Mini Åsas äventyr fortsätter

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Mini Åsas äventyr fortsätter

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 746 total)
  • Author

Ja, jag lovar att berätta om den underbara helgen i Götet. Som vi tillbringade tillsammans med 4 riktigt trevliga vänner + deras underbara hundar;) ..

Jag återkommer när jag kommer hem ikväll! Jag sitter på jobbet just nu…Men slutar lite tidigare idag (vi har inga ungdommar på gården). Så då ska jag skriva och berätta;) .

See you………………….

Japp….Nu har jag äntligen kommit hem;) . Det var rätt lugnt på jobbet idag. Det märks att det är lov……..:D . Plus masssssssssor me snö!!! Ja, det är ju inget man är så van vid här i Varberg. De flesta som har lov är säkerligen ute och åker pulka mm .

Jag skulle ju berätta om vår underbara NYÅRS-helg tillsammans med Storfredda, Godismonstret, Tobbe K och hans flickvän Johanna.
    Jag och min kära familj åkte strax efter lunch till Gbg för att strosa runt på stan och bara ta det lugnt. Det var fruktansvärt mycket folk….ÖVERALLT , det märktes att folk var rea-galna. Både jag och Fever fick smått panik…..Ett par timmar senare träffade vi Godismonstret:up: . Och efter att vi hade checkat in på det närliggande hotellet så kom Storfreddan och hämtade oss för att vi skulle följa med till gymmet och ”träna”. I entrén träffade jag Eva-Lotta som precis avslutat sitt träningspass.
    Det var ett jättefint gym med massor av grymma maskiner. Jag hade ingen större lust till att träna men testade ett par maskiner. Tobbe K och hans Johanna var redan där…..Efter ”träningen” åkte pöjkarna till affären för att inhandla det som fattades till den utsökta supén som vi skulle äta dagen därpå.
    Så var det då lördag och årets sista dag. Vi åt frukostbuffé rätt tidigt ca 7:30: …..Sedan var Fever och Tobbe K ute och promenerade. Jag och Liza passade på att vila oss. Vi checkade ut vid 12-tiden och begav oss till ett närliggande köpcenter. Framåt eftermiddagen begav vi oss hem till Godismonstret och Storfreddan + Texas (deras underbara hund). Vi satt och tjötade och Fever gjorde lite fluff till dem…..Tiden går fort när man har det trevligt…….Ett par timmar senare är vi hemma hos Tobbe K och Johanna + Bessi (deras ljuvliga vovve). Vi kommer dit lite innan Godismonstret, Storfreddan och Texas. Jag och Liza passade på att byta om. Liza ville så gärna klä upp sig och ha lite glitter i håret…….
    När vi alla väl var samlade kändes det som om vi inte gjort annat än umgåtts:friends: . Att maten sedan var hur god som helst det gjorde ju saken än bättre:worship: . Det var bland det godaste jag ätit……
    Först fram emot tidig morgon begav vi oss hem till Varberg. Både jag och Fever satt och njöt. Vi tyckte att det var en helt perfekt start på det nya året. Jag ser verkligen fram emot att träffa dem snart igen. Men då ska vi bjuda….

Bifogar en bild på mig från VM i Santa Susanna

Heeeeej min stora favorit Lola :D

Vill bara titta in och säga tack för en underbar kväll, var längesen jag skrattade så mycket!!! Det är verkligen som min käre man säger…Ni är bland dom mest genuina och lättsamma personer jag träffat, och Liza är helt bedårande ;)

Vi måste bara ta den där shoppingrundan väldigt snart, och passa på och provsmaka den goda kalkonen :)

Bamsekramar från Linda

Godis_monstret wrote:
    Heeeeej min stora favorit Lola :D

Vill bara titta in och säga tack för en underbar kväll, var längesen jag skrattade så mycket!!! Det är verkligen som min käre man säger…Ni är bland dom mest genuina och lättsamma personer jag träffat, och Liza är helt bedårande ;)

Vi måste bara ta den där shoppingrundan väldigt snart, och passa på och provsmaka den goda kalkonen :)

Bamsekramar från Linda

Ha! Ha! Ha!……Lola:o …Ja, det kanske jag skulle heta istället?!

Tack själv! Det var verkligen super kul att umgås med er me. Vi känner likadant för er;) . Och som jag sa; -Ring när du & Johanna ska till Ullared!!!!!!

Kalkon-middagen får vi allt ta och boka in SNART!!!!!!
    Kram Lola:whistle:

Ps. Ge Texas en Skalmankram från mig och Liza……

God forts

Ass

Evalinda wrote:
    God fortsättning tjejen! Låter som ni hade en riktigt fin nyår. Själv körde jag så min skoter fattade eld… Kör så de ryk har fått en helt ny betydelse för mig!

Kram

God fortsättning till dig me! Ja, vi hade det kanon på nyår:D . Ha! Ha! Ha! Kör så det ryker…då ska jag tänka på dig EvaLinda:up: !!!! Lycka till förresten, jag hoppas och tror att du får ett bra tävlingsår framför dig:worship: .

Tess wrote:
    Asså du jag börjar bli riktigt duktig med mina morgonpass……:yahoo: :yahoo:

Kan Åsa kan jag….tänker jag varje morgon jag vaknar upp av att klockan tjuter 05.30….:D ;)

hoppas vi ses snart!!

Kram

Underbart Tess:dance: !!!!
    Helt rätt inställning:D :emo-thumb !!!!!

Jag är lite slarvig för tillfället….Har inte haft lust att skriva om min träning:( . Men jag har tränat måndag-onsdag. Igår tränade jag tillsammans med en av Georg kunder och det var verkligen super-kul:D . Jag skulle behöva det lite oftare…..Har inte alls samma träningslust som i förra veckan…: .
    Jag har ju gått upp drygt 6 kg sedan Lucia och det är inte bara vatten….

På måndag ska jag börja träna inför 6-timmars loppet och det ska faktiskt bli skönt att börja träna målinriktat igen:kicking: Det är mycket lättare då. Motivationen kommer mer naturligt liksom….

Ja, ja imorgon ska jag träna axlar iallafall och det är ju alltid kul;) ..

See you

En r

Kul med skridskor!! Jag kan knappt stå på benen i såna..! : Men har lovat en kompis att iaf haka på att åka långfärdsskridskor denna vinter, jag tror att det är lättare..?! (Hoppas! :D )

Lycka till med skridandet på isen! :emo-thumb

Va härligt att ni fick åka till Paris i alla fall :yahoo:
    Förstår att det känns superkul nu när det är 30 års jubileum och allt!

Åk försiktigt på isen :emo-thumb

Kram kram!

cooolt..jag vill me åka runt som Bambi :p

nu ska jag upp och trampa:| ….vi hörs Åsa!!

kram Tess

snusan wrote:
    Kul med skridskor!! Jag kan knappt stå på benen i såna..! : Men har lovat en kompis att iaf haka på att åka långfärdsskridskor denna vinter, jag tror att det är lättare..?! (Hoppas! :D )

Lycka till med skridandet på isen! :emo-thumb

😮 Det blev ingen skridskoåkning…tyvärr: . Liza backade ur, hon ville åka pulka istället. Så vi tog pulkan och gav oss iväg med den:happy: !!!
    Jag kan knappt heller åka….det var typ 10 år sedan:whistle: .
    Långfärdsskridskor! Vad spännande. Lycka till:up: …

Lina wrote:
    Va härligt att ni fick åka till Paris i alla fall :yahoo:
    Förstår att det känns superkul nu när det är 30 års jubileum och allt!

Åk försiktigt på isen :emo-thumb

Kram kram!

Ja det ska bli helt underbart….jag blev verkligen förälskad i Paris;)!! I år deffar jag ju inte, så jag hoppas verkligen på att kunna göra ett bra lopp. Mitt mål är 3,30 timmar!

Det blev ingen skridskoåkning – Vi åkte pulka istället:D …

Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 746 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.