Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Mini Åsas äventyr fortsätter
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 december, 2005 at 23:12 #963210Anonym anvandareMembersnusan wrote:Strunta i de som tycker att du är knäpp och GÅ DIN EGEN VÄG! Det går ju strålande för dig och huvudsaken är ju att du mår bra och trivs med vad du gör! Din enorma vilja inspirerar verkligen!! Folk har alltid en massa konstiga åsikter om man råkar avvika från ”normen” men f*n vad trist det vore om alla vore lika! Detta går ju lysande så kör järnet!! Du rockar!!! :worship:
Jo, jag har lärt mig att inte bry mig om vad andra tycker….men det har tagit tid. Och ibland går jag på det ändå . Men att ha ett mål i sikte gör allting mycket lättare…då måste man gå sin väg. Jag lovar att ge järnet inför mina nya mål:D ! Tack:up:
15 december, 2005 at 23:14 #963211Anonym anvandareMemberMaggie wrote:Grattis till min stora idol!! Du är verkligen bäst!!:friends::emo-thumb 😮 …Du gör mig generad…..
15 december, 2005 at 23:20 #963212Anonym anvandareMembersnuttan347 wrote:HELT MAKAL15 december, 2005 at 23:25 #963213Anonym anvandareMemberKattis wrote:Helt otroligt det du klarat av!!! GRATTIS!!!
nu är jag lite ledsen bara att jag inte kund ekomma och titta på tävlingarna:( det får bli en annan gång:)Är det babyproduktion som gäller nu? Lycka till med vad du än tar för dig nästa gång!!!
Tack:emo-thumb !!!!!!! Ja, det hade varit kul att träffa dig….Jag kommer ju inte tävla i BF eller BB på ett bra tag, ska ta ett sabbatsår från det. Det blir ett par marathon-lopp och sedan ska vi jobba på baby-projektet;) . Men jag tänker inte lägga av…Det är alldeles för roligt för att sluta:bb3:
15 december, 2005 at 23:30 #963214Anonym anvandareMember[quote=”Nina L
15 december, 2005 at 23:32 #963215Anonym anvandareMemberBella wrote:Helt otroligt imponerande :worship: Tur att jag har skrivbordet att vila hakan på Ett JÄTTEGRATTIS och lycka till med dina framtida planer. Det kommer gå minst lika bra :emo-thumbMvh Bella
Tack Bella!!!!! Jag ska göra mitt bästa iallafall:|
15 december, 2005 at 23:45 #963216Anonym anvandareMemberDu e megagrym Åsa…o de e gubben din oxå!
Måste bara få påpeka att jag faktiskt har ett liiitet finger med i spelet…som den sanne vän Herr Fever är så lät han mig fixa till färgen på din vänstra gluteus…naturligtvis krävdes det en del övertalning…men vad gör man inte för sina vänner…. hihi…känner mig som en 15-åring nu….
Ha det riktigt bra nu, o som jag sagt förut så är ni alltid välkomna hit när ni vill!15 december, 2005 at 23:45 #963217Anonym anvandareMemberTack
15 december, 2005 at 23:52 #963218Anonym anvandareMemberStorfredda wrote:Du e megagrym Åsa…o de e gubben din oxå!
Måste bara få påpeka att jag faktiskt har ett liiitet finger med i spelet…som den sanne vän Herr Fever är så lät han mig fixa till färgen på din vänstra gluteus…naturligtvis krävdes det en del övertalning…men vad gör man inte för sina vänner…. hihi…känner mig som en 15-åring nu….
Ha det riktigt bra nu, o som jag sagt förut så är ni alltid välkomna hit när ni vill!Ooooooh, det har jag ju glömt…..:o TACK!!!! Nu skäms jag, jag skulle ju ha tackat dig tidigare. Du får hälsa din vackra kvinna att jag tycker hon var super-snygg;) . Lottis likaså:bb2: . Du har gjort ett grymt bra jobb Storfreddan:worship: ….Det blir kul att följa deras utveckling:up: !
Du och Linda är hjärtligt välkomna till oss med:friends:15 december, 2005 at 23:56 #963219Anonym anvandareMemberÅsa… då är de inte RIKTIGA vänner… eller hur?!!
Här kommer iallfall en cool bild på dig!! :bb3:
18 december, 2005 at 16:28 #963220Anonym anvandareMemberÅSA!!!
du är grym…
Fruktansvärt trevlig och jag blir helt smittad av din energi när jag pratar med dig, du delar med dig av din kunskap och det är nått lugn över dig som gjorde mig helt sansad. *ler*
Du har kommit långt på ett år och jag hoppas vi syns backstage i framtiden också.Ta n u hand hand om varandra och era vänner, som sagt man märker verkligen vilka som är ens vänner när man kör en diet och tävlar, kan tänka mig då hur det blir när man tävlat ett helt år.
Vänner ska vara glada över varandras framgång, hjälpa varandra om båda parterna är tävlande… men ja det fungerar ju inte alltid i verkligheten, då kan man se det som att det var tur att ni fick reda på hur bra vänner ni INTE var…Linda och Fredda har adopterat mig så jag hoppas får följa med och hälsa på jag kan hoppa hage med Liza.. haha
lycka till med allt nu gumman
18 december, 2005 at 16:51 #963221Anonym anvandareMemberGrattis (till de fina placeringarna)
18 december, 2005 at 21:11 #963222Anonym anvandareMemberLinda Berg wrote:Åsa… då är de inte RIKTIGA vänner… eller hur?!!Här kommer iallfall en cool bild på dig!! :bb3:
Ja Linda, du har så rätt….Riktiga vänner de finns ju alltid till hands:) !
Tack för bilden, den var helt OK. Men du skulle se mig nu….:o Rund å go.18 december, 2005 at 21:53 #963223Anonym anvandareMemberEva-Lotta wrote:ÅSA!!!
du är grym…
Fruktansvärt trevlig och jag blir helt smittad av din energi när jag pratar med dig, du delar med dig av din kunskap och det är nått lugn över dig som gjorde mig helt sansad. *ler*
Du har kommit långt på ett år och jag hoppas vi syns backstage i framtiden också.Ta n u hand hand om varandra och era vänner, som sagt man märker verkligen vilka som är ens vänner när man kör en diet och tävlar, kan tänka mig då hur det blir när man tävlat ett helt år.
Vänner ska vara glada över varandras framgång, hjälpa varandra om båda parterna är tävlande… men ja det fungerar ju inte alltid i verkligheten, då kan man se det som att det var tur att ni fick reda på hur bra vänner ni INTE var…Linda och Fredda har adopterat mig så jag hoppas får följa med och hälsa på jag kan hoppa hage med Liza.. haha
lycka till med allt nu gumman
Hej Lottis:o …Jag blir så generad när det skrivs så fina kommentarer….
Jag tycker du var grym. Du slog två flugor i en smäll! Dina TVÅ första tävlingar på en och samma helg…DET ÄR GRYMT + att du gjorde det hur bra som helst:worship: ….
Det var verkligen kul att prata med dig med. Jag tycker att det är viktigt att man delar med sig, om man kan. Jag får i stort sett all min hjälp ifrån Georg, han är mitt allt i alla lägen.
Nu fick jag dessutom hjälp ifrån en underbar vän: Cicci;) …Hon och jag blev ju vänner i Spanien, när vi missade vårt flyg hem:( . Både hon och Roddy tog hand om oss och hjälpte oss på alla sätt och vis. Så den resan hade verkligen något gott med sig – Trots den ekonomiska smällen. För vi fick ju nya vänner med oss hem:emo-thumb .
Självklart är du också välkommen hem till oss – Ta med dig din pojkvän också .
Självklart ses vi bakom kuliserna, Georg ska ju tävla till våren – förhoppningsvis:up:18 december, 2005 at 22:00 #963224Anonym anvandareMemberAFanatic wrote:Grattis (till de fina placeringarna) Åsa! Lite i efterskott…Blev imponerad av din form i BB nu på Lucia. Grymt jobbat.Tack så mycket! Men min form kunde ha varit bättre:o ..Hade ju precis varit sjuk så jag hade svårt för att bli av med vattnet ….Men någon gång i framtiden ska jag pricka formen för byggning i -57 kg:D ….
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.