jätte bra ut tycker jag. Du har bra anlag ser man ju på ben-strukturen. Rätt bra form är du i också. Snygg med tjejer med muskler helt klart.

Keep it up!

/Warrior

tack så mycket. jo, jag håller med. Trapsen gör att hela hållningen förbättras. Älskar traps. :) hur går din träning?

heeej såg dina bilder nice rygg!:emo-thumb
    …du trodde väl inte du kunde smyga in dom här utan att jag såg dom hihi
    ha d gött!

idag blev det träning med faster som gjorde ett besök här i nynäs :) vi körde lite negativa övningar. väldigt kul, men jobbigt :P

vi körde lite blandat idag för att vi hade olika scheman så vi mixade.

biceps
    [/b]

började med bicepscurl med stång:

20kg * ca20 ( vanliga, uppvärmning )
    15kg * 8 (negativa)
    15 * 8
    15 * 8

scottcurl med vanlig stång:

15kg * 8 (negativa)
    15 * 8

triceps
    [/b]

pushdowns:

25kg * 12 ( uppvärmning )
    35kg * 10
    45kg * 10
    50kg * 10

bänkdips:

kroppsvikten * 15
    kroppsvikten + 10 kg * 20
    kroppsvikten + 10kg * 15 reps + 5 reps – 10kg

stela marklyft:

stången * 10
    40kg * 10
    40kg * 15

+[/b]
    ca 100 crunches med boll

väldigt roligt pass, hann snacka en del skit också :) gick igenom massa olika nya övningar som hon visade mig, så det blev lite ”strö träning” idag också. blev väl lite chins, lite triceps i smith maskinen osv.

pucca wrote:
    heeej såg dina bilder nice rygg!:emo-thumb
    …du trodde väl inte du kunde smyga in dom här utan att jag såg dom hihi
    ha d gött!

haha, tack! mjaa, jag försökte i alla fall, men du såg ändå :| har du slängt upp några nya bilder?

Dessan wrote:
    haha, tack! mjaa, jag försökte i alla fall, men du såg ändå :| har du slängt upp några nya bilder?

ja d har jag kommer fler i veckan oxå :) kram

[http://www.modellbilder.se/photosession.php?id=10217&back=photosessions.php%3Fcategory%3D0%26page%3D2 http://www.modellbilder.se/photosession.php?id=10217&back=photosessions.php%3Fcategory%3D0%26page%3D2%5D

Warrior wrote:
    Jo, träningen går riktigt bra säger andra. Hehe, men själv är jag inte riktigt nöjd ännu. Vi får alla se hur det hela utvecklats nu den senaste månaden… tar foton igen den 12:e Maj.

oh! vad bra då. vill du upp på scen? ska kika in då :D

pucca wrote:
    ja d har jag kommer fler i veckan oxå :) kram

[http://www.modellbilder.se/photosession.php?id=10217&back=photosessions.php%3Fcategory%3D0%26page%3D2 http://www.modellbilder.se/photosession.php?id=10217&back=photosessions.php%3Fcategory%3D0%26page%3D2%5D

fina bilder :) kallt? ska hålla koll då :D kram!

Måste erkänna att du är stark för att vara 17. Grymt jobbat.

awE wrote:
    Måste erkänna att du är stark för att vara 17. Grymt jobbat.

tack så mycket :)

ännu en ny dag snart avklarad. Har inte tränat någonting den här veckan, och får se hur mycket träning det blir, mår fortfarande dåligt. Illamående och ont i huvudet, känns som huvudet är i en glasskål. mindre skönt. Springer runt som en zombie i skolan. Är så sugen på att träna :( men man får väl hålla sig så man kanske kan bli helt kry nångång.

funderar fortfarande på varför jag mår som jag gör =/ ingen som tro sig ha en aning? börjar bli lite fundersam. Mått såhär nån måndag lite då och då. :(

Ifall det håller i sig är det kanske en bra idé att ta lite prover hos läkaren.
    Kanske en mindre infektion el. brist på ngt ämne.

Du kanske ska ha mens snart? det kan vara brist på järn

Lindmark wrote:
    Ifall det håller i sig är det kanske en bra idé att ta lite prover hos läkaren.
    Kanske en mindre infektion el. brist på ngt ämne.

ja, jag har funderat på det. har köpt c-vitamin osv. men tror att det kan vara järnbrist, men jag är inte säker =/

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 667 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.