Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Min träning ..
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 maj, 2006 at 21:17 #970068Anonym anvandareMemberDessan wrote:haha nejnejnej! jag ska lira grabben. Vi har iofs en riktigt sjysst plan här i nynäs. sammanlagt 4-5 planer, vid stranden, kafeteria, golfbana, camping, grillplats, vattenrushbana (hur de nu stavas :what: ) man kan spela brännboll, fotboll eller vad som nu önskas av herrn. Men det enda jag kräver är att vi kör toppless med 8pack. Jag bjuder på lunch! deal?
Haha hmm ja om det ska bli 8-pack för min del får det inte bli mycket till lunch du bjuder på…en halv burk tonfisk kanske?
Men visst, deal:emo-thumb
15 maj, 2006 at 21:19 #970069Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Haha hmm ja om det ska bli 8-pack för min del får det inte bli mycket till lunch du bjuder på…en halv burk tonfisk kanske?Men visst, deal:emo-thumb
okejdå! du kanske får en kycklingvinge också! sen kan vi köra en springrunda i spåret
15 maj, 2006 at 21:21 #970070Anonym anvandareMemberDessan wrote:okejdå! du kanske får en kycklingvinge också! sen kan vi köra en springrunda i spåretHold your horses young lady…jag hörde inte mig säga något om en löprunda!:nono:
Du vet jag har ju ett trasigt knä…annars hade jag så klart sprungit:whistle:
15 maj, 2006 at 21:23 #970071Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Hold your horses young lady…jag hörde inte mig säga något om en löprunda!:nono:Du vet jag har ju ett trasigt knä…annars hade jag så klart sprungit:whistle:
jaja, det hade du säkert! du vill bara känna dig duktig vid tanken av att du ’skulle’ sprungit om du kunde men man bränner inget fett framför datorn unge herrn! så jag kanske lockar med dig ut i skogen iallafall
15 maj, 2006 at 21:26 #970072Anonym anvandareMemberDessan wrote:jaja, det hade du säkert! du vill bara känna dig duktig vid tanken av att du ’skulle’ sprungit om du kunde men man bränner inget fett framför datorn unge herrn! så jag kanske lockar med dig ut i skogen iallafallHaha du säger det…jaja, den som lever får se;)
16 maj, 2006 at 18:44 #970073Anonym anvandareMemberDessan wrote:helloo! här är det finemang, hur mårdudå? träningen den går bara bra, hur går det själv då? kraamyoo..
trevligt trevligt, jo men det är bara bra här me, prick 1 vecka tills 18 haha :up:
a soft, m jorå har vilat en vecka nu, försökt köra mer cardio och så, men i dag va jag nere på gymmet & körde lite rygg, gick hyffsat bra.
kände mig rätt lost bara, hela stället var om-möblerat haha
kram16 maj, 2006 at 21:03 #970074Anonym anvandareMemberkul att kika in här också, hur går träningen? ha det bra !
16 maj, 2006 at 21:13 #970075Anonym anvandareMemberAndreas, Dessan: MSN Messenger, en messenger-tjänst där man på ett enkelt sätt kan skapa sin kontaktlista och skicka snabbmeddelanden direkt till varandra och kunna föra konversationer effektivt och roligt! (En bonus till omvärlden är att vi slipper ert dö-snack på öppna forum)
[img=http://join.msn.com/images//MX/Merchandising/sv/se/messenger/msgr75-video.jpg]Finns som standard i Windows XP, även att ladda ner eller köra som webbaserad applikation!
Lycka till!
16 maj, 2006 at 22:25 #970076Anonym anvandareMemberdedsi wrote:Andreas, Dessan: MSN Messenger, en messenger-tjänst där man på ett enkelt sätt kan skapa sin kontaktlista och skicka snabbmeddelanden direkt till varandra och kunna föra konversationer effektivt och roligt! (En bonus till omvärlden är att vi slipper ert dö-snack på öppna forum)[img=http://join.msn.com/images//MX/Merchandising/sv/se/messenger/msgr75-video.jpg]Finns som standard i Windows XP, även att ladda ner eller köra som webbaserad applikation!
Lycka till!
hahaha, avis?
16 maj, 2006 at 22:28 #970077Anonym anvandareMemberTingeling wrote:yoo..
trevligt trevligt, jo men det är bara bra här me, prick 1 vecka tills 18 haha :up:Tjenare jo men det är väl skönt med lite nytt och omfixat! lite nya friska tag. ojdå, bara att gratulera i förskott då! för mig är det 1,5 månad! sen blir jag också stor
är du på väg att gå ner i vikt, med tanke på mer cardioträning? ha det så bra hoppas träningen går framåt. Kramkram!16 maj, 2006 at 22:29 #970078Anonym anvandareMemberGymTT wrote:kul att kika in här också, hur går träningen? ha det bra !Tjenare! alltid trevligt med nya ansikten. Jo den går jättebra nu faktiskt. Axeln börjar komma igång igen (varit skadad i den rätt länge, så skönt o komma tillbaka) allting börjar flyta på mycket bättre och jag är mycket mer taggad och kry efter träningarna! kul att du svängde förbi. Hoppas din träning också går bra! ha det så bra.
16 maj, 2006 at 22:31 #970079Anonym anvandareMemberdedsi wrote:Andreas, Dessan: MSN Messenger, en messenger-tjänst där man på ett enkelt sätt kan skapa sin kontaktlista och skicka snabbmeddelanden direkt till varandra och kunna föra konversationer effektivt och roligt! (En bonus till omvärlden är att vi slipper ert dö-snack på öppna forum)Finns som standard i Windows XP, även att ladda ner eller köra som webbaserad applikation!
Lycka till!
Jag dö-snackar var jag vill! Muahaha (elakt moderatorsskratt)
16 maj, 2006 at 22:39 #970080Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Jag dö-snackar var jag vill! Muahaha (elakt moderatorsskratt)Jag undrar vad reglerna för journalerna var nu igen
16 maj, 2006 at 22:44 #970081Anonym anvandareMembergodafton sverige! ännu en underbar dag fylld med skoltimmar och träningspass! (bästa var ju självklart sistnämnda)
Humöret var på topp under hela dagen och aptiten likaså.
Idag blev det Axlar ca 30 min, Core 30 min, Body Balance 1 tim.
Blev väldigt lugn och avslappnad efter body balancen, är det fortfarande. Behövs, med tanke på att jag tillochmed stressar när jag soverSpelade fotboll i skolan 1 timme idag också, så man har ju rört lite på fläsket iallafall.
Axelpasset såg idag ut såhär:
sittande hantelpress:
7kg * 8 (uppvärmning)
9kg * 8
9kg * 8
9kg * 8 (började känna av axeln på slutet, dock inte lika mkt som vanligt, skönt)hantellyft åt sidan med böjda armar:
7kg * 8
7kg * 8
7kg * 8
7kg * 8axelpress i maskin (två olika vinklar på händerna)
(knogarna framåt)
4plattor (hur mkt vet jag faktiskt inte, gissar på 20kg) * 8
4plattor * 8(knogarna inåt mot varandra)
3plattor * 8
3plattor * 8
den här övningen blev den sista (på bilden ):5kg * 8 (på varje arm)
5kg * 8
5kg * 8
5kg * 8core + body balance efteråt! sedan hemgång med massa mat i sikte!
för övrigt: väldigt bra pass! känns som man börjar komma igång igen! kanske ska tacka sommaren och det sköna vädret!
godnatt allesammans!
16 maj, 2006 at 22:48 #970082Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Jag undrar vad reglerna för journalerna var nu igensnart blir det väl slagsmål och grejer?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.