Mini Åsas äventyr fortsätter

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Mini Åsas äventyr fortsätter

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 746 total)
  • Author

Ååååå va roligt :D Jag är sååå glad för din skull :emo-thumb

Du va underbart fin på scen och vilken utstrålning du har. Det va roligt att få träffa dig och krama om dig och jag måste bara få säga -Vad va det jag sa… :D Grattis till din 2:a plats[/b]

Grattis till silverpengen.;)

Damn Åsa, you are the one:emo-thumb

GRATTIS!

Hann ju inte gratta! Var alldeles för mkt att göra…

Ha det riktigt gott ikväll nu!

Kram Jossan

Ja då va det bara att säga grattis igen. Kunde tyvärr inte komma och titta på dig idag men vinnaren måste varit regigt snygg om hon lyckades klå dig. Två andra placeringar under en helg är ju inte fy skam. Jag hoppas att du är nöjd med helgen men att du kommer träna med seger i sinne. Lycka till framöver :emo-thumb Kram Linda

Ja då var vi hemma igen;) . Det har varit en underbar helg (det kunde inte bli bättre) Med underbara människor som har hejat fram mig och gjort den här helgen oförglömlig:worship: ….Ja ni vet vilka ni är!!!!!! Några av er åt jag ju en underbar middag med idag . Det var verkligen super trevligt:D .

;) God Natt Vackra Kvinna…du é fantastisk…inte bara på scen utan alltid!:worship:

SheeBa
    Sredng
    CamillaJ
    Sam jr
    StorPatrik
    Alex Thunholm
    LiMi
    Mr GYMBODEN
    G45P
    aXon
    Sheela
    Kristian

Tack ska ni ha:worship: :worship: . Jag kan inte riktigt fatta det!!!!
    jag gjorde ju världens tabbe i mitt fria program:| . Jag gjorde mage ben, som är min absolut största svaghet:o . Ja, jag fick hjärnsläpp:D …Men det bjuder jag på!!!! Så ni som såg mig, det var inte meningen att skrämma er med den posen .

Det var iallfall super nice! Nu ska jag vila ifrån tävlandet i bodyfitness och ägna mig åt min största passion –MARATHONLÖPNING.
    Våren är redan bokad: Paris marathon i april & Stockholm marathon i juni sedan blir det bebis-projekt:happy: .

Så än en gång tack för ert stöd. Det är guld värt!!!!!!!

Camilla Öhman wrote:
    ;) God Natt Vackra Kvinna…du é fantastisk…inte bara på scen utan alltid!:worship:

Ååååååh min ”stora” idol!!!! Jag önskar även dig en god natt och tack för en jätte trevlig avslutning på den här helgen;) . Jag uppskattar verkligen ditt och Jonas stöd, ni är så söta:friends: ;)

Öööööö bra jobbat frugan:o
    Är ju inte helt fel att komma två efter Eva-Linda:emo-thumb

:emo-thumb Grattis Åsa!!

Lycka till i framtiden…

Grattis till fina prestationer i helgen.:worship:

Kul att se live.
    Blev inget tillfälle att hälsa tyvärr 😮

GRATTIS![/b]

Jag har varit ute p

Grattis till grymt bra prestationer i helgen!
    Du glänste på scenen :worship:
    Tyvärr hann jag inte stanna kvar och hälsa…
    /Linda

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 746 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.