Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Mini Åsas äventyr fortsätter
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 november, 2005 at 13:22 #963015Anonym anvandareMember
h
7 november, 2005 at 14:34 #963016Anonym anvandareMemberså nu har även Mini Åsa en dagbok:) skall bli kul att följa..skoj att du skall upp på Lucia med..sen får ni väl ta det lite lungt ett tag eller? iaf till vårpokalen. ha det fint Åsa..
Psst..Jag tycker också Mel Gibbson e söt..hehe
7 november, 2005 at 15:56 #963017Anonym anvandareMemberBea wrote:Heeeeeeeej gumzen!Jag diggar dig verkligen!!!!! DU är BÄST helt enkelt=). Det vr jätte kul och träffa er och ha ett gott snacka ”eftersom jag var såååå nervös”. TACK!!
Du är en Vinnare Åsa!!! en riktig TUFF brud=)
Hoppas vi ses i december nu ”ska du vara med i BF?Ha det gott nu och massor med kramar!
/ BeaHalloj bruttan!!!!!
:nerd-tb: Jag diggar dig me….Med ditt leende kommer du att nå låååångggt :happy:!!!!!!!! det ska bli jätte kul att träffa dig igen..Jag hoppas att deffandet går bra så här efter SM.😮
Ja, vi lär ju ses för jag kan ju inte låta bli att tävla i BF igen…fast jag trodde inte att jag skulle orka…Massor med kramar till dig me :friends:
7 november, 2005 at 16:00 #963018Anonym anvandareMemberTess wrote:Lycka till Åsa…….du kommer fixa det här galant….:worship:Du förresten jag har testat mig fram lite med kaksmeten……och nu fick jag tro det eller ej fram en supergod chokladkaka……minns du sa du var svag för chocklad ju ……..eller ni kanske redan har testat det?
Kämpa på nu Åsa…ska bli kul att träffa er snart igen..du är min lilla idol..eller oj förlåt stora :emo-thumb
Kram Tess
Tack Tess du är en av de goaste tjejer jag känner :worship: …..
Javisst har jag testat det !!!!!! Jag ser VERKLIGEN fram emot att träffa dig också – Vi hörs väl av innan?
7 november, 2005 at 16:01 #963019Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:håller med om vad lottis skrev !!!!!!!😮 :worship: :emo-thumb Tack Mia!!!!!!
7 november, 2005 at 16:06 #963020Anonym anvandareMemberN
7 november, 2005 at 16:09 #963021Anonym anvandareMemberG45P wrote:så nu har även Mini Åsa en dagbok:) skall bli kul att följa..skoj att du skall upp på Lucia med..sen får ni väl ta det lite lungt ett tag eller? iaf till vårpokalen. ha det fint Åsa..Psst..Jag tycker också Mel Gibbson e söt..hehe
Tjenare grabben!
Det är inte många gånger som jag har träffat dig på gymmet, men det beror väl på att vi inte tränar samtidigt såklart :nerd-tb:!!!!!
Efter FF blir det nog lite vila från tävlandet för min del – Liza 2 ska konstrueras hade vi tänkt :emo-thumb.
Vårpokalen kanske blir av för Georg, iallafall?!Jag har alltid varit svag för Mel…
Ha de gött :bb2:
7 november, 2005 at 16:12 #963022Anonym anvandareMemberaXon wrote:Grattis till 2 placeringen! You will take it home next time:emo-thumb:worship: :worship: Tack tack!!!!!! Vi får väl se….jag får ett tufft motstånd den här gången me …Men ett stort TACK för ditt stöd – det betyder massor :bb2:.
7 november, 2005 at 16:17 #963023Anonym anvandareMemberFEVER wrote:När kommer du hem idag?
Skall jag handla något?
Fan måste du åka imorgon:(
Skall nog göra ”febern” idag är sugen på detSnart dags att börja ladda för alla julbord:P
Hej gubben;) !!!!
Har du vaknat nu? Jag kommer hem som vanligt – 22:00…. Handla va du vill, men lite frysta jordgubbar är aldrig fel :o!JULMAT….
Puss på dig min lille sjukling!!!!!!!
7 november, 2005 at 17:03 #963024Anonym anvandareMemberHeeej grymme-Åsa!! :bb3:
Va kul att du ska tävla igen :emo-thumb
Vi kommer va där och hejja som galningar, det vet du :happy:Hoppas vi ses snart igen, det är alltid lika trevligt att prata med er!
Kör hårt nu då!!
Kram Lina
7 november, 2005 at 17:51 #963025Anonym anvandareMembernej jag fattar ine heller hur du orkar åsa men du är väl biten???
7 november, 2005 at 19:27 #963026Anonym anvandareMemberja klart vi ses snart igen..kanske redan till helgen :worship:
Gek
7 november, 2005 at 19:40 #963027Anonym anvandareMemberNannis wrote:Mats Egelstig wrote:Nu kan jag inte hålla tyst.. Linda är inte speciellt mycket mer känd än dig Åsa, så det hade inget med segern att göra, så kom inte med några sådana bortförklaringar QUOTE]Skojar du Mats??? Linda är väl bra mycket mer känd än Åsa? Dumheter att påstå något annat!
Jag menar inte att Linda vann på att hon var mer känd eller inte (hon är bättre och det är ett faktum), men mer känd i fitnesskretsarna än Åsa, det är hon allt!
Off-topic Jag ska inte förstöra Åsas tråd och vill inte heller dra igång värsta diskussionen om bedömningen, men ska bara svara på detta:
Linda och Åsa har båda tävlat i Body Fitness i 1 år nu, båda medverkade på VM. Linda syns mer i tidningar, Åsa syns mer på internet. Inom fitness och bb som tävlingsform så är de lika kända (det är en väldigt liten krets). Ser man utanför SKKF så är nog Linda den som är mest känd pga hennes medverkan i Fitness Magazine, men det är ju i helt andra sammanhang.
Sen om det nu är fler domare som känner till en persons ansikte så har jag ändå noterat genom åren att det även kan vara till den tävlandes nackdel, speciellt om den tävlande är i sämre form.
On-topic: Åsas utvecklingskurva är grym, jag har nog aldrig skådat någon göra sådana enorma framsteg.. kul att se. :up:
7 november, 2005 at 19:41 #963028Anonym anvandareMemberMini Åsa wrote::worship: :worship: Tack tack!!!!!! Vi får väl se….jag får ett tufft motstånd den här gången me …Men ett stort TACK för ditt stöd – det betyder massor :bb2:.Det är bara att inse fakta nu Åsa.. Du är en av de tjejer i sverige med mest tävlingserfarenhet och meriter inom BF nu.. :emo-thumb
7 november, 2005 at 20:14 #963029Anonym anvandareMember”Sen om det nu
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.