Mini Åsas äventyr fortsätter

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Mini Åsas äventyr fortsätter

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 746 total)
  • Author

Din pouläritet slår alla rekord!
    Och jag förstår dina ”fans”, det lilla jag fick prov på var fantastiskt.
    Lycka till tjejen, med allt. Ödmjuk vinner och det har du bevisat.
    Kram

Evalinda wrote:
    Din poul

S

Hej Åsa,

Jätte kul att lära känna dig. Håller med Evalinda.
    Hoppas vi syns till våren.

Hälsa familjen
    Kram

Mini Åsa wrote:
    Så var det måndag igen.
    Gjorde mitt sedvanliga morgonpass på min crosstrainer i 90 minuter. Ja, ni vet väl vid det här laget att jag alltid gör mitt morgonpass. Oavsätt om jag deffar:) . Jag har visserligen varit lite lat den senaste veckan…:whistle: . Men den här veckan ska jag sköta mig:o . Jag har ju redan svällt upp som ni säkert sett på bilderna som Fever lagt ut:D . Så nu får jag allt ta och skärpa mig. Jag har en viss förmåga att äta allt som kommer i min väg:| . Även om jag vet att jag ska ta det lugnt så kan jag inte låta bli…..
    Ja, ja nog om mina mat-problem. Jag har ju faktiskt tränat lite styrka med. Idag fick mina bröst och triceps sig en genomkörare. Det var riktigt gött!!!!

Näe nu får jag nog ta och gå och lägga mig. Jag ska på möte imorgon bitti. Ska ju göra mitt morgonpass innan dess hade jag tänkt.

Njut av livet, det gör jag!

:dance:

Heeej Åsa!
    Hur känns det nu när cirkeln är sluten?? Jag tycker att din insats på Lucia var strålande, är ff lite trött på att jag inte var där bara…. :happy:
    En fråga: Kör du alltid 90 min på crosstrainer, varje dag? När börjar du på dagarna? Jag kan säga att det var längesen jag stod på en sån nu… :p
    En god jul önskar jag hela familjen…
    *KRAM*

Hej Åsa

Nu är vardagen igång igen förstår jag……ville bara säga att alla i min familj har berömt er dotter så fruktansvärt mycket och även er som föräldrar, tror dom saknar Lisa här lite :whistle: ……..

ha det nu så supermysigt i jul

nu ska jag ta upp min kaka och se hur den blev i min nya form :worship:

Kram Tess

God Jul Åsa! Hoppas ni får en riktigt underbar jul.

Ni har väl inte köpt trummor till Liza…? :p

[img=http://www.arches.uga.edu/~adnama/c4.JPG]

God Jul[/b] min sköna höna :D

Hoppas ni får en underbar julafton med massssssor av julklappar!!!

Stor kram från mig

God JUl Åsa…ha det nu riktigt mysigt och njut :worship:

hälsa Lisa och ge henne en go kram från mig ;)

Sally Adham:
    Det var kul att lära känna dig med, klart att vi ses till våren:friends:

Sofia:
    Det känns underbart att cirkeln är sluten.
    Jag börjar tidigast klockan 10 på morgonen, så innan dess gör jag mitt morgonpass på min crosstrainer, i stort sett alla dagar.
    Träningen är mer till för marathonen.
    Men jag har tänkt lägga in riktig löpning nu också.

Tess:
    Vi saknar er också;)

Linda G:
    Nä några trummor fick hon inte, men en sjungande tomte av Tess föräldrar:helpme:

Godis_monstret:
    ;)
    Har redan fått tillräckligt med julklappar:o

Jag önskar er alla ett riktigt gott slut och ett gott nytt år:drunk:

Mini Åsa wrote:
    Ha! Ha! Ha!….Jag vet inte vad jag ska säga…Det där är min absolut sämsta posering. Jag vet inte vad jag sysslar med. Fick hjärnsläpp:o . Min mage syns ju inte ens….. :whistle:
    Men tack för bilden iallafall:nerd-tb:

Vi tittar visst på bilden med helt olika ögon. :) (Snygg tjej, snygga ben, tänkte jag.)

Jag är STORT imponerad av dig:worship:
    Kände knappt igen dig hahaha

Du o Georg ger min så mycket inspiration!
    Beundrar er verkligen!!!

Mvh sia

Nina Lätt wrote:
    Vi tittar visst på bilden med helt olika ögon. :) (Snygg tjej, snygga ben, tänkte jag.)

Tack Nina:o ! Men snygg det vet i katten;) …..
    God fortsättning förresten!

Siis wrote:
    Jag är STORT imponerad av dig:worship:
    Kände knappt igen dig hahaha

Du o Georg ger min så mycket inspiration!
    Beundrar er verkligen!!!

Mvh sia

Hej Sia!!!!
    Wow vad kul att höra ifrån dig:D !!!! Är du utbildad hårfrisörska nu, eller?
    Jag förstår att du inte kände igen mig. En viss skillnad från då när Georg tränade dig;) ellerhur:whistle: ?!
    Hör av dig!!!!!
    Kram Åsa

Jag är lite dålig på att uppdatera i min dagbok ….
    Igår tränade jag bröst och triceps + morgonpasset såklart!
    Det var riktigt skönt…
    Jag började dessutom med att skriva i min träningsdagbok, vilket jag inte har gjort på säkert 1 år:whistle: . Ja, jag var duktig i början….Men har insett att ska jag kunna öka och bli lite större och starkare så kan det va rätt bra att ha någonting att se tillbaka på. Det underlättar iallafall.
    Jag är ju inte direkt kunnig när det gäller vad de olika maskinerna heter så de får lite egna namn av mig:|

Idag tränade jag rygg och biceps. HÄRLIGT!!!!! Jag gillar att träna rygg. Sedan var det dags att ägna lite tid till mina små biccar:D …Liza var med på träningen och hon kunde inte förstå varför jag inte tränade med de hantlarna som vägde 44 kg styck…Ja vad ska man svara. ”Nej mamma är inte riktigt såååå stark….ännu”:D :…Hmmmm ska jag någonsin klara det? Nej, jag tror inte det. Men Liza tycker att jag MÅSTE träna med dem om jag ska få några muskler:bb3: …….Men jag fortsatte med mina 11 kgs hantlar…

God fortsättning alla glada träningsfreake!!!

Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 746 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.