Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Mini Åsas äventyr fortsätter
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 januari, 2006 at 22:21 #963330Anonym anvandareMembergeo wrote:Ser tjurig ut… eller är det bara njutning, om än med lite udda armföring?
Njaa, hon grimaserar nog bara för solen;) !
18 januari, 2006 at 11:37 #963331Anonym anvandareMemberKom igen nu Åsa!!! Nya friska tag :emo-thumb
Ser fram emot att få träffa er igen på söndag :friends:kram kram
18 januari, 2006 at 14:47 #963332Anonym anvandareMemberLina wrote:Kom igen nu Åsa!!! Nya friska tag :emo-thumb
Ser fram emot att få träffa er igen på söndag :friends:kram kram
Tack Lina:p !!!! Jag behöver verkligen lite pushning nu…..
-Ja, det ska bli kul att träffas. Det var ju ett tag sedan:D .See you then:emo-thumb
18 januari, 2006 at 14:55 #963333Anonym anvandareMemberIdag var det jätte kul[/b] att träna styrka!!!! Jag fick träna tillsammans med en av Fevers kunder (Therese). Vi höll ett högt tempo så jag var helt slut efteråt…..Vi körde axlar;) ….Det blev totalt 8 övningar på 50 min:emo-thumb . Ja det var så kul att vi ska träna ihop imorron me. Och då blir det ben-träning:nerd:
Sitter på jobbet just nu, så jag kan inte sitta så länge….Men jag återkommer antagligen imorron.
Puss & kram
18 januari, 2006 at 16:26 #963334Anonym anvandareMemberDu har verkligen gjort grymma framsteg sen din första tävling!! Är själv så himla tävlingssugen!!!
19 januari, 2006 at 11:44 #963335Anonym anvandareMemberIdag ska jag hämta mina tyger till dräkterna på posten
Får se vad du tycker om dom på söndag21 januari, 2006 at 23:20 #963336Anonym anvandareMembersnusan wrote:Du har verkligen gjort grymma framsteg sen din första tävling!! Är själv så himla tävlingssugen!!!Tack!:o
-Ingenting är omöjligt[/b], det har jag bevisat! Ellerhur? Om du nu är tävlingssugen, så gör det då! Vad hindrar dig? :emo-thumb21 januari, 2006 at 23:23 #963337Anonym anvandareMemberLina wrote:Idag ska jag hämta mina tyger till dräkterna på posten
Får se vad du tycker om dom på söndagJa, nu träffades vi ju idag (lördag)….:o istället!!!! Och jag måste ju säga att det var grymmt snygga tyger:up: .
21 januari, 2006 at 23:52 #963338Anonym anvandareMemberSå var det helg igen:D . idag har vi varit i Götet och besökt Lina och Calle + deras lille katt Leo;) som e en riktig liten buse… Vi hade det jätte trevligt, snackade och dippade grönsaker:D. Ja, vi hade det så trevligt att vi ska ses om två veckor igen;) ….
Imorgon ska vi åka till IKEA. Vi måste[/b] köpa nya sängar:happy: . Jag älskar att gå där:whistle: det finns ju så mycket fint att titta på … Liza tycker också att det är kul där, för då får hon va i bollhavet.
Eventuellt ska jag träna med en av Fevers kunder (Tina) innan vi åker till IKEA
Det är så himla kul att träna tillsammans med någon annan, så jag får kanske passa på. I vanliga fall så vilar jag från styrketräningen fre – sön.Bild: Min älskling vid Triumfbågen;)
22 januari, 2006 at 08:51 #963339Anonym anvandareMember[quote=”Mini
22 januari, 2006 at 09:15 #963340Anonym anvandareMemberså du gillar Ikea… …..jag är hellre i bolhavet än springer runt där… ..men jag är så illa tvungen ibland…hehe….
hoppas vi ses snart!! ha d bra Åsa! ..Kram Tess
22 januari, 2006 at 14:39 #963341Anonym anvandareMemberJa visst hade vi trevligt :friends:
Ska bli så kul att hälsa på er om ett par veckor!
Vi får hoppas att mina tyger blir fina som dräkter sen också :happy: Lite nervöst det där!Ha en bra dag på IKEA :emo-thumb
Kram kram
23 januari, 2006 at 20:03 #963342Anonym anvandareMemberLina wrote:Ja visst hade vi trevligt
Ska bli så kul att hälsa på er om ett par veckor!
Vi får hoppas att mina tyger blir fina som dräkter sen också. Lite nervöst det där!Ha en bra dag på IKEA
Kram kram
:emo-thumb
Ja, det ska verkligen bli kul!!!!
Dina dräkter blir säkerligen jätte fina:D .IKEA…. Det blev inte riktigt som jag hade velat att det skulle bli….Vi köpte faktiskt ingenting! Vi behöver ju nya sängar, men då ska de passa också . Vi får helt enkelt leta vidare….
Schysst bild föresten…Rund å goooooo. Men Liza hon är min lilla älskling….
Ha det gött, så ses vi om knappt 2 veckor igen;) .
23 januari, 2006 at 20:13 #963343Anonym anvandareMemberTar en liten paus på jobbet:o . Måste ju uppdatera dagens träning….
Gjorde som vanligt ett morgonpass på 90 minuter. Först 60 min på crosstrainern och sedan 30 min löpning i mycket lungt tempo. Det var riktigt skönt att springa. I börja kändes det i knäna men det gick över efter 10 min:) .Sedan var det dags att styrketräna. Idag tränade min käre make mig. Han ska se till att jag tränar hårt och effektivt:| . Jag är ju lite lat när jag tränar själv:o ….Mina bröst och triceps fick sig en rejäl genomkörning och det var super nice:bb2: , nu ska det tränas:D .
Imorgon kommer jag att få träna tillsammans med en av hans kunder (Therese) vilket är hur kul som helst. Imorgon blir det rygg & biceps;) .Tack o hej leverpastej:nerd:
25 januari, 2006 at 21:07 #963344Anonym anvandareMember -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.