Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Mini Åsas äventyr fortsätter
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 november, 2005 at 21:23 #89948Anonym anvandareMember6 november, 2005 at 21:23 #963001Anonym anvandareMember
Fever som skriver nu (hj
6 november, 2005 at 21:34 #963002Anonym anvandareMemberLite mer om frugan:
6 november, 2005 at 21:56 #963003Anonym anvandareMemberDet är verkligen roligt att se dina framsteg Åsa, dom är helt grymma, får du bara symetrin att stämma till 200% så tycker jag att du är bra många gånger bättre än bruttan som alltid snor din plats (U got the muccler) och då kommer du glänsa i finalen på Vm snart också!
Din (hel)dräkt på SM var helt yyybersnygg och hela du bara strålade, så ska det se ut!:up: och att du har en så härlig och kunnig gubbe kan ju inte heller vara en nackdel.. och så den lilla ögonstenen förstås..
Inte visste jag att ni bodde i varberg, men det är ju inte mycket jag vet haha!
Lycka till nu i December, vi lär väl stöta på varandra.
6 november, 2005 at 22:59 #963004Anonym anvandareMemberLisan wrote:Imponerande, det hoppas jag du vet:worship: och hoppas du är stor nöjd själv med dina framsteg!Braveheart är min favoritfilm också
Lycka till framåt också!Kram Lisa
Ja, vad ska jag svara….Jag är självklart nöjd med vad jag lyckats prestera så här långt . Jag har faktiskt inte riktigt fattat att jag har gjort så pass många tävlingar i år. Det har blivit totalt 5 st marathon, 1 st ultramarathon och förhoppningsvis 4 st body fitness tävlingar ….Det har blivit ett rätt aktivt år!
Braveheart – Jag ÄLSKAR den!!!!!!
Tack & lycka till själv:up:
6 november, 2005 at 23:06 #963005Anonym anvandareMemberJa frugan b
6 november, 2005 at 23:07 #963006Anonym anvandareMembergrattis till 2:a placeringen på SM
6 november, 2005 at 23:15 #963007Anonym anvandareMemberEva-Lotta wrote:Det är verkligen roligt att se dina framsteg Åsa, dom är helt grymma, får du bara symetrin att stämma till 200% så tycker jag att du är bra många gånger bättre än bruttan som alltid snor din plats (U got the muccler) och då kommer du glänsa i finalen på Vm snart också!Din (hel)dräkt på SM var helt yyybersnygg och hela du bara strålade, så ska det se ut!:up: och att du har en så härlig och kunnig gubbe kan ju inte heller vara en nackdel.. och så den lilla ögonstenen förstås..
Inte visste jag att ni bodde i varberg, men det är ju inte mycket jag vet haha!
Lycka till nu i December, vi lär väl stöta på varandra.
:bb3: Tack Eva-Lotta (Lottis)!!!!! Dina ord värmer :o….Men bruttan i fråga är både känd och har JÄTTEFIN symetri, vilket är svårt att slå.
Ja, visst var min baddräkt fin jag är jätte nöjd med den. Det var faktiskt Georg som fick bestämma hur den skulle se ut!!! Så han har rätt bra smak. Och som du skrev så har jag en härlig & kunnig gubbe, utan honom hade jag ALDRIG tävlat. Han sköter min kost och träning, jag behöver inte ens tänka själv vilket inte är så himla bra i alla lägen….
Liza Ja hon är helt underbar…..hon är så otroligt snäll och tålmodig…
Till sist: Lycka till själv!!!! Vi lär ses bakom kulliserna :bb2:
6 november, 2005 at 23:22 #963008Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Ja frugan börjar inte med hårdträning färrän i slutet på veckan, då hon skall iväg med jobbet:evil:
Men fyra veckor skall nog gå:emo-thumb
Hon behöver ju inte komma i super form denna gång, då denna tävling inte ingick i våran tävlingsplan.
Men vi skall naturlligtvis göra det bästa.
Målet denna gång är att delta och ha en fin avslutning på året:bb2:
Sedan gäller tillverkning av Mini Liza 2:whistle:Ja…Jag lovar att sköta mig :kicking:. Sedan har vi ju en lång och härlig jultid framför oss med julebak & massor me go mat .
Liza längtar ju efter syskon, så vi får väl ge det ett försök :o…
6 november, 2005 at 23:23 #963009Anonym anvandareMemberAlm wrote:grattis till 2:a placeringen p7 november, 2005 at 06:02 #963010Anonym anvandareMember[quote=”Mini
7 november, 2005 at 06:34 #963011Anonym anvandareMemberHeeeeeeeej gumzen!
Jag diggar dig verkligen!!!!! DU är BÄST helt enkelt=). Det vr jätte kul och träffa er och ha ett gott snacka ”eftersom jag var såååå nervös”. TACK!!
Du är en Vinnare Åsa!!! en riktig TUFF brud=)
Hoppas vi ses i december nu ”ska du vara med i BF?Ha det gott nu och massor med kramar!
/ Bea7 november, 2005 at 10:31 #963012Anonym anvandareMemberGrattis till 2 placeringen! You will take it home next time:emo-thumb
7 november, 2005 at 11:53 #963013Anonym anvandareMemberMats Egelstig wrote:Nu kan jag inte hålla tyst.. Linda är inte speciellt mycket mer känd än dig Åsa, så det hade inget med segern att göra, så kom inte med några sådana bortförklaringar QUOTE]Skojar du Mats??? Linda är väl bra mycket mer känd än Åsa? Dumheter att påstå något annat!
Jag menar inte att Linda vann på att hon var mer känd eller inte (hon är bättre och det är ett faktum), men mer känd i fitnesskretsarna än Åsa, det är hon allt!
7 november, 2005 at 12:16 #963014Anonym anvandareMemberLycka till
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.