Mini Åsas äventyr fortsätter

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Mini Åsas äventyr fortsätter

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 746 total)
  • Author

Men du, lilla björnfälls mats. Är det någon som är patetisk så är det väl du. Det jag syftade på var att du i varje tråd som handlar om Linda på ett eller annat sett jämt och ständigt ska upplysa alla om att just du är sambo med henne. Du tar dessutom mer än gärna åt dig äran om någon lyckats genom att informera allt och alla om att du varit delaktig på ett eller annat sätt. Det är väl en himla tur att du inte är mod här, får du hade mitt inlägg tagits bort för länge sen. Så fort någon inte höll med dig på exhale så togs inlägget bort, undrar vem som gjorde det?

Förresten, när kommer nästa bild serie med de tre gay muskutörerna i v-ringade tshirts som söp sig fulla på kanarie öarna? Jag väntar med spänning, jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv.

Mats Egelstig wrote:
    Oj, här quotar vi gamla inlägg ser jag. Jag talar inte åt Linda utan gav MIN åsikt och syn på det. Tycker jag har all rätt i världen att göra det även om jag nu råkar vara sambo med en av de inblandade.

Skulle Linda känna att hon behöver tala för sig så skulle hon säkert göra det, men nu var detta MIN synpunkt och då ska väl inte hon framföra den. :|

Men det kanske är bäst att jag inte uttalar mig om något alls längre för att slippa få patetiska kommentarer från ”string-emil”. :O

ON-topic: All respekt till Åsa, du har gjort ett fantastiskt år som tävlande. Grymma framgångar, jag misstänker dock att det inte va den sista tävlingen.?

edit. dubbel post

Emil wrote:
    Men du, lilla björnfälls mats. Är det någon som är patetisk så är det väl du. Det jag syftade på var att du i varje tråd som handlar om Linda på ett eller annat sett jämt och ständigt ska upplysa alla om att just du är sambo med henne. Du tar dessutom mer än gärna åt dig äran om någon lyckats genom att informera allt och alla om att du varit delaktig på ett eller annat sätt. Det är väl en himla tur att du inte är mod här, får du hade mitt inlägg tagits bort för länge sen. Så fort någon inte höll med dig på exhale så togs inlägget bort, undrar vem som gjorde det?

Förresten, när kommer nästa bild serie med de tre gay muskutörerna i v-ringade tshirts som söp sig fulla på kanarie öarna? Jag väntar med spänning, jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv.

Du får faktiskt tycka precis vad du vill, jag bryr mig faktiskt inte nämnvärt.

Men för att klargöra så att ingen annan får någon skev uppfattning:

1. Jag raderade aldrig några inlägg på Exhale i den tråden du hänvisar till, vem som gjorde det visste jag inte då, och ej heller nu. Men det var säkert liknande påhopp som du slänger ur dig nu, och sådant brukar inte vara tillåtet på ett väl modererat forum.

2. Jag har väl aldrig försökt ta åt mig äran på något sätt förutom att jag la ut en förteckning på vilka jag har coachat genom åren då jag var ute efter nya adepter att hjälpa då sådant är mycket kul. Däremot har jag mer än gärna velat lyfta fram bra prestationer och då framförallt Linda, där jag faktiskt varit lite delaktig. Jag trivs även bra att kalla henne för min sambo, jag gör det ofta både i tal och skrift. Det är inte för påpekandets skull!!!!

3. Kul att vi kunde få dig att skratta lite med vår bildserie. Även vi hade kul åt det och bjöd gärna på oss själva. Nya bilder kommer kanske efter nästa resa, vem vet. :nerd-tb:

Emil: Jag kan se i ditt inlägg att du stör dig enormt mycket på mig som person och därför mer än gärna hittar saker som får dig att störa dig ännu mer. Måste vara väldigt jobbigt att känna så!! Kan du sova om nätterna?? ;)

Emil wrote:

Problem med din sexuella läggning ? Fina påhopp du gör det känns verkligen befogat, men det brukar ju vara några former av avundsjuka som ligger bakom sådant tidsfördriv.

Härligt att återuppta gamla inlägg å förstöra denna tråden !
    Lev gott!:O

OKEJ grabbar!!! detta är Åsas tråd, ge fan i å smutskasta den.
    Även det är lite komiskt, som en liten såpa här nu, så hör det inte hemma i denna tråden.

fred.

unis wrote:
    Problem med din sexuella läggning ? Fina påhopp du gör det känns verkligen befogat, men det brukar ju vara några former av avundsjuka som ligger bakom sådant tidsfördriv.

Härligt att återuppta gamla inlägg å förstöra denna tråden !
    Lev gott!:O

Avundsjuk? Svar nej.

Eva-lotta> ja ge mig

Mini Åsa wrote:
    Hej Sia!!!!
    Wow vad kul att höra ifrån dig:D !!!! Är du utbildad hårfrisörska nu, eller?
    Jag förstår att du inte kände igen mig. En viss skillnad från då när Georg tränade dig;) ellerhur:whistle: ?!
    Hör av dig!!!!!
    Kram Åsa

Hej Åsa:)

Ja jag utbildade mig i Kalmar!
    Det är verkligen jätte stor skillnad imponerat:worship:
    Då ska du se på mig hahahaha tjockis har men blivit
    Nästa gång du tävlar kan jag fixa ditt hår:D
    Hörde att ni kanske skulle komma till göteborg imorgon hade varit kul att träffas över en fika!

Ta hand om dig!
    Kram kram

GOTT NYTT TR

Gott nytt år Åsa…

du ska vara nöjd med ditt år…väldigt nöjd :emo-thumb

:fun: Gott Nytt

Hej och tack så jättemycket för kortet :) 😮 . Vi önskar er ett Gott Nytt År hela familjen.

Fam Fencker-Warg i Götet :)

God fortsättning Åsa…

hoppas allt går bra för dig, skönt med lite paus från dietandet nu antar jag??…

saknar er..:o

ha d bra!!

Kram Tess

athleticmia wrote:
    GOTT NYTT TRÄINGSÅR PÅ DIG ÅSA!!!!!!!!!!
    o lycka till med familjen…

Det önskar jag dig me – athleticmia:D :bb3: !!!!!!
    Jag längtar tills jag får se dig på byggarscenen…….

Tess wrote:
    Gott nytt år Åsa…

du ska vara nöjd med ditt år…väldigt nöjd :emo-thumb

Gott nytt till dig också:p !!!
    -Ja, jag är rätt nöjd…..faktiskt:o ….

LiMi wrote:
    :fun: Gott Nytt År Tjejen[/b] :fun:

Må framgångarna avlösa varandra under det nya året.

Uppnosigt värre :D

Jag önskar även dig LiMi ett riktigt gott nytt år8) !!!
    Supersöt liten vovsing:up: .

Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 746 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.