Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Mini Åsas äventyr fortsätter
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 januari, 2006 at 23:35 #963360Anonym anvandareMember
Grattis, grattis till EM-Platsen!!! :yahoo:
Oj vad roligt, lycka till! :up:28 januari, 2006 at 00:26 #963361Anonym anvandareMemberJag instämmer i kören!!!
Grattis! Det kommer gå kanon bra:emo-thumb28 januari, 2006 at 18:15 #963362Anonym anvandareMemberLinda Berg – Jodå, du läste rätt!
Vanessa Frykman – Varför skulle det inte bli en bebis?
athleticmia – Som det ser ut nu så blir det EM….
Lina – Tack:o …
Lalla – Ja, det var ju inget jag förväntade mig:happy: !
Lindis – Tack, jag ska bli bättre än någonsin tänkte jag…Tack för att ni bryr er. Det betyder massor ska ni veta:worship:
28 januari, 2006 at 18:26 #963363Anonym anvandareMemberblir det nogp ox
28 januari, 2006 at 23:02 #963364Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:blir det nogp oxå??? hade varit kul att möta de bästa….(o du är en av dem)Näe, jag ska sattsa enbart på EM!
Tack, jag känner mig hedrad….:worship:28 januari, 2006 at 23:06 #963365Anonym anvandareMembersandra cerboni wrote:Håller med Lindis, dina axlar är så fiiiina!!!!!
Håller tummarna att alla tävlingar går bra för dig:emo-thumb
Du är ger verkligen inspiraton och glänser på sen!!!
Fortsatt lycka till!sandra:)
Jag missade visst att tacka dig:o ….Så jag tackar så himla mycket:D
29 januari, 2006 at 09:12 #963366Anonym anvandareMemberhej
29 januari, 2006 at 14:45 #963367Anonym anvandareMemberGrattis till EM platsen!![/b] :yahoo:
Visa dem nu vad du går för Åsa.
Jag tror på dig nåt oerhört!! :worship: Det vet du!Love /Sashli
29 januari, 2006 at 21:49 #963368Anonym anvandareMemberSkriver du aldrig upp några träningspass här? Skulle vara intressant at ser hu du tränar axlarna.
29 januari, 2006 at 21:58 #963369Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:hej åsa!!ska ni ner till tess snart kan ni väl stoppa förbi hbg o säga hej o dumpa av lite bröd?
Ja, det är klart att vi svänger om dig då:emo-thumb !!!!!
29 januari, 2006 at 22:01 #963370Anonym anvandareMemberSashli wrote:Grattis till EM platsen!![/b] :yahoo:Visa dem nu vad du går för Åsa.
Jag tror på dig nåt oerhört!! :worship: Det vet du!Love /Sashli
Det lovar jag……. :bb3: !!!!!
Bild: från min 1:a tävling
29 januari, 2006 at 22:08 #963371Anonym anvandareMemberHej Åsa,
Grattis till nomineringen. Vad kul att du ska tävla på EM. Ett stort lycka till! Den här gången har du god tid på dig och jag hoppas att det inte blir några strul och hinder på vägen.
Hälsa familjen
KramPS. Hälsa George att han ska läsa svaret i min gästbok. DS.
29 januari, 2006 at 22:08 #963372Anonym anvandareMemberLallle wrote:Skriver du aldrig upp n29 januari, 2006 at 22:17 #963373Anonym anvandareMemberSally Adham wrote:Hej Åsa,Grattis till nomineringen. Vad kul att du ska tävla på EM. Ett stort lycka till! Den här gången har du god tid på dig och jag hoppas att det inte blir några strul och hinder på vägen.
Hälsa familjen
KramPS. Hälsa George att han ska läsa svaret i min gästbok. DS.
Hej Sally!
Tack, ja nu har jag god tid på mig att pricka formen. Och jag ska komma i min livs bästa form, det är målet iallafall:) .
Hur går det med din deff? Hoppas att allt flyter på som det ska för dig me:up:!
Du får hälsa Arne så gott!!!!Kram Åsa
Ps. Georg bara skrattade när han läste ditt svar:D Ds.
30 januari, 2006 at 15:39 #963374Anonym anvandareMemberJapp, nu börjar en ny vecka med cardio och styrketräning:happy: …. Idag trampade jag i en timme på min crosstrainer och sprang i lugnt tempo i 30 min. Det kändes riktigt skönt! Jag måste börja springa mer, så att jag kan göra riktgt bra ifrån mig på 6-timmars i Skövde.
Styrketräningen är super skoj[/b]!!!! Fever tränar mig och ska göra det ett bra tag framöver. Idag var det mina bröst och triceps som fick mjölksyre-känningar:D , ja det var fruktansvärt men ändå så underbart;) . Anledningen till att han tränar mig är att jag ska kunna träna tungt utan att skada mig. Plus att jag vill ha mer muskler:bb3:
Imorgon ska jag träna tillsammans med Therese;) ….
Kör hårt alla glada muskelbyggare!!!!!!!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.