Mini Åsas äventyr fortsätter

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Mini Åsas äventyr fortsätter

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 746 total)
  • Author

Varför har inta jag skrivit och grattat dig?
    Stort jättegrattis till ett otroligt tävlingsår. :worship: :worship:
    Jag är full av beundran.

Såg dig aldrig efter BF, men fick ju prata lite med dig efter byggningen iallafall.

Hälsa Georg så gott. :)

Så var den här helgen också förbi….Ibland går det så himla fort. Framförallt när man har trevligt:| .
    Vi har varit nere i Malmö och hälsat på Tess och hennes familj. Vi har ätit massor med mat (julbord) och bott på lyxhotell – HILTON!!!!! Ja, vi har blivit så ompysslade. Tess föräldrar var/är helt fantastiska, det kändes som om vi alltid hade känt varandra. De var/är oerhört gästvänliga:worship: . Det är inte allt för ofta man träffar sådana människor. Liza sov till-och-med över hos dem, så hon trivdes verkligen i deras sällskap. Tess brorsdotter som är lika gammal som Liza var ju också där så hon kände sig nog som fisken i vattnet:D …
    Så Tess om du läser detta: TACK för en supertrevlig helg!!!! Den var oförglömlig.:emo-thumb

Jorgen wrote:
    Varför har inta jag skrivit och grattat dig?
    Stort jättegrattis till ett otroligt tävlingsår. :worship: :worship:
    Jag är full av beundran.

Såg dig aldrig efter BF, men fick ju prata lite med dig efter byggningen iallafall.

Hälsa Georg så gott. :)

Tack Jörgen!!!! det är alltid lika trevligt att träffa dig:up: !!!!

visst blir man glad :D jag blir glad bara om nån så skriver att man har fina linjer, det kan jag leva på en hel, en hel.. diet haha!
    Jag måste bara packa på mig lite mer muskler.
    Jag önskar er lycka till med att skaffa er en till liten superknoddis.
    Ni måste ju vara bland dom häftigaste föräldrar en unge kan ha, dom kommer ta hem sina vänner bara för att visa upp er :emo-thumb haha det brukar vara tvärt om..

mmm.. Linda och Fredda har adopterat mig pga att jag inte vill vara själv, haha! fredrick flyttar på söndag, så det kommer bli lite ensamt…
    Får skaffa mig en gubbe som klarar av mig, som är lika skadad :bb3: :D

Ååå ska George tävla!!!
    nu kommer du inte undan Fever! ska fånga dig med linsen..
    är det du som coachar gubben nu då? :D

see ya darling

Mini Åsa wrote:
    Hej Lottis:o …Jag blir så generad när det skrivs så fina kommentarer….
    Jag tycker du var grym. Du slog två flugor i en smäll! Dina TVÅ första tävlingar på en och samma helg…DET ÄR GRYMT + att du gjorde det hur bra som helst ….
    Det var verkligen kul att prata med dig med. Jag tycker att det är viktigt att man delar med sig, om man kan. Jag får i stort sett all min hjälp ifrån Georg, han är mitt allt i alla lägen.
    Nu fick jag dessutom hjälp ifrån en underbar vän: Cicci …Hon och jag blev ju vänner i Spanien, när vi missade vårt flyg hem. Både hon och Roddy tog hand om oss och hjälpte oss på alla sätt och vis. Så den resan hade verkligen något gott med sig – Trots den ekonomiska smällen. För vi fick ju nya vänner med oss hem:emo-thumb .
    Självklart är du också välkommen hem till oss – Ta med dig din pojkvän också
    Självklart ses vi bakom kuliserna, Georg ska ju tävla till våren – förhoppningsvis

Ååå ska George tävla!!!
    är det du som coachar gubben nu då? :D

Lite bilder från helgen
    see ya darling[/QUOTE]

När dom har tröttnat kan du komma och bo hos oss:yahoo:
    Mig fångar du rätt lätt på en lins (225 kg fett):o
    Men lovar att bjuda på mig när jag väl står där i minimala kalsonger:D
    Och du din attity rockar, jag önskar jag hade samma:worship:

Hej Åsa!!

tack för helgen, den har varit helt underbar och jag hoppas ni har haft det bra, tack för alla presenter och ert väldigt trevliga sällskap, min familj hälsar och tackar dem me, de blev så förtjusta i både dig och George, Lisa och lilla snickartjejen!!! :bb2:

………….

;)

:bb2:

Hej p

haha, jo…men jag finns nästan alltid till hands….

Mini Åsa wrote:
    Ja Linda, du har så rätt….Riktiga vänner de finns ju alltid till hands:) !
    Tack för bilden, den var helt OK. Men du skulle se mig nu….:o Rund å go.

N

Tess wrote:
    Hej Åsa!!

tack för helgen, den har varit helt underbar och jag hoppas ni har haft det bra, tack för alla presenter och ert väldigt trevliga sällskap, min familj hälsar och tackar dem me, de blev så förtjusta i både dig och George, Lisa och lilla snickartjejen!!! :bb2:

Hej Stumpan!!!!!
    Tack själv;) …Det var verkligen SUPER trevligt att umgås med dig och din familj:worship: . Det gör vi gärna igen!!!!!

Eva-Lotta wrote:
    visst blir man glad :D jag blir glad bara om nån så skriver att man har fina linjer, det kan jag leva på en hel, en hel.. diet haha!
    Jag måste bara packa på mig lite mer muskler.
    Jag önskar er lycka till med att skaffa er en till liten superknoddis.
    Ni måste ju vara bland dom häftigaste föräldrar en unge kan ha, dom kommer ta hem sina vänner bara för att visa upp er :emo-thumb haha det brukar vara tvärt om..

mmm.. Linda och Fredda har adopterat mig pga att jag inte vill vara själv, haha! fredrick flyttar på söndag, så det kommer bli lite ensamt…
    Får skaffa mig en gubbe som klarar av mig, som är lika skadad

Ååå ska George tävla!!!
    är det du som coachar gubben nu då?

see ya darling

Ha! Ha! Ha! Vi får väl se…..:o :D …..

Tråkigt det där med pojkvännen, men du träffar nog den rätte nästa gång…Det underlättar ju om den man lever med har förståelse för ens intresse:bb3: .

Japp Georg ska tävla, det är målsättningen. Coacha och coacha det vet jag inte….men jag ska hjälpa honom med insmörjningen iallafall…:D . Vi kallar inte varandra för coacher. När jag tävlar så tävlar vi båda två. Min vinst är hans vinst och tvärt om, om du förstår vad jag menar…..

Ta väl hand om dig nu :bb3:
    Kram Åsa

LTK wrote:
    Hej på dig!!
    Vill bara sälla mig till din stora fan skara och säga att även jag är otroligt imponerad över vad du åstadkommit det senaste året!:worship:
    En riktig inspirationskälla!!! :up:

😮 :up: :worship: Tack så mycket. Det är alltid roligt att inspirera andra……..

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 746 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.