Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Mini Åsas äventyr fortsätter
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 januari, 2006 at 18:24 #963315Anonym anvandareMember
Men ville trots allt inte att hon skulle lämna honom…
14 januari, 2006 at 18:29 #963316Anonym anvandareMemberLiza kom tillbaka…
Vill pussas meeeeeeer, fast en kram går bra det med15 januari, 2006 at 19:23 #963317Anonym anvandareMemberLinn wrote:Vart är min limpa då? Har oxå beställt… väl?Den kommer så småningom…..Det lovar vi:up:
15 januari, 2006 at 19:25 #963318Anonym anvandareMembermela wrote:Ohh jag har missat totalt att du ska springa
Parin MarathonÄr mäkta imponerad :worship:
Önskar att jag också orka sånt
Good luck!
Tack….
15 januari, 2006 at 19:26 #963319Anonym anvandareMember[quote=”Mini
15 januari, 2006 at 19:35 #963320Anonym anvandareMemberAngelica wrote:Är så grymt imponerad av dig, marathon, byggning, familj! Du är riktigt grym, och som jag har sagt tidigare i år är det dig jag vill se överst på prispallen i BF!😮 :happy: ….Tack Angelica….Det är sådant stöd som gör att man fortsätter att kämpa!!!! Men att jag hamnar överst på pallen, det kommer nog aldrig ske…..Fast det är inte därför som jag tävlar – utan för att det är så himmmmmmla kul!!!!!!!! Ja, det är bland det roligaste som finns. Och jag hoppas verkligen att fler tjejer och killar vågar tävla.
Tack än en gång:worship: :worship:
15 januari, 2006 at 19:41 #963321Anonym anvandareMemberGodis_monstret wrote:Hej i tråden min favorit LolaHade en djup diskussion med Texas i dag och han säger att han saknar Liza…JÄTTE MYCKET!!!! Han tyckte hon pussades så bra :whistle:
Halloj Godis-Linda!!!!
Ååååååh Liza saknar Texas me…Hon frågade efter honom hela dan igår. Skulle köpt ett hundben till honom om ni hade kommit….Men det får bli längre fram i vår ellerhur?
Tack för de underbara bilderna på Liza och Texas;)
Kramisar från mig å Liza……………15 januari, 2006 at 19:50 #963322Anonym anvandareMemberJaha då va det söndag…En rätt lugn dag faktiskt.
Igår var Johanna och Tobbe K hos oss och vi hade det hur mysigt som helst:D . Vi tjötade och käkade kalkon (och vårt gröna 90%-iga protein bröd). Det var så skönt att bara vara….
Nu har vi ytterligare ett par goda vänner som vi kommer att träffa måååånga gånger:friends: :yahoo: …..15 januari, 2006 at 19:59 #963323Anonym anvandareMemberHej Åsa!!
Ni verkar ha haft en härlig helg med härligt sällskap och god mat!!
ni får förbereda er på en tur till malmö sen…lägenheten börjar likna nått :whistle: :worship:
Ha d bra…
Kram Tess15 januari, 2006 at 20:29 #963324Anonym anvandareMemberTess wrote:Hej Åsa!!Ni verkar ha haft en härlig helg med härligt sällskap och god mat!!
ni får förbereda er på en tur till malmö sen…lägenheten börjar likna nått :whistle: :worship:
Ha d bra…
Kram TessTjenare skåne-tösen!!!!
Ja, vi har verkligen haft en trevlig helg.
Vi ser fram emot att åka å hälsa på dig;) …..Kram Åsa
16 januari, 2006 at 16:34 #963325Anonym anvandareMemberhur k
16 januari, 2006 at 16:53 #963326Anonym anvandareMemberHej vännen
Längtar nåt oerhört till helgen :happy: :yahoo:
Saknar dig och familjen oerhört!!Äntligen får jag träffa min inspirationskälla igen :worship:
Kramar17 januari, 2006 at 21:40 #963327Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:hur känns det att inte ha någon bf-tävling framför sig?? brukar kännas tomt för mig när det inte finns nåt sånt mål inplanerat…
fast du har ju löpningen så klart!!Ja…jag har faktiskt inte känt efter…Men det känns helt OK;). Jag har ju som sagt ett par lopp nu under våren:D vilket jag ser fram emot!
Sedan är det dags att sattsa på en liten bebbe:) .17 januari, 2006 at 21:48 #963328Anonym anvandareMemberSashli wrote:Hej vännenLängtar nåt oerhört till helgen :happy: :yahoo:
Saknar dig och familjen oerhört!!Äntligen får jag träffa min inspirationskälla igen :worship:
KramarHalloj stumpan;) !!!!! Jag hoppas verkligen att vi kan träffas i helgen. Vi saknar dig me:friends:…….
Bild: Liza på en solstol i Portugal -05
17 januari, 2006 at 22:18 #963329Anonym anvandareMemberRund? Oooooh ja, det har jag blivit ….Vägde mig igår och vågen visade 61 kg:( !!!!!!!! Usch det var länge sedan vågen visade över 60 kg. Egentligen så bryr jag mig inte om vad vågen visar men häromdan så skulle jag testa att springa på vårt löpband…….Och det gick väl rätt okej förutom att insidan av låren gned sig mot varandra vilket var mindre skönt…..Jag måste börja springa. Mitt mål är ju att klara framförallt Paris marathon under 3,30 timmar;) . Ska jag förbättra mig i löpningen så är det ju en fördel att träna lite löpning också.
Styrketräningen går sisådär….Jag har inte någon motivation till att träna hårt. Jag är lite lat och bekväm just nu:o , eller det har jag faktiskt varit sedan Lucia.
Så jag behöver verkligen[/b] en spark i ändan för att bli motiverad igen!:helpme:Bild: FF -04, min 1:a bodyfitness tävling. Jag blev 7:a (av 8:a deltagare)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.