Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Min Träningsjournal *LÄS MIG*
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 december, 2006 at 21:18 #87276Anonym anvandareMember7 december, 2006 at 21:18 #919807Anonym anvandareMember
Nu ska jag försöka Starta en Träningsjournal:o
Lite info om mig…
23 sommrar…
Mitt Mål :p Gå ner 10 – 15 kg
Bygga muskler…
Har grov benstomme hehe Har ganska lätt å bygga muskler…
Har tänkt träna,..
Måndag,Tisdag, Onsdag Vila, Torsdag och Fredag
Eller dag 1, 2, 3, 4…Nån som har lust att hjälpa mig att dela upp kroppen till olika dagar
Det svåraste tycker jag är Kosten Räkna alla Kollisar och sånnt:
Hur mycket man ska äta osv…Hoppas få mycket Tipps och Kommentarer är mycket välkomna
Bilder kommer Inom kort…
Ha de gött…
8 december, 2006 at 17:54 #919808Anonym anvandareMemberLite svårt att hjälpa när man inte vet bakgrund och mer information. Hmmm, har du tränat på gym förut? Om du är nybörjade tycker jag du ska köra helkroppspass på gymmet måndag, onsdag och fredag. Du ska köra 3 set med 12 reps. Kör basövningar och satsa först på att lära dig tekniken så att du känner kontakt med muskeln under hela utförandet. Kan fråga instruktör om hjälp. Kör bänkpress, växlande hantelcurl, utfall, latsdrag m.m.
3-4 gånger i veckan bör du också köra något för fettförbränningen. Tänk på att om du går promenad så ska den vara minst 45 minuter lång och i högt tempo.
Maten är inte så svårt som man kan tro. Tycker du inte ska bry dig om att hålla på och räkna. Dra ner på kolhydrater som fan, ät fler små mål istället för några STORA. Käka protein och grönsaker. En dag i veckan kan du ta en ”ätardag” då du fläskar som fan.16 januari, 2007 at 21:59 #919809Anonym anvandareMemberJag har gymmat över 1 år…
snart 2 år…
har jämt kört helkropps pass…Men skulle vilja börja dela upp kroppen…
Äter bra pulver Protein Booster…kosten kan jag äter mindre mål å protein…
vill se resultat=)
ronkan_shup wrote:Lite svårt att hjälpa när man inte vet bakgrund och mer information. Hmmm, har du tränat på gym förut? Om du är nybörjade tycker jag du ska köra helkroppspass på gymmet måndag, onsdag och fredag. Du ska köra 3 set med 12 reps. Kör basövningar och satsa först på att lära dig tekniken så att du känner kontakt med muskeln under hela utförandet. Kan fråga instruktör om hjälp. Kör bänkpress, växlande hantelcurl, utfall, latsdrag m.m.
3-4 gånger i veckan bör du också köra något för fettförbränningen. Tänk på att om du går promenad så ska den vara minst 45 minuter lång och i högt tempo.
Maten är inte så svårt som man kan tro. Tycker du inte ska bry dig om att hålla på och räkna. Dra ner på kolhydrater som fan, ät fler små mål istället för några STORA. Käka protein och grönsaker. En dag i veckan kan du ta en ”ätardag” då du fläskar som fan. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.